Виникло питання: чи варто міняти двигун 1,6 дизель на 1,9 ТД (AAZ) на Гольфі 2. Можливо хтось таке робив і які підводні камені очікувати?
Міняв такі на Т 3 і на пасат 3. інакший вихлоп і тре підганяти лапи ну і купа всяких дрібниць. Іде як бензиновий дволітровий
Іде як бензиновий дволітровий[/QUOTE] Це класно Трохи нарив інфи на київському форумі. Цікаво наскільки 1,9 важчий і як це вплине на ходову, тобто, наскільки перед авто просяде.
Дякую. Підкажіть як визначити на скільки дірок брати прокладку ГБЦ: Привезли двигун з Польщі розібраний, прокладку десь загубили. Якщо вірити, двигун пройшов 180 тис, на спідометрі так було. Турбіна люфтів немає, поршні також
Не загубили а викинули... то одноразове... Якщо ГБЦ була шліфована то ставлять з двома - трьома дюрками в залежності від товщини шліфовки... Якщо ГБЦ з дізеля зната то ставити тільки після шліфовки..а по результату шліфовки підбирати прокладку
Є різні ситуації... Якщо двигун перший раз розбирається то так поршні завжди однаково виступають... Те що показав Разор це на випадок шліфовки блоку...бо блок теж шліфується... тільки в наших ситуаціях дуже рідко бо раковини в чугуні на порядок меньші ніж в алюмінію... Якщо ГБЦ шліфується то клапани наближаються до поршнів і тре прокладкою їх відсунути... Чи була шліфована то треба дивитись по тех документації на цей двигун... Є різні методики..На ГБЦ з внутрішньої сторони може бути мітка у вигляді квадратної заглибини і по глибині заглибини визначається стан ГБЦ на таких ГБЦ не можна шліфувати більше ніж є заглибина...На інших вимірюється висота ГБЦ в певних місцях і даються допустимі розміри... На практиці якщо ГБЦ (дізеля) шліфується до 0.15 то кидається прокладка з двома дюрками , якщо більше 0.2 то з трьома дюрками, якщо більше 0. 45 то ГБЦ на металолом ... Ну і крім того тре дивитись на товщину прокладки... у різних виробників вони різні у допусках на соті а часом і на десяті...це є в паспорті прокладки