Потрібно замінити двигун з 1.3 на 1.8. Авто зняте з обліку,що потрібно щоб поставити на облік?Чи можна якось вирішити це питання?
Ітогі падвідьом: 1. Якщо машина була на обліку, то вони це знайдуть, так що прийдеться ставити на облік а тоді з тими дозволами переобладнувати... 2. Якщо не була на обліку - перша реєстрація, то варто спочатку переобладнати. 3. Ціна дозволів (думаю офіційно їх ти не отримаєш), а взявши гріх на душу МРЕВ тобі їх дасть так десь за 500 мертвих президентів. Ну і ще читай тут
В МЕНЕ 1.8 БЕНЗИН В ТП.АЛЕ НА МАШИНІ СТОЇТЬ 1.6 DIZEL ЧИ МОЖУТЬ БУТИ ПРОБЛЕМИ НА ДОРОЗІ З ДАІ.ЯКЩО ТАК ТО ЩО РОБИТИ???ПІДКАЖІТЬ
Можуть, причому великі! Справа в тому що якщо б був 1,6 бенз то нічого страшного, а як побачуть дизель а ТП бензин то це жопа зразу!!! тим паче на скірокко. П.С. Ти шо купив того дизельного сірка?
В даному випадку якраз навпаки. Проблем менше. Встановлювати дизель, або слабіший двигун (з меншим об"ємом) можна, але внесення змін в тех. паспорт ніхто не відміняв.
І я теж так знаю. Сам подумай, зупинили тебе за незначне порушення, а поки чекали, що ти вирішиш (взятка чи протокол) уважніше придивились до техпаспорта, а там пальне - бензин, а в тебе чути роботу дизеля. Логічно напрошується думка, що техпаспорт лєвий і номери просто вчеплені на інше авто. Тоді перевірка кузова, купа зайвих питань і в кращому випадку (як нічого більше не знайдуть) більший хабар, а то можна і на штраф площадку попасти до вияснення обставин.
не заборонена, просто потрібно довідку про те, що буде змінюватись тип пального, не знаю, як там правильно вона називається, якісь там конструктивні зміни, чи щось таке. Офіційно в потрібних органах вона дорога, більше 1000 грн, брат на ниву ставив дизельний двигун, а довідку знайшов через інтернет в якомусь Київському конструкторському інституті за 100 грн. є різниця))) Ну і відповідно в техпаспорті вже прописують по іншому) Потім коли подавав машину, знімав з реєстрації, все норм.
Я не писав що така експлуатація без запису в доки законна я писав що з такою заміною менше проблем саме з отриманням довідки, чомусь у нас вважається що дизель має меншу потужність і відповідно не "рве" авто пополам а отже немає ризику розвалитися по серед дороги і створити аварійну ситуацію. А вписувати в тех паспорт обов"язково я це і писав.
У мене знайомий поставив на ЗІЛ-131 дизельний двигун замість рідного бензинового. Трохи помахався з документами, але то можливо, правда трохи дорого.
Колись задавався цим питанням, про збільшення об'єму двигуна. Поспілкувавшись в МРЕВ з "друзями"сказали, що Гольф2/Джета2 двигунів з робочим об'ємом 2.0 не випускали, тобіш при допитливому "другу" на дорозі, авто автоматично має їхати на арештмайданчик. Впевнений, питань заміни з 1.3 на 1.8 небуде. Питання в другому, для такої заміни потрібний донор, або куча грошей, під заміну іде вся ходова і трансмісія(шруси 100, ступиці) + проводка. А якщо моно чи повний інжектор то і паливна система + система випуску. Короч, для запобігання лишніх витрат коштів пасував би донор!!!
Хочу купити автомобіль, у тп стоїть двигун 2.3 а по факту стоїть новіща модель 2.5. Підскажіть як мені вирішити це питання.