Заміна паливного насоса

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Cherepaha, 11 лис 2015.

  1. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Доброго дня.
    Почало чути бензином в салоні, і навіть ніби гарячим маслом при включеній пічці (гольф 2, 1,3 (МН), карб).
    Грішу на бензонасос (той, що на моторі), бо під ним трохи мокро. Казав майстер колись, що то з-під сальника штока пропускає, але тоді то було незначно.
    Є насоси JP Group і Pierburg, різниця в ціні 260 проти 820 гривень. Який брати? Чи дуже вже поганий той китайський? Може, хто порадить щось середнє між ними.
    Які нюанси по заміні? Чи просто "відкрутив-прикрутив"?
    Дякую.
     
  2. sokura182

    sokura182 Початківець

    Авто:
    G2
    Та які там можуть бути нюанси.
    Відкрутив, прикрутив. По логіці речей чим дорожчий - тим якісніший. Але, думаю, і jpgroup трохи від'їзде, якшо грошей дуже не маєш. За той час встигнеш назбирати на шось дорожче, якшо не сподобається. Зодно і нам скажеш свої враженняя від нього :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Я б взяв б/у оригінал.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    ну мій теж б/у оригінал, все з ним ніби ок, може то пропускає в місці кріплення, бо шось там намучено з прокладками. поки їзджу так. треба якось точно взнати, що з ним. якось неохота міняти робочий на китайський ) тим більше, запах не постійний, а тільки при включеній пічці. може то який пил на пічці вигорає, бо чути не то бензином, не то гарячим (горілим) як маслом чи чим...
     
  5. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Потрібна порада.
    Є Гольф 1,4 з механічним бензонасосом і є газ, літом 99% на газі.
    Помітив потьоки масла під насосом, в районі крайньої свічки. Є підозра, що насос гонить почучуть масло.
    Таке вже було рік назад, замінив його і був спокій. Але попередній багато відїздив, а цей 1 рік (+-12тис).

    Чи може бути, що знос пришвидшується від "паливного голодання", бо клапан перекриває подачу палива, а насос всерівно працює + він прикручений до голови і нагрівається, а пальне хоч якось його охолоджувало.

    Може хтось ставив електричний насос? Його можна відключати, коли машина на газу.
    Давніше цікавився ними, то з форумів вичитав, що можлива проблема з перегрівом (він перестає качати) або шумом. Але ті форуми були аля Волга чи Запорожці.
     
  6. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    Клапан не там мабуть стоїть , насос має постійно перекачувати бенз назад в бак
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)