Доброго дня. Почало чути бензином в салоні, і навіть ніби гарячим маслом при включеній пічці (гольф 2, 1,3 (МН), карб). Грішу на бензонасос (той, що на моторі), бо під ним трохи мокро. Казав майстер колись, що то з-під сальника штока пропускає, але тоді то було незначно. Є насоси JP Group і Pierburg, різниця в ціні 260 проти 820 гривень. Який брати? Чи дуже вже поганий той китайський? Може, хто порадить щось середнє між ними. Які нюанси по заміні? Чи просто "відкрутив-прикрутив"? Дякую.
Та які там можуть бути нюанси. Відкрутив, прикрутив. По логіці речей чим дорожчий - тим якісніший. Але, думаю, і jpgroup трохи від'їзде, якшо грошей дуже не маєш. За той час встигнеш назбирати на шось дорожче, якшо не сподобається. Зодно і нам скажеш свої враженняя від нього
ну мій теж б/у оригінал, все з ним ніби ок, може то пропускає в місці кріплення, бо шось там намучено з прокладками. поки їзджу так. треба якось точно взнати, що з ним. якось неохота міняти робочий на китайський ) тим більше, запах не постійний, а тільки при включеній пічці. може то який пил на пічці вигорає, бо чути не то бензином, не то гарячим (горілим) як маслом чи чим...
Потрібна порада. Є Гольф 1,4 з механічним бензонасосом і є газ, літом 99% на газі. Помітив потьоки масла під насосом, в районі крайньої свічки. Є підозра, що насос гонить почучуть масло. Таке вже було рік назад, замінив його і був спокій. Але попередній багато відїздив, а цей 1 рік (+-12тис). Чи може бути, що знос пришвидшується від "паливного голодання", бо клапан перекриває подачу палива, а насос всерівно працює + він прикручений до голови і нагрівається, а пальне хоч якось його охолоджувало. Може хтось ставив електричний насос? Його можна відключати, коли машина на газу. Давніше цікавився ними, то з форумів вичитав, що можлива проблема з перегрівом (він перестає качати) або шумом. Але ті форуми були аля Волга чи Запорожці.