заміна помпи

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем AndriyKo, 1 лют 2017.

  1. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    усім вітання!)))
    останнім часом чути з підкапотки якийсь посторонній "шорох", причому зявився недавно і чути його не завжди... чути його коли машина холодна (постояла на морозі) потім по мірі прогріву пропадає. Звук іде з сторони ремня ГРМ. Є підозра на помпу, так як зняв ремінь ГРМ, а помпа(її шестерня) має невеликий люфт. Помпа суха, не тече. Так вот питання, чи міняти помпу вже, чи ще так кататися?? чи може вона заклинити?? бо наскільки знаю, що на моторах 1,3 погне плапана при обриві ремня. Ремінь добрий, без тріщині та задирів)
     
  2. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    я, канєшно не спєц, але хіба ремінь ГРМ замикається на помпу?
    питаю, бо в мене на 1,6Д помпу крутить ремінь генератора.

    а також насторожив мене цей опис:
    таке враження, що зняття ремня ГРМ для автора, це дріб'язок.... а як мітки, виставляння і всі інші двіжі, га?

    п/с/ сорі, якщо мій комент недоречний, через незнання. Просто цікаво стало.

    А посуті, якщо помпа має шат, то вона вже довго не послужить, залежно як експлуатується авто. Також, якщо не опиратись на вашу теорію (ГРМ задіює в рух помпу), і знаючи що помпа приводиться в рух клиновим ремнем, чи іншим (тим що має смужки), но не ГРМ, то її заклинювання не сприятиме загинанню клапанів. Єдине що станеться, то закипить авто і далі рух не продовжиш.
    Заміна помпи, то ще той гємор, принаймні в мене.
     
  3. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    так. кажу, що мотор 1,3.... там ремінь іде через помпу.
    а поставити ремінь на місце по мітках (в 1,3 дві мітки на колінвалі і роспредвалі) то вищої математики не треба))
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    В 1,6D помпа дійсно задіюється через клиноподібний ремінь від шківа колінвала.
    А от шорох може бути як від помпи (але мало ймовірно, бо у мене коли був підношений підшипник то так гриміло, що гул підшипника перекривав практично роботу двигуна (дизеля), доречі реставрував помпу методом підбору підшипників (десь 4 чи 5 шт на осі)), так від натяжного ролика, що більш ймовірно! в різного виробника натяжного ролика різний свист чи шорох і при різних температурах. Якось попав на такого виробника що свист був практично постійно і при різних температурах, думав що це від засильного натягу, але нічого не змінилось після зміни натягу. Ще один варіант був, звук шороху був від самого ремня коли чомусь він зміщувався на шестерні колінвалу в сторону захисту. Цю проблему я усунув заміною шестерні колінвалу.
     
  5. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Може то гена? Скинь з нього ремінь і попробуй. В мене колись помпа писк видавала.
     
  6. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    Спершу так і зробив, шум не зник(( зняв помпу..... а вона в руках ще більший люфт має(( заказав на екзісті нову у вівторок має прийти)
     
  7. Sverger

    Sverger Початківець

    Авто:
    VW Vento CL AAM 1.8, 1994
    В мене схожа ситуація була, але в моєму випадку це був гідрак
     
  8. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    дивися я звернув уваг , що ти міняв коробку з 4-х на 5-ти ступку , така фігня буває коли масло в коробці за густе , так чисто а ради експеременту , як машина буде холодна тобто зранку і якщо почуєш те скрипіння , то попробуй нажати на зчеплення якщо звук пропаде , то значить масло в коробці за густе , в мене та сама фігня була при - 15 , вийшов з положення просто , на зчеплені пройшовся від задньої до 4-ї передачі . на нейтралці відпуств так пару раз і звук пропав
     
  9. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Я думаю або вижимний(якщо вижати зчеплення, звук в мене пропадав), або трос спідометра(чути в салоні добре). Обидва звуки тільки на холодну, а трос чути було при -10 і нижче.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)