усім вітання!))) останнім часом чути з підкапотки якийсь посторонній "шорох", причому зявився недавно і чути його не завжди... чути його коли машина холодна (постояла на морозі) потім по мірі прогріву пропадає. Звук іде з сторони ремня ГРМ. Є підозра на помпу, так як зняв ремінь ГРМ, а помпа(її шестерня) має невеликий люфт. Помпа суха, не тече. Так вот питання, чи міняти помпу вже, чи ще так кататися?? чи може вона заклинити?? бо наскільки знаю, що на моторах 1,3 погне плапана при обриві ремня. Ремінь добрий, без тріщині та задирів)
я, канєшно не спєц, але хіба ремінь ГРМ замикається на помпу? питаю, бо в мене на 1,6Д помпу крутить ремінь генератора. а також насторожив мене цей опис: таке враження, що зняття ремня ГРМ для автора, це дріб'язок.... а як мітки, виставляння і всі інші двіжі, га? п/с/ сорі, якщо мій комент недоречний, через незнання. Просто цікаво стало. А посуті, якщо помпа має шат, то вона вже довго не послужить, залежно як експлуатується авто. Також, якщо не опиратись на вашу теорію (ГРМ задіює в рух помпу), і знаючи що помпа приводиться в рух клиновим ремнем, чи іншим (тим що має смужки), но не ГРМ, то її заклинювання не сприятиме загинанню клапанів. Єдине що станеться, то закипить авто і далі рух не продовжиш. Заміна помпи, то ще той гємор, принаймні в мене.
так. кажу, що мотор 1,3.... там ремінь іде через помпу. а поставити ремінь на місце по мітках (в 1,3 дві мітки на колінвалі і роспредвалі) то вищої математики не треба))
В 1,6D помпа дійсно задіюється через клиноподібний ремінь від шківа колінвала. А от шорох може бути як від помпи (але мало ймовірно, бо у мене коли був підношений підшипник то так гриміло, що гул підшипника перекривав практично роботу двигуна (дизеля), доречі реставрував помпу методом підбору підшипників (десь 4 чи 5 шт на осі)), так від натяжного ролика, що більш ймовірно! в різного виробника натяжного ролика різний свист чи шорох і при різних температурах. Якось попав на такого виробника що свист був практично постійно і при різних температурах, думав що це від засильного натягу, але нічого не змінилось після зміни натягу. Ще один варіант був, звук шороху був від самого ремня коли чомусь він зміщувався на шестерні колінвалу в сторону захисту. Цю проблему я усунув заміною шестерні колінвалу.
Спершу так і зробив, шум не зник(( зняв помпу..... а вона в руках ще більший люфт має(( заказав на екзісті нову у вівторок має прийти)
дивися я звернув уваг , що ти міняв коробку з 4-х на 5-ти ступку , така фігня буває коли масло в коробці за густе , так чисто а ради експеременту , як машина буде холодна тобто зранку і якщо почуєш те скрипіння , то попробуй нажати на зчеплення якщо звук пропаде , то значить масло в коробці за густе , в мене та сама фігня була при - 15 , вийшов з положення просто , на зчеплені пройшовся від задньої до 4-ї передачі . на нейтралці відпуств так пару раз і звук пропав
Я думаю або вижимний(якщо вижати зчеплення, звук в мене пропадав), або трос спідометра(чути в салоні добре). Обидва звуки тільки на холодну, а трос чути було при -10 і нижче.