Добрий день. нещодавно придбав VW PASSAT 1.6TDI 105 к.с.. з сажевим фільтром. До цього дизель не експлуатував. звернув увагу, що інколи в районі двигуна появляється запах паленої гуми. Не знаю чи це нормально? Можливо так сажевий фільтр працює? Підскажіть?
Дизельна сажа не пахне гумою. Гумовими є сальники та ремені. Якщо пахне паленою гумою, то десь тре ремінь, і може порватися - негайно на перевірку.
палена гума , або ремінь або зчеплення , ремні всі як генератора так і ГРМ , чому запах не завжди Зчеплення не завжди смердить і ремінь від теж може втиратися , подивися рмні , скоріше всього натяжка стала менша , а зчеплення , я б їздив поки воно не здохло , як здохне то поїхав поміняй , без зчеплення можна проїхати від Львова - Києва але як вночі їхати по місту , то воно взагалі не потрібне
1,6 це європейська версія з сажевим фільтром,який коли випалюється дає запах горілої гуми,оскільки наша соляра в рази жирніша і лишає більше сажі.Виходи 2 перший якісне пальне і регулярно дати двигуну під хвіст,другий перепрошити,і видалити сажевий,бо забиватиметься і пропалюватиметься дедалі частіше,допоки вже незможе випалюватись і потребуватиме заміни,доречі авто цікаво димить білим в цей момент,ну трошки так як паровозик Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
Народ це вам не старі дизеляки,тепер навіть є дизель системи з подачею сечовини,для зменшення СО,тобто авто наприклад БМВ версіїGT,чи фури євро 5 Надіслано від мого Lenovo P780, використовуючи Tapatalk
Руслан пропонує разом з видаленням саж.фільтра відключити програмно EGR (який в мене вмер ще тиждень тому а я його не встиг замінити до цього часу) . Чи не буде це мати негативних наслідків в майбутньому ?
Система рециркуляції працює так: Спочатку працює ерг, він частину вихлопних газів направляє в двигун, а частину у вихлоп а там вже працює ДПФ. Можеш ЕГР лишити а можеш і видалити, вирішувати Тобі!
Закінчилося тим, що після детального вивчення теми заглушив EGR програмно та пластиною і вирізав сажевий фільтр.