Всім доброго дня!Купив 15.01.11р Тв тюнер(щоб дивитись телевізор на моніторі компютера),приніс додому,підключив,а він нічого не показує(((,в комплекті йшла маленька антена подумав що вона занадто мала тому й погано ловить сигнал,пішов на базар купив кімнатну антену за 90 грн ---результату 0(сигнал ловило але занадто спотворений)на даху підключився до антени 9-поверхівки,результат знову мене розчарував(показує 4,5 каналів іто не надто якісно),в кімнаті на тій самій антені 15 показує(((!!!Отже друзі підкажіть хочу йти сьогодні в той магазин його повернути бо мене не задовільняє його робота(але по закону то ж не причина) та й гроші повертаюсь по закону якщо товар не користований.....,а в мому ще й пульт перестав працювати,носив на базар де пульти продають,сигнал від мого пульта йде сама коробка не приймає чогось,от думаю казати то їм(що пульт не працює) чи не казати,чи повернуть вони мені гроші чи навіть і не йти і не тратити свої нерви і час???????
добре, шо непрацює пульт .. згідно прав споживача, якшо непрацює якийсь вузол купленого девайсу (або взагалі увесь девайс) - ти маєш право вимагати в 14денний термін з дня придбання або повернення коштів або заміну на справний.
як думаєш краще, казати що він відразу не працював чи перестав працювати???? Але от питання чи зможу добитись щоб мені гроші повернули,!?вони ж зкажуть здавати в сервісний центр....((((
Залежить шо за контора, якщо культурні люди то посприяють вірішенню питання. Але тре мати чек, упаковку і все таке. Спробувати варто, але спокійно без наїздів, бо як кажуть "какой привет, такой ответ"...
Контора вроді нормальна http://fotomag.com.ua/ чек,упаковка,гарантія все є,купляв ж три дні назад)),так от незнаю як сказати краще що пульт не працював відразу чи перестав працювати!?)
Треба казати все!!! Пульт не працює, тюнер не ловить ніяких каналів крім 1-2 і то в херовій якості. З пультом вони тебе в сервісний центр точно відправлять, а так ти кажеш шо там весь девайс гавно і ти його хочеш повернути
В 14-ти денний термін ти мож повернути, навіть якщо тобі колір не сподобався! А ні, то на Чайковського 20.
Тільки но хотів саме це написати. Навіть якщо від нього погано тхне, ти маєш право у 14-ти денний термін без вказання причини повернути за нього гроші. Треба паспорт і ід. код. Вони можуть дати бланк на повернення грошей, можуть і без цього. Все робиться за 15 хвилин. В іншому випадку якщо будуть якісь затримки з їх боку, це означає, що вони не хочуть цього робити. Але на Чайковського 20 дуже люблять такі справи розглядати Успіхів. П.С. Напиши пліз що за модель тюнера, щоб інші не втрапили у таку ж халепу. Контору бачу - це інтернет-магазин? Значить чеку немає? Тоді нічого не доказати згідно законодавства, лише просити щоб замінили, бо навряд чи і гроші повернуть...
http://fotomag.com.ua/grand-tv-tyuner-grand-lcd-tv-box-tvua35ext-fm-black-info.html ось це "чудо техніки" ,а чек в мене є,бо брав в них в магазині вул. С.Бандери 39,хотів сьогодні туди йти,але ні паспорта ні ідентифікаційного немаю при собі(тільки товар),хоч завтра і свято але напевно прийдеться йти...,бо затягувати неможна!
Я знаю, що вимагають при поверненні паспорт і ід.код окрім чеку. Подзвони їм, може в них простіше, хоча думаю навряд чи.
Або поміняй з доплатою на http://fotomag.com.ua/KWorld__External_TVBox_1920ex_Gamer-s_Edition_-KW-SA230-compare.html той ніби трішки кращий
Народ, а для чого паспорт і код??? Працюю в моб. салоні і часто робимо повернення грошей, то про паспорт і код вперше чую....
Полюбе маюуть повернути гроші яка б причина не була. А взагалі онлаййн тб рішає всі питання, якщо є інтернет=))) Readon TV там каналів завалися зі всього світу! Правда якість звісно не фонтан, але ж то онлайн)))
http://service.systema.com.ua/index.php?id=92&print=1 Питання-відповідь № 15 з посиланнями на офіційні документи.
В 14денний термін мають замінити на новий, або при відсутності даного товару на ідентичний(не гірший) або повернути гроші. В даному випадку казати що підключив, настроїв, все супер працює 5-10-20 каналів, а через пів годинки стало сніжити, блимати, більшість каналів пропала і перестав реагувати на пульт(отже там щось зламалось). Поставив свій старий тюнер(чому купував новий придумаєш) він працює чітко, ще можна сказати що маєш кабельне(якщо у вас таке розповсюджене) тобто сигнал сильний і чіткий. Ні про який ремонт і мови йти не може, бо ти купував нову річ а не б/в. Ще можеш сказати що почитав відгуки в інеті про даний товар і виявляється що він ненадійний. Але 99% що вони замінять на щось краще з доплатою. Йди і відстоюй свої права!