звіт по ремонту ТНВД

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем apsent11, 22 жов 2013.

  1. apsent11

    apsent11 Початківець

    Авто:
    Golf2 1.6TD
    і от сталося...нарешті насос не тече(ще раз дякую товарищу RAZORу,як то кажеться в народі дай йому Боже щастя-здоровля і всього побільше)))...а тепер я розкажу якою ціною мені це вдалося...хоча навіть нетак...пропоную назвати це розвінчування міфів...короче начитався я того всього в неті і наслухався всяких майстрів...потім сів,перекурив подумав і вирішив все зробити по своєму...отже короткий опис проблеми...незрозуміло від чого і по якій причині почала капати солярка з під розподілшьчого механізму насоса за номером 0460484027 двигун 1.6TD.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. apsent11

    apsent11 Початківець

    Авто:
    Golf2 1.6TD
    я буду писати маленькими порціями бо мушу приділяти увагу дружині,вона після лікарні такщо думаю вибачите...
     
  3. apsent11

    apsent11 Початківець

    Авто:
    Golf2 1.6TD
    так от...починаємо розбирати насос(зразу наголошую,машина моя,насос відповідає номерові,робив сам,ніяких майстрів і спецобладнання)[​IMG]
     
  4. apsent11

    apsent11 Початківець

    Авто:
    Golf2 1.6TD
    знімаємо привід педалі газу,та трубки подачі дизеля на форсунки(важливоякщо ніхто того еніколи не робив записуйте яку трубку звідки і яким кінцем зняли,бо при зборці буде печаль)
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    також відєднуємо клему з імобілайзера розподільчого пристрою(суттєвої ролі не відіграє,просто заважає бавитися)
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    а це ще що таке на Г2...???????? .... підозрюю що клапан глушилка))))))_))
     
  6. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    колись так постійно клему знімав, щоб машину не вкрали:mocking::mocking::mocking:
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Чекаєм продовження звіту.

    Не офтопим.
     
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Кум, можна я Вас поправлю, :dance:, - електроклапан, бо "глушилка" - звучить так наче "баба в кєдах".
    Слідкую уважно за тим звітом, бо маю такий самий ТНВД.
    В мене сцяла соляра з під штоку на якому мотильок газу. В свій час махався-махався, до поки не купив потрібне резинове кільце за 15 грн. на Навроцького (до того ставив резинове кільце для змішувачів у ванні :dance:)
    Звіт по ремонту ТНВД - громко звучить. Цікаво! Автор давай фотки і опис.
     
    Останнє редагування: 22 жов 2013
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    З АКБ + на клапан..... дротиком на пряму і вже клапан відкритий і машина їде
     
  10. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Ну і де продовження?
    У мене халепа на Гольфику теж почала "лляти" соляра на ТНВД(звідки саме пока не можу зрозуміти, але десь 3-5 років тому сальники вже міняли).
    Мотор 1,6ТД.
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    якщо зы штоку на котрому "мотильок" для тросика газу, тоя тобі подарую. Маю десь в машині 3-ри штуки. Купував із запасом :) у Львові на Навроцького, бо ледве знайшов. Колечка оріджінал, тоді дав 15 грн. за штучку.
    Якщо тре, маякни в ПП, подарую, бо шкода їх загубити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    сенкс, але вже все зроблено
     
  13. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    шо було? напиши коротко, і шо міняв та де? щоби бути собі готовим до того що в мене ще не було...
     
  14. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сплинуло 5 років, а звіту по ПНВТ так і не має від автора теми :dntknw::dntknw::dntknw:
    За той час, вже й сам навчився троха тої мудрості :dirol: , тому залию сюди.

    Отже, звернувся наш старий форумний друг з проблемою по ПНВТ, а саме те що він почав текти в районі задньої стінки (та що до двигуна). Теоретично нічого тут такого не має, але все ускладнювалось тим, що авто на бляхах і пересічка 5/10 днів і всюди куди він звертався, як завжди - черги, або тре зняти сам насос, або ше якась хєрня як в тій приказці про майку і пісюн.
    Але, троха пошуків та терпіння і знайшли людину котра перебере той ПНВТ, замінить сальники і регульне на стенді, але при умові, що насос має бути знятий.

    Авто - Passat b3, 1.9d, код двигуна 1Y.
    Насос знімали в гаражі, сам процес не є складним, проте є свої нюанси. По самому зняттю фотки не робили, лише - встановлення.
    І так, перед зняттям при виставленні двигуна у ВМТ стикнувся з тим, що на маховику не було мітки заводської, та й взагалі ніякої не було за винятком того, що хтось колись помітив коректором :suicide:. Ну, окей, далі хотів зняти клапанну кришку, щоб переконатись, що РВ теж в нулі (бо на розпредвальному шківі теж міток не було, хіба коректором мальовано), але власник почав просити того не робити, не знімати ту кришку, мол потім вона тектиме і не дасть собі ради з тим протіканням :suicide:. Ну, окей... і тут прийшлось повірити тим коректоронамальованим міткам :crazy:.
    Ну, хоч добре, що заводська мітка була на шківі ПНВТ :rock:.
    Виставивши все в "0", зняли з ПНВТ всі резинові трубки, а також металеві магістралі, по яких розподіляється ДП до форсунок, а також зняли роз'єм з електроклапана.
    Потім, заштопорили виколоткою шків насоса, щоби не прокручувався весь механізм ГРМ і відкрутили гайку зі шківа ПНВТ (відкрутилась нормально), далі - послабили натяжний ролік ремня ГРМ і стягнули ремінь зі шківа насоса.
    Тут є нюанс --- перед тим, як послабляти ролік, коректором поробили мітки на ремні і шківах, а також пластиковим хомутом/стяжкою зафіксували ремінь до шківа РВ.
    Все! Насос від ремня вільний, далі його демонтаж.... ПНВТ кріпиться в 4-х точках болтами: 3 точки (перід насоса) там де шків, а одна ззаді насоса внизу. Так от, ті передні 3 точки кріплення, щоби відкрутити, то з них одна має доступ ззовні, а 2 решта мають доступ через отвори шківа з торця.
    Ось фото:
    IMG_20180323_183931.jpg
    IMG_20180323_134753.jpg
    IMG_20180323_140549.jpg
    В процесі демонтажу постало питання, як зняти з насоса шків, адже зйомників ніяких не було. А тут нюанс, бо по шківу бити не можна, так як є велика вірогідність пошкодження втулок осі обертання, що призведе до перекосу і.т.д. Шків сидів намертво і ніяк не хотів зніматись, а тому перекуривши і подумавши, ми зробили так:
    - відкрутили болт кріплення з тої точки (див. попереднє фото), де болт ззовні і проходить через зафіксовану гайку (на фото верхня, праворуч, над отвором штопорення шківа) і на місце того болта почали вкуручувати значно довший болт.
    - той довший болт почав впиратись в шків, чим же і відштовхувати його на зняття.
    - щоби не було перекосу, то провернули шків на 180град і знову продовжили так само впирати болтом.
    Вуаллллля і шків зіскочив з осі насоса. Чудо! Перемогли! Таким чином знялось без труднощів. Але при цьому треба бути обачним і підтримувати шків, щоби при зіскакуванні не вискочила фіксуюча шпонка і не проіпалась :))).
    Потім, зняли решта згадані болти із точок кріплень і нескладними рухами витягнули ПНВТ.
    :dance3::dance3::dance3:
    Віддали насос майстру, той перебрав його, замінив ремкомплект, перевірив та відрегулював на стенді... процедура зайняла 1 день і по ціні включно із ремкомплектом = 1200,00 грн.
    Счітаю, шо ціна доволі адекватна разом із ремкомплектом.
    :good::good::good:
    IMG_20180323_133825.jpg
    На наступний день почали встановлювати. Ну, по встановленню нічого такого надзвичайного немає. Все встановлюється та скручується у зворотньому напрямку. Хто хоча б раз демонтує, то і зможе встановити. Єдиний нюанс, щоби поставити все точь в точь, як було, тобто по мітках.
    Далі зафукали у всі патрубки та фільтр ДП через шприц. Фото:
    IMG_20180323_142732.jpg
    Але при встановленні у нас, шось пішло не так, бо ми встановили вроді все по мітках, все норм на перший погляд, прогнали ключом за колінвал двигун кілька разів в холосту, пересвідчились, що поршня з клапанами не зустрічаються і почали запускати двигун.... а він ну ніяк не хотів запускатись о_Оо_Оо_О проте, з горем пополам ми його запустили, але робота його була зовсім нестабільною, помімо того, що він дуже троїв, коптив як тепловоз, то він ше й гучно працював.
    І тут наступив в мене стан ступору, бо ж якого хЄ він не працює так як треба.
    Ну, окей, подумавши-помозгувавши, прокрутивши його в холосту за КВ помітили, що шків насоса на 45град і більше не співпадає з нулем.
    Після чого, знову зняли з нього ремінь ГРМ та виставили заново і так було десь зо три рази, до поки не оділи його так, щоб всі мітки (РВ, КВ, ПНВТ) при натягнутому роліком ремні ГРМ чітко стояли по нулях.
    Все, курв@, нарешті зійшлось то lego :haha::haha::haha: , а далі після чергового холостого прокруту (так робили, шоб не запороти двигун, тобто переконувались що поршня і клапана не зустрічаються в обнімочку) хірааааась і на старт і вуааааляяя :rock::rock::rock: двигунець запустився із півтика, і не каптив димом і норм працював. Фсьооо ---> щістєєєє)))) за півдня мозгодрочки запустилось чудо техніки. Результат ось, на відео:

    На цьому моменті ми і залишили в спокою той двигун. Головне, що він вже запускався з півтика, а так як був вечір, то вирішили, що на наступний день відрегулюємо все точніше по куту вприску, але то вже після того, як проїдемся, щоб поняти що той двигун хоче.

    І вранці наступного дня, отримую дзвінок ---> не запускається двигун ((((
    :suicide::suicide::suicide:
    то пздц, ну шо за йптм?
    Ну, але шо ж по телефоні рішати чи ремонтувати. Тому двигун запустили від прикурювання і приїхав до мене. Почали оглядати, дивитись, розбиратись. Проте всьо грало і всьо було чікі-пікі. Виставили кут вприску, хоча того датчика що вкручувати для виставляння кута не мав. Все робив на слух і відчуття, враховуючи побажання власника.
    В результаті добились і стабільної роботи, і ідеального старту двигуна, і тяги, і небуло надмірної шумності, всьо грало так як мало бути і всім подобалось.
    Все це робилось вже на гарячому двигуні і щоби виключити такий момент, як дзвінок із повідомленням, що на холодну погано завівся чи ше шось, то перевірив свічки накалу. З чотирьох виявилась одна згорівша. Тому, змусив власника купити свічку, хоча він того не хотів. Але змусив, сказав, що як не купить і не замінить при мені, то як буде косяк при запуску то я його не визнаю :haha::haha::haha:.
    Що ж, свічку купили 1шт., з тих дешевших, ціна питання 100,00грн. Замінили. Тепер і я спокійний, і власник задоволений.

    Але, саме найприємніше і найкласніше, то те що людина задоволена, а також після того, як авто постояло тривалий час і на холодну перший старт з півтика, після чого в тел.режимі щирі слова вдячності. :cools::cools:
    Все! Якщо когось цікавитиме ця тема, питайте, що зможу то дам відповідь.

    П/С/ і на останок такий цікавий момент по ціновій політиці: за переборку і все супутнє ми заплатили 1200,00 грн. в той же час на вул.Навроцького на дизель-сервісі за те саме хотіли 4500,00грн (збс!!!, шо нє?) і то при умові, що насос повинен бути теж знятим.
     
    • Красунчик! Красунчик! x 3
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)