і от сталося...нарешті насос не тече(ще раз дякую товарищу RAZORу,як то кажеться в народі дай йому Боже щастя-здоровля і всього побільше)))...а тепер я розкажу якою ціною мені це вдалося...хоча навіть нетак...пропоную назвати це розвінчування міфів...короче начитався я того всього в неті і наслухався всяких майстрів...потім сів,перекурив подумав і вирішив все зробити по своєму...отже короткий опис проблеми...незрозуміло від чого і по якій причині почала капати солярка з під розподілшьчого механізму насоса за номером 0460484027 двигун 1.6TD.
я буду писати маленькими порціями бо мушу приділяти увагу дружині,вона після лікарні такщо думаю вибачите...
так от...починаємо розбирати насос(зразу наголошую,машина моя,насос відповідає номерові,робив сам,ніяких майстрів і спецобладнання)
знімаємо привід педалі газу,та трубки подачі дизеля на форсунки(важливоякщо ніхто того еніколи не робив записуйте яку трубку звідки і яким кінцем зняли,бо при зборці буде печаль) також відєднуємо клему з імобілайзера розподільчого пристрою(суттєвої ролі не відіграє,просто заважає бавитися)
Кум, можна я Вас поправлю, :dance:, - електроклапан, бо "глушилка" - звучить так наче "баба в кєдах". Слідкую уважно за тим звітом, бо маю такий самий ТНВД. В мене сцяла соляра з під штоку на якому мотильок газу. В свій час махався-махався, до поки не купив потрібне резинове кільце за 15 грн. на Навроцького (до того ставив резинове кільце для змішувачів у ванні :dance Звіт по ремонту ТНВД - громко звучить. Цікаво! Автор давай фотки і опис.
Ну і де продовження? У мене халепа на Гольфику теж почала "лляти" соляра на ТНВД(звідки саме пока не можу зрозуміти, але десь 3-5 років тому сальники вже міняли). Мотор 1,6ТД.
якщо зы штоку на котрому "мотильок" для тросика газу, тоя тобі подарую. Маю десь в машині 3-ри штуки. Купував із запасом у Львові на Навроцького, бо ледве знайшов. Колечка оріджінал, тоді дав 15 грн. за штучку. Якщо тре, маякни в ПП, подарую, бо шкода їх загубити.
Сплинуло 5 років, а звіту по ПНВТ так і не має від автора теми За той час, вже й сам навчився троха тої мудрості , тому залию сюди. Отже, звернувся наш старий форумний друг з проблемою по ПНВТ, а саме те що він почав текти в районі задньої стінки (та що до двигуна). Теоретично нічого тут такого не має, але все ускладнювалось тим, що авто на бляхах і пересічка 5/10 днів і всюди куди він звертався, як завжди - черги, або тре зняти сам насос, або ше якась хєрня як в тій приказці про майку і пісюн. Але, троха пошуків та терпіння і знайшли людину котра перебере той ПНВТ, замінить сальники і регульне на стенді, але при умові, що насос має бути знятий. Авто - Passat b3, 1.9d, код двигуна 1Y. Насос знімали в гаражі, сам процес не є складним, проте є свої нюанси. По самому зняттю фотки не робили, лише - встановлення. І так, перед зняттям при виставленні двигуна у ВМТ стикнувся з тим, що на маховику не було мітки заводської, та й взагалі ніякої не було за винятком того, що хтось колись помітив коректором . Ну, окей, далі хотів зняти клапанну кришку, щоб переконатись, що РВ теж в нулі (бо на розпредвальному шківі теж міток не було, хіба коректором мальовано), але власник почав просити того не робити, не знімати ту кришку, мол потім вона тектиме і не дасть собі ради з тим протіканням . Ну, окей... і тут прийшлось повірити тим коректоронамальованим міткам . Ну, хоч добре, що заводська мітка була на шківі ПНВТ . Виставивши все в "0", зняли з ПНВТ всі резинові трубки, а також металеві магістралі, по яких розподіляється ДП до форсунок, а також зняли роз'єм з електроклапана. Потім, заштопорили виколоткою шків насоса, щоби не прокручувався весь механізм ГРМ і відкрутили гайку зі шківа ПНВТ (відкрутилась нормально), далі - послабили натяжний ролік ремня ГРМ і стягнули ремінь зі шківа насоса. Тут є нюанс --- перед тим, як послабляти ролік, коректором поробили мітки на ремні і шківах, а також пластиковим хомутом/стяжкою зафіксували ремінь до шківа РВ. Все! Насос від ремня вільний, далі його демонтаж.... ПНВТ кріпиться в 4-х точках болтами: 3 точки (перід насоса) там де шків, а одна ззаді насоса внизу. Так от, ті передні 3 точки кріплення, щоби відкрутити, то з них одна має доступ ззовні, а 2 решта мають доступ через отвори шківа з торця. Ось фото: В процесі демонтажу постало питання, як зняти з насоса шків, адже зйомників ніяких не було. А тут нюанс, бо по шківу бити не можна, так як є велика вірогідність пошкодження втулок осі обертання, що призведе до перекосу і.т.д. Шків сидів намертво і ніяк не хотів зніматись, а тому перекуривши і подумавши, ми зробили так: - відкрутили болт кріплення з тої точки (див. попереднє фото), де болт ззовні і проходить через зафіксовану гайку (на фото верхня, праворуч, над отвором штопорення шківа) і на місце того болта почали вкуручувати значно довший болт. - той довший болт почав впиратись в шків, чим же і відштовхувати його на зняття. - щоби не було перекосу, то провернули шків на 180град і знову продовжили так само впирати болтом. Вуаллллля і шків зіскочив з осі насоса. Чудо! Перемогли! Таким чином знялось без труднощів. Але при цьому треба бути обачним і підтримувати шків, щоби при зіскакуванні не вискочила фіксуюча шпонка і не проіпалась . Потім, зняли решта згадані болти із точок кріплень і нескладними рухами витягнули ПНВТ. Віддали насос майстру, той перебрав його, замінив ремкомплект, перевірив та відрегулював на стенді... процедура зайняла 1 день і по ціні включно із ремкомплектом = 1200,00 грн. Счітаю, шо ціна доволі адекватна разом із ремкомплектом. На наступний день почали встановлювати. Ну, по встановленню нічого такого надзвичайного немає. Все встановлюється та скручується у зворотньому напрямку. Хто хоча б раз демонтує, то і зможе встановити. Єдиний нюанс, щоби поставити все точь в точь, як було, тобто по мітках. Далі зафукали у всі патрубки та фільтр ДП через шприц. Фото: Але при встановленні у нас, шось пішло не так, бо ми встановили вроді все по мітках, все норм на перший погляд, прогнали ключом за колінвал двигун кілька разів в холосту, пересвідчились, що поршня з клапанами не зустрічаються і почали запускати двигун.... а він ну ніяк не хотів запускатись проте, з горем пополам ми його запустили, але робота його була зовсім нестабільною, помімо того, що він дуже троїв, коптив як тепловоз, то він ше й гучно працював. І тут наступив в мене стан ступору, бо ж якого хЄ він не працює так як треба. Ну, окей, подумавши-помозгувавши, прокрутивши його в холосту за КВ помітили, що шків насоса на 45град і більше не співпадає з нулем. Після чого, знову зняли з нього ремінь ГРМ та виставили заново і так було десь зо три рази, до поки не оділи його так, щоб всі мітки (РВ, КВ, ПНВТ) при натягнутому роліком ремні ГРМ чітко стояли по нулях. Все, курв@, нарешті зійшлось то lego , а далі після чергового холостого прокруту (так робили, шоб не запороти двигун, тобто переконувались що поршня і клапана не зустрічаються в обнімочку) хірааааась і на старт і вуааааляяя двигунець запустився із півтика, і не каптив димом і норм працював. Фсьооо ---> щістєєєє)))) за півдня мозгодрочки запустилось чудо техніки. Результат ось, на відео: На цьому моменті ми і залишили в спокою той двигун. Головне, що він вже запускався з півтика, а так як був вечір, то вирішили, що на наступний день відрегулюємо все точніше по куту вприску, але то вже після того, як проїдемся, щоб поняти що той двигун хоче. І вранці наступного дня, отримую дзвінок ---> не запускається двигун (((( то пздц, ну шо за йптм? Ну, але шо ж по телефоні рішати чи ремонтувати. Тому двигун запустили від прикурювання і приїхав до мене. Почали оглядати, дивитись, розбиратись. Проте всьо грало і всьо було чікі-пікі. Виставили кут вприску, хоча того датчика що вкручувати для виставляння кута не мав. Все робив на слух і відчуття, враховуючи побажання власника. В результаті добились і стабільної роботи, і ідеального старту двигуна, і тяги, і небуло надмірної шумності, всьо грало так як мало бути і всім подобалось. Все це робилось вже на гарячому двигуні і щоби виключити такий момент, як дзвінок із повідомленням, що на холодну погано завівся чи ше шось, то перевірив свічки накалу. З чотирьох виявилась одна згорівша. Тому, змусив власника купити свічку, хоча він того не хотів. Але змусив, сказав, що як не купить і не замінить при мені, то як буде косяк при запуску то я його не визнаю . Що ж, свічку купили 1шт., з тих дешевших, ціна питання 100,00грн. Замінили. Тепер і я спокійний, і власник задоволений. Але, саме найприємніше і найкласніше, то те що людина задоволена, а також після того, як авто постояло тривалий час і на холодну перший старт з півтика, після чого в тел.режимі щирі слова вдячності. Все! Якщо когось цікавитиме ця тема, питайте, що зможу то дам відповідь. П/С/ і на останок такий цікавий момент по ціновій політиці: за переборку і все супутнє ми заплатили 1200,00 грн. в той же час на вул.Навроцького на дизель-сервісі за те саме хотіли 4500,00грн (збс!!!, шо нє?) і то при умові, що насос повинен бути теж знятим.