Може хтось знає як, і чим прочистити систему вентиляції картера двигуна ? У мене ауді 80 1,9 дизель 1 Y, без турбіни.
Відкрути все і почисть там нема нічого складного..... тілько срані багато...)))))) Трубу до воздухана також чисть. В патрубку можуть бути сітки, якщо їх не повикидали.....типу як в жигулю
Шоб не створювати теми спитаю тут. Вчора зауважив що патрубок цього сапуна тріс, він пластиковий і має 10см гофри, також пластикової, ось там і трісло. Короче хотів його зняти і щось поколхозити, але доломав його, так залишив. Нічого страшного так їздити, поки новий не купив?
Нічого страшного....просто картерні гази під капот підуть і можливо в салоні воняти буде.... візьми кусок любого шлангу і пусти гази під машину, щоб в салон не попадали
А сам сапун повинен легко продуватись чи там має бути клапан, а то він в мене продувається що в одну сторону що в іншу)))))
Сапун Привіт Нічого страшного - окрім того , що тра заглушити вхід від сапуна в фільтр. Бо інакше срані натягне (і підуть спати кольца )
Має йти! бо його задача відділити горючі випари з картера(недопалене пальне, масляні випари) від мастила. Тому шукай де вхід в впускний колектор, який заглуши, бо скоро створиш нову тему типу "капіталка двигуна".
Ну я може не так написав, цей патрубок, що тріс йде до горловини, а другий з горловини йде до труби фільтра. Проїхав вже 120км так, так і залишу (особливо коли взнав ціну нового) смороду не чув, двигун працює добре. ПС колись мав Альфу, мені казали навіщо табі та альфа до неї запчастини дорогі і важко дістати.Продав. Взяв цю, різниці в цінах на зап.част. не відчув, а ні брешу вони ще дорожчі, ну хіба що на ходову помірні, ну і ще в термінах виграв, привозять за два дні, на альфу чекав до двох тижнів.
Та візьми кусок любого гумового шлангу ... підбери по діаметру і присобач туда .... от тобі і весь ремонт і не більше 30-50 грн обійдеться.... а не вийде продавай бору купляй альфу.......)))))))))))))))))))))) Треба було купити машину 2010 року там ще дорожчі з/ч.... закон простий чим новіша машина тим дорожчі з/ч
Короче я його зняв, гофру можна замінити гумовою вставкою. А як бути з тріщиною і не одною, семе де в мотор вставляється?
купи американську штуку типу епоксидки Quiсk set steel epoxy фірми verychem. Це два тюбика (зелений і жовтий) треба змішувати. Це спеціальна штука яку можна сверлити, пиляти пильником, нарізати різьбу. десь 25 грн куштує... Заклеїш буде краще як новий......
Трудно сказати.... в принципі то щось того самого типу... попробуй спочатку на двох кусках якоїсь пласмаси і почитай яку температуру витримує...треба десь макс. град 150
Дякую за пораду.Відкрутив, він весь мокрий, всередині видно якусь спружинку, продувається зі всіх сторін. Двигун бере масло 2,5 літра на 7500км. Не брав доки не залив базарне масло в каністрі 5 л "ESSO". Думаю мабуть сальники клапанів потрібно поміняти. Що скажеш? Може підскажете якої фірми краще, і в кого брати?
Думаю ти кільця посадив, або закоксував..... Фірма масла не дуже має значення... головне щоб не підробка. Чим дорожче масло і відоміша фірма тим більша ймовірність підробки. Напевно треба купляти з бочки на розлив(мало хто наважится псувати 200 л масла) і брати чек... але то все лотерея.
Дизельні двигуни дорожчі як бензин ...десь в рвйоні 700 дол турбовані і 500-600 прості. Капіталка десь в районі 3000-3500 грн