доброго дня панове!) таке вот діло. маю до машини два ключі. один від дверей, другий від замка зажигання. чи можливо переробити щоб був один загальний ключ?????? а не носити за собою в"язку ключів...
так в мене стоїть центральний. але на всяк випадок беру з собою усі ключі. ато уже раз мав, прийшов до гаража, а акум сів......і ппц!))) вертався додому по ключі))
Це що за колхоз такий? Два різні ключі, та ще й при центральному замку? Не положено... Це значить що хтось міняв підрульовий замок запалення і полінувався підігнати ключі в дверях.
і не кажи... як в копійці)))) а як підігнати замки під 1 ключ??? може хто робив???...... і як потім буде будуть відкриватися двері??? підїжав я на одну станцію, мені там сказали що після даної процедури двері можна буде відкрити любим ключем!!(
за історію своїх авт ,а це 2 Пассати,транспортер і сеат,перебирав 6 замків,правда всі дверні,головне мари пластинки щоб попідберати,мав кілька поломаних замків ,витягував пластинки з них і ВД40 00шкурка і вперед підбирати,якщо все гарно зачистити і змазати проблем немає жодних ,вмене ще небуло принаймі,там кожна пластинка з кодом і коли один підібрав то другий простіше простого
Брехня. Нормальний сервіс, зробить все без косяків. Єдине щоб замки були однотипними, інакше ще раз прийдеться міняти замок запалення (і це ІМХО дешевше, ніж поміняти всі замки в дверях).
а з г2 вкладиші не підійдуть? бачив набори вкладишів "с ключами,с 2 вкладышами замков двери,с замком зажигания,с замком багажника и вкладышем,с вкладышем пробки бензобака,с вкладышем замка бардачка" можливо щось подібне і на г3 є.
А можливо то і справді простіше поміняти усі вкладиші(так би мовити ремкомплект) а не переберати усі замки
неспорю,але на мою думку дудь-який рем комплект буде гірший за шороший аригінал,тому я перебирав і чистив,підберав щоб све було гуд незанадто щільно і не задуже болталось,але чесно для цього потрібне терпіння
З замка запалювання секретку можливо дістати лише при умові її ЛАМАННЯ!!! Я на Г2 перебирав секретки дверей і багажника бо в мене взагалі було три ключі, підбираються пластини елементарно і іншим ключем чи викруткою не відкриєш. Зніми одну секретку з дверки (витягується обов"язково з вставленим ключем), витягуєш ключ і в викладаєш пластини секретки в порядку їх розташування, зрівнюєш ключі(шукаєш одинакові впадини) і міняєш порядок розташування пластин в секретці відповідно новому ключу, а потім за допомогою натфіля підганяєш ті які залишилися. На пальцях досить складно все пояснити, та як знімеш секретку то зрозуміліше буде, доречі щоб сильно не заморачуватися я викидав ті пластини які зовсім не підходили. Головне щоб при вставленому ключі в секретку всі пластини ховалися в неї утворюючи рівну поверхню з "циліндром" секретки ті що трохи виступають(до 1 мм) можна підпиляти натфілем. Успіхів!!!
якщо схочуть викрасти авто то вскриють з оригіналом чи з ремкомплектом. А за 140грн 6 вкладишів то не так дорого і мороки значно менше. ( це якщо від г2 підійдуть )
повторюсь в Г2 витягнути секретку замка запалювання можливо лише зламавши як замок так і секретку тому купувати за 140грн 6 вкладишів і за 200 чи більше новий замок запалювання немає сенсу. недопоможе сама наворочена сигналізація, а от від мілкоти захистить
Чим простіще? Страшно поки ти замка не розбирав, розбереш- зрозумієш, що нічого складного в тому нема + зекономиш на купівлі комплекту замків. Час одинаковий витратиш на зняття/установку замків. Підігнати серцевину під ключ не проблема, після першої будеш професіоналом:D. Старайся не загубити пластинок і пружин з замка. Коли витягуєш серцевину з ручки в неї треба вставити ключ. Подальша процедура вже була описана. Успіхів.