Авто пасат 1.8 МІ. Останніх два дні зіткнувся з насттпною проблемою! Постоїт авто 15-20 хв щоб завести треба крутити з 10 секунд, потім проблем нема заводиться з пів оборота! Все це періодично повторюється! Думаю шо проблема в фільтрі або бензин галімий(заправлявся на ОККО 95), насос пів року тому міняв.
В мене також схожа ситуація - зранку заводиться відразу, а на гарячу якшо постоїть з півгодини тре крутити секунди 4.
Бензин тут точно ні при чому. Якщо фільтр забитий то машина на високих оборотах тупити буде...якщо не тупить то фільтр теж ні причому. в цій ситуації треба вияснити чи не заводиться від нехватки бензини чи від переливу...і тоді дальше шукати причину. Це є перший легенький признак розстройства вприску...
Не буду створ. нової теми) Така проблема - зранку або годину постоїть потрібно заводити натиснувши педаль акселератора в полік, щоб не залило свічки, якщо ненатискати - мотор крутить просто в холосту ніби нема компресії( Знайомий підсказав що проблема у масляному насосі, ніби там заклинює клапан і немає тиску масла( я його розібрав почистив і поставив назад. Стало ніби краще, але через деякий час стало так як було. Я так зрозумів потрібна заміна масляного насосу?
та ну до чого тут масло. Якщо в компресії сумніваєшся то ти ж ніби на сто працюєш - візьми та й поміряй. Скинь перед заведенням фішку з ДТОЖа синього і пробуй заводити.
:D компресія впорядку, якщо при заводці не натиснути на газ в полік тоді заливає всі свічки і мотор крутить в холосту. Мотористів в нас немає.
Коли натискаєш на газв полік то продуваєш циліндри від лишньої бензини а не заливаєш свічки. Десь в тебе дірка є і ляє бензин в циліндри, або вприск розстроївся.
Привіт! Схожа ситуація з пуском але на ГБО треба крутити десь 4 с.(такого раніш небуло) на бензі з пів оборота (мотор 1.8 PIER 2Е).Можливо хтось компетентний щось підскаже?Наперед дякую!!
думаю зима..... ; 4 сек ... то нестрашно... Якщо час почне збільшуватись...то тоді давай більше інфи ...поможем
в мене також зараз треба довше крутити((,десь секунди 4-5,але якщо з другого разу (перший раз можна навіть 1-2 сек) то схвачує з пів оборота(на гарячу заводиться добре),що то може бути???Недокачує бензу???І ще одне запитання.як знати коли прийшов час міняти свічки(бо машину купив і незнаю коли вони мінялись),наприклад зараз появилось що їду на 2 передачі відпускаю газ9накатом на передачі) даю газу і овна трохи дьоргається,то признак того що треба міняти свічки???
Я на гольфі міняв раз на рік(пробіг 30тис/рік) восени перед холодами, щоб двигуну було легше заводитися в сиру, та морозну погоду, з обов"язковою чисткою або дефектовкою кришки трамбплера та проводів. Правда отанні стояли Бош платінум то відкатався 2р(60тис) замінив восени на ідентичні. Заміни якщо незнаєш коли мінялися, а для себе запиши пробіг іщо замінив, досить зручно.
пагано заводиться на холодну, можна досить довго крутити, аж до повної розрядки акумулятора, на гарячу без проблем, що може бути?
мав на минулому тижні тку проблему з татовою тарврією (40тис.ідеал.станю6рочків) була проблема в : 1-згорів вугіль на кришці трамбльора 2-ужасний нагар всередині кришки на контактах 3-пробивав торхи центральний дріт з катушки ЗАМІНИВ КРИШКУ,ВСЕ РЕТЕЛЬНО ЗАЧИСТИВ І ТЕПЕР ТЬФУ ТЬФУ =) До того думав що сцуко магія=) раз в тиждень не заводилась)))) подивись може в томуу проблема.Мєлочь а .....=)
Проблема з холодним пуском - провіряти термореле, підігрів. .... але спочатку скажи яка в тебе система...т.т. який карбюратор....бо там різні системи пуску на холодно
Привіт всім,я новенький.Такаж проблема при холодному пуску,на гольф 2 з електронним карбюратором пєрбург 2е3.Завожу примусово заливши бензин в камеру.Підскажіть як перевірити термореле.Або може проблема в зворотньому клапані перед карбюратором.
Насправді карбюратор 2Е3 анітрохи не електронний. Проблема заводки на холодну також присутня і в мене. Чим більший холод - тим менша ймовірність що заведеться машина. Я це пояснюю тим що не працює пулдауні підгрів впускного колектора - можливо помиляюся.