Паціент гольф2 мотор RP. Завожу, іду все гуд. Тільки час від часу холостий хід стає рівно 2тис. Заглушив і завів знову норма, правда буває декілька раз тре глушити. Якщо неглушити їду пару хвилин і знов норма. Підкажіть в чому може бути проблема.
Причин може бути багато. але найперше треба шукати підсос повітря. Подивись гумову прокладку під моноголовкою... то слабе місце... передивись всі вакумні і повітряні шланги. Так виглядає що в тебе десь є дірка, або тріщина яка під час роботи двигуна або відкривається або закривається (від вібрації
компютер звісно є, як без нього моноінж працюватиме. на рахунок підсосу повітря, обороти би плавали, а в мене тупо стають 2 тисячі, ні менше ні більше,і без різниці чи мотор холодний чи нарітий
Не обовязково би плавали. Десь поступає необліковане повітря і контроллер добавляє бензину і обороти виросли...
підсмоктування повітря виключаю на 90 %. стою на місці глушу і завожу і все гуд. Впринципі можливо коли завожу стартером мотор вібрує ,але не настільки. по специфіці соєї роботи їджу по дуже хреновим дорогам і дуже багато, такого може небути цілий день, а буває що раз за разом і навіть коли по місті в корках тягнуся.
Привіт всім хто на форумі!Сьогодні поміняв прокладку резинову що під карбом 2е3. Взяв таки рідну на шроті. Заводжу машину і пропав ХХ. Почистив жикльор ХХ незмінилос нічого. Незнаю що робити далі.підскажіть хто що знає. До заміни прокладки ХХ був але нестабільний бо сосало повітря.
Треба повністю перерегулювати .... ти забрав необліковане повітря і в суміші є забагато бензини... зменьшуй бензин
Проблема вирішена наступним чином, Зняв прокладку знову і намастив герметиком між нею і впускним колектором і між нею і карбом, заводжу машину ХХ як книжка пише. Висновок такий, прокладка не нова тому і резина на ній задубіла і десь підсасувала повітря...
Сьогодні появилася аналогічна прблема. після поїздки 20 км, ні з того ні з сього почали плавати холості оберти в межах 950-450-850-600-1000. Приїхав в гараж, зняв, розібрав, карбюратор, продув всі жикльори і всі отвори, на вигляд все ніби нормально. Клапан холостого ходу працює при подачі живлення, свічки всі робочі, біло червоного кольору. Резинова прокладка, що між колектором і карбюратором, на вигдяд нормальна, надривів немає. Усі вакумні шланги в хорошому стані. Зібрав усе назад а ситуація майже не змінилася. В принципі стало трохи краще оберти плавають 650-950. Все що описане вище в темі перевірив, а результату нема. куди ще дивитись і де шукати проблему??? Таке враження що бензин нерівномірно поступає в циліндри, або карбюратор уже доживає своє... До цього часу проблем я з ним не мав, розхід по місту 7,5-8 л був. Можливо проблема десь в електриці, можливо комутатор модає направильні імпульси??? Допоможіть вирішити дану проблему...
Хоч в мене інжектор але прчина гуляння обертів виявилась у окисленні контактів датчика холла. Так само може глянь спочатку в якому стані електроклапан холотого та датчика холла (якщо він є). І ще, бувають проблеми із високовольтними проводами. Біля свічок на проводах можуть буду залізні каконечники - вони можуть пробивати на масу, мені їх відразу викинули.
Електроклапан робочий, продутий. Датчик хола ніби теж в нормальному стані оглянутий візуально... провода теж, током не бються (спокійно тримаю рукою), теж спочатку думав що можуть пробивати на масу.. Я вже не знаю де шукати... Допоможіть бо машину потрібно на кожен день, а майстів толкових нема... п.с. Зранку коли холодна, холості коливаються в межах 50 об тобто 950-800-950, а нагрівається до 80 починається кардибалет....
Підігрів повітря що поступає в карбюратор працює нормально (мається на увазі від випускного колектора)? Зараз така погода зранку що може утворюватися наліт (іній) на карбі (температура трохи вище нуля і велика вологість повітря).
Так підігрів робочий, уже перевіряв... Але навіть якщо і так, то я ж вище написав, що при холодній 40-50С оберти більш менш однакові, а коли уже прогріється то обегти нестабільні. Можливо я не розумію принципу то проясніть..
а правда цікаво..... От так дочекаєшся швидкої допомоги тут як і я дочекався... кому ти потрібний зі своїми проблемами, треба тобі то шукай собі, поїдь до карюраторщика, який тобі скаже "нада чистить раз в год карбюратор", а потім "ищи електрика ето не в карбюраторе дело". Електрик тебе відправить до моториста і так по кругу! Заодно ще не один раз переглянеш того карбюратора, голову "поламай" трохи і обовязково знайдеш!! А їхати то треба терміново, як я і писав вище, ... п.с. знаю, що зараз полетять каміння в мій город, але перечитуючи теми, скаладються деякі думки про клуб.