Привіт всім. Машина не дає спокійно жити. Вічно з нею проблеми. На даний момент погана тяга переміняв все що можна було і без результатів. (міняв- лямду, датчик темп, провода, бігунок, кришку тр, тр, чистив інжектор, куча діагностик, фільтра, румінь ГРМ, паливний насос, ) По свічкам з вигляду - бідна суміш. Якщо хтось зможе то підскажіть куди ще дивитись. А то ні сил ні грошей не залишилось,
Датчик температури чого? Їх то в машині декілька і принаймні 2 з них впливають на насиченість паливної суміші.
Датчик яий знаходиться на пласмасовому тройніку ( знаю точно що він впливає на показ щитка приборів). До речі там є ще один, але я незнаю за що він відповідає.
Це ДТОР - правильно він впливає на склад суміші. Тепер ще вкажи яка система вприску, бо марка мотору дає не повну уяву про можливі причини проблеми. З того що ви міняли трамблер, його кришку, дроти ВВ - можна здогадатися що стандартна бошівська система запалювання. Тепер питання: виставляли кут випередження запалення? Якщо так, то як саме?
Код двигуна АВА 115 к.с. Як казав Андрій з китайської стіни то Motronik 2.9. Якщо не тяжко розшифруй абривыатуру, а то я ше зелений.
Всі спеціалісти до яких я їздив говорили що запалення в мене виставляється автоматично, До речі спостерігав таку штуку коли знімаю клєму на деякий час, то машина на пару кілометрів оживає.
Цього поки достатньо. В цій системі має бути датчик температури повітря яке подається в систему вприску, тре його перевірити, він найбільше впливає на склад суміші (маю на увазі з датчиків температури).
Ясно датчик перевірю. А що означає оживе і більше не озоветься - і чому не можна знімати клєми - казали щоб зняти помилки потрібно на ніч її зняти
Ну на ніч можна, я то подумав що при заведеній машині А тепер цікавіше: значить є помилки? Які? Можете дати їх перелік?
Спочаткку було датчик хола і лямда я поміняв - помилок не було і не їхала Другий раз Лямда і я знов поміняв на Бош помилок немає але погано заводилась зранку в мороз з дугого разу і не їде. На треті раз помилка датчик колінвалу, я його ще не поміняв тому що ненайшов, тільки замовив. До речі він підключив до компа на заглушені машині показало датчик колінв., потім зняв цю помилку, потім завели машину і заглушили після цього помилка датчика - казав що треба міняти
а може треба просто контакти перевірити або почистити.....? Чому зразу міняти... блін як я люблю таких спеців що по помилці зразу міняють.
Цей датчик я знімав контакти чистив, що мені не сподовалось те що практично обірваний екран, але ж раніше комп його не показував і тяги також не було. А можливо на заглушений мотор він і має показувати помилку оскільки маховик не крутиться?
Так вот з цими майстрами я пів машини переміняв - хоча думаю що половини з цього не портібно було, таке враження що в нас немає спеців, а вони просто експерементують на машині!
на незаведеній машині але при включеному запалюванні помилку на датчик колінвалу може показти. компюте має показати температуру повітря що втягується .датчик стоїть в крпусі воздухоміра. подивись уважно герметичність патрубків що йдуть до впускного колектора. недавно мав на ремонті ауді б-4 .машина також ледве їхала .замінив кілька трубок.стало краще але не те. на компі викинуло помилку лямда.після чого вирішено поставити емулятор лямди. після чого автомобіль ожив.після проведених робіт розхід зменшився з 14 л. на 10л. в міському циклі.