доброго всім вечора, хочу проконсольтуватись у вас на рахунок такої справи . В мене почав підтроювати двигун а сьогодні навіть звучав як на 2 циліндрах. я був з другом він каже що щось в машині смердить я зупинився відкрили капот а патрубки червоні ойсть можливо що вихлопна забита і тому в циліндрі замокає свічка і вона не їде нормально. бо я вже хотів міняти дроти и якщо це непоможе то думати на хахунок катушки. чи може бути біда в каталізаторі?
Неспіша і ще раз розкажи шо хотів взнати... Ти про які патрубки - охолодж рідини? А взагалі тобі краще зразу до спеціалістів....
та сьогодні їздив по тих відділах щоб свої штрафи поплатити и коли вже вертався двигун почав погано працювати і пропала тяга, через хвилин 15 я відчув що в салоні ваняє пластмасою чи чимось таким я зупинився. Відкив капот і зняв верхнюж кришку з двигуна ту пластмасову з верху все нормально але з під капоту йшов жар . Обдивившись я замітив що віхлопні патрубки які прикручині до двигуна такі червоні як тен електроплитки і від них такий щар йщов що можна будо шашлик жарити "потумав про себе що доюре що не загорилась бібіка" . постояв хвилин 15 закрив капот і поїхав додому, от завтра їду на сервіс хай вирізають той фільтр. ось все так як є. я думаю що в мене через це двигун пидтроював деколи а не через проводку від катушкі розпреділення по свічкам.
Тут не в каталізаторі справа.... в тебе бензин горить у вихлопі.... тут справа в запалюванні або в ГБЦ... можливо клапана прогоріли... може бути що ремінь перескочив.... Якщо б був забитий кат то навпаки вихлопні гази дусили би двигун... а в тебе збитий такт газорозподілення... бензин запалюється при відкритих випускних клапанах і валить в колектор.
тойсть я зрозумів так що католізатор можна не вирізати і як варіантом він бути не може ? при всій ситуації мені поза вчора поміняли в коробці автомат масло фільтр і ше там прокладку і сальнікі якісь ну я не до того веду я говорю за те що холості оберти мають бути приблизно 900 а вони падали до 650-700 и машина не глохла ну тяги не було і її труханило "лехорадка" що це може означати клапана мінялись буквально два тижня назад я постив. :ireful:як вона мене мордує а я всеодно її люблю! вона то троить то двоить то напевно всетаки щось в проводці(
а і ще одне коли оберти падали до 700 дезь так я давив акселиратот то був чути звук клапанів не сильний але він був
ГБЦ - головка блока циліндрів. в тебе або дуже раннє запалення або щось не в порядку з клапанами..... я б в такому вигляді не рекомендував би їздити колектор від перегріву чи попадання на нього води може тріснути клапани і сама ГБЦ поже перегоріти. Якщо машина після ремонту то щось не так зробили...назад до них нехай доводять до ума.доробляють... проводка тут може і не винувата
Якщо робився двигун(клапана) то однозначно знімали ремінь, можливо недотягнули чи неправильно виставили, тому і догорає пальне в колекторі бо змінилися фази газорозподілу, дивись в першу чергу реміь ГРМ, а після можнаі запалювання покрутити.
я завіз сьогодні машіну на сервіс запропонував ваши варіанти до розгляду взасник сервісу сказав йди відпочивай він бачив який яч нервовий сам загнав машину в бокс (
В знайомого таке було на пасаті 1,8Т ледве доїхав на сервіс, підняли, а там не тільки штани червоні, а весь каталізатор також. Поміняли кат., ще вибило свічку в якомусь циліндрі, замінили і все.