Замерзає в мороз коробка передач, та так шо не можна ніякої передачі втикнути доки не прогрієш машину.. В чому може бути причина?...я шось підозрюю шо справа в маслі.. Якшо хтось мав подібні проблеми прошу підказати
звичайно в маслі, якщо воно там ще є . Заміни, можна навіть на мінералку, 45 грив літр, буде на морозі чуть тугіше ходити, ніж синтетика, але не страшно, не замерзне. Не знаю чи є сенс в синтетиці (145 грив літр), хіба якщо є гроші і бажання...
Я тут почитав поцікавився...пишуть люди шо не тільки в маслі причина..навіть скоріше не в маслі...кажуть тяги замерзають. Треба буде збадати коли знову замерзне
як може замерзнути тяга?))) діло в маслі!!!!!!!!! Заїдь на будь яку цивілізовану станцію обслуговування і послухай що скажуть специ.
Може і так але я собі згадав...в мене минулого року теж така фігня була... замерзає завжди після відлиги...а коли довго стоять морози то всьо зашибісь Так ніби десь є вода..а в морози висихає..
Тяги в районі двигуна а там постійно горячо і поки двигун вистигає все висихає.... А ти в КПП колись масло міняв....?
Нє ну в моторі міняв звичайно...а в коробці майстер на станції понюхав подивився на рівень поцьмокав язиком і порадив залишити те шо є...то ше в літі правда було)
Ну майстри скажімо то так, окрема тема... Скільки майстрів, стільки думок ))) Краще замінити масло, майстер який сказав, що можна їздити, тобі коробку не купить нову напевно...
А ото вже сірьозне питання ))) Мені привозить кулєга з польщі, а же тут купити, навіть не знаю Я в коробку останнього разу кастрол таф-ікс 75в90 лив... Не месний звісно... Два по літру, ше лишилося пів з пів баклашки
Скажі мо так ..я мав на увазі хороше і не підробне. Обідно було б вилити нормальне масло і за своїж гроші поміняти на якусь фігню
На рахунок масла. У мене давно, вже більше трьох років, тече коробка. Мікротріщина в корпусі. Тече не критично, тому я не спішу міняти коробку, а доливаю масло десь пів літра на 2-3 тисячі км. Масло купую вже більше трьох років те саме - фірмове трансмісійне Лукоіл, яке продається на одноіменних заправках. Масло дешеве. Коли я починав його лити, коштувало шось 20 грн/л , зараз вже за 30 грн перевалило. Судячи з того що за весь той час моя коробка не розвалилася, не поламалася, нічого їй не сталося, роблю висновок, що це масло доволі непогане. Проблеми із замерзанням зимою не було. Але я не буду тобі нічого радити, просто розказав про свій досвід, висновки роби сам.
Гіпоїдні масла ті що в коробку так не підробляють як моторні. Купляй 80*90 і дивись. щоб упаковка не була "ліва".....
Так ти не забувай, що таку розкіш як ти не кожен може собі дозволити - в коробці твого авто ПОСТІЙНО СВІЖАКОВЕ МАСТИЛО !!! :D А які були б характеристики цього масла. якщо б воно "покрутилось" так тисяч 100... (ще й в замкненому циклі) ??? P.S. я на службовому авто (на 1 т. км. доливаю 1 л. мастила...правда у двигун) міняю тільки масляний фільтр... :D
Масло 1 л 1 тис Привіт І скільки ти вже проїхав на тому ???? Доливаючи масло ти поністю не відновлюєш його властивості , нагар ( осад ) і все решту вичищається при заміні і тільки . Фільтр не все вловить.
100 т.км!!! ще раз повторю - авто службове і його ніхто не шкодує... (Спрінтер 412 1999р. в. і забирали ми його вже з пробігом в 200т.км)... P.S. мужики, не "лікуйте" мене...знаю, що це зовсім не те відношення, на яке заслуговує авто, але... "маємо те, що маємо" (с)...
Я думав брати дорогу синтетику...а 30 грн літра то то повна халява) ..і скільки на ньому їздити можна??