Сьогодні видатний день В даний момент з Києва до Львова на постійне місце проживання їде VW Corrado , нашого полку прибуває До сьогодні авто належало багатьом відомому товаришу по імені Хат А тепер новим щасливим власником став мій старий друг botsman , з чим пропоную нам всім його привітати і побажати щасливої дороги до самого Львова Ура! ПС: ось такий він кругообіг коррад в природі Тягнуться машинки на Захід, поближче до Вольфсбурга
Вітаю-вітаю!!! Нехай їздить і не ламається!!! То та що 2.0 з компресором? Центр Скірокко-коррадо то точно, багато їх до Львова перїжають.
Центр Scirocco то точно. Але хотілося б більше правильних скірок, активних в клубних справах, зустрічах, щоб власники розуміли що за машину вони мають.
на разі всім дякую у двох словах, бо не сплю вже другу добу і трохи змучився) ))) - туди на літаку, а назад на рекеті))) Адреналіну додало ближнє світло, яке зараз світить на 10 метрів вперед))) Всю дорогу "ловив" машини, а останні км взагалі за фурою плівся))) Але, щоб не їхати з порожнім баком в гараж - залив бензини біля Сихівського мосту і дав копоті так, що вперше вентилятор не перестав працювати після вимкнення мотора ГГГ))) Ну, і звісно, на мості я був не сам ГГГ) Кора рулить з.і. йоп - які корки вночі ужос, дорогу ремонтують + аварії і, в підсумку, дві години простояв, вже приглядався до мотелів.
Там є таке система, якщо мотор заглушений, тиск масла більше якогось там і температура більше якоїсь там включається вентилятор щоб бенза, ио то в каналах до форсунок, чи де, точно вже не памятаю, не понакипала. В мене теж часто так буває, то добре, значить та система справна ). Раніше теж думав чого так, поки не прочитав. Часто ще буває що виходиш з машини закриваєш, і вентилятор включається. Перше думав що в мене щось з проводкою ))), потім виявилось що навпаки все справне.
На Гольфах та система тільки на ПГ моторах була, тих що Rally G60, на інших вроді ні, можу скинути сторінки з мануеля і мануель де то описано. Вот знайшов, трохи не правильно написав перший раз: Система After Run, коли мотор заглушений і під капотом є певна (висока) температура і тиск в паливній рампі падає нижче певного значення включається насос і вентилятор. Це зроблено для боротьби з кипінням бензини в рампі і як наслідок утворенням повітряних пробок в системі подачі топлива.
Вперше зустрілися сьогодні дві сестрички, майже близнючки Але ви не повірите, одна з цих машин червона, а друга синя Не спішіть тепер писати на форумі Фа-фа Мартіні, переконайтеся, що це справді я Машини реально легко сплутати, колір ідентичний (ледь-відчутна різниця на фото зумовлена тим, що я саме виїхав з автомийки), задок теж трошки задертий однаково, капот майже однаково покоцаний Кору Боцмана можна відрізнити по рідним фарам, гучному прямоточному вихлопу і злій губі під переднім бампером Ну і диски Машина досить живенька, є кілька проблемних місць, але то все дурниці, все зробиться
Капєц.... То фотки на хуторівці зроблені там де реабілітаційни центр?? Я живу звідти в 5-ти метрах)))) А по темі, то вітаю з покупкою!!! Тепер треба буде зробити шось шоб дійсно від Мартіні відрізняти!