Дякую хлопці за поради, сам я теж фанат Олегового автопарку, тому разом зі своїм зеленим другом відвідали майстерню Комфорт і там замінили по парі пильників гранат та пару пильників рульової тяги. Сподіваюсь гумки трохи послужать. Але враження від майстерні позитивні.
Прикупив гольфику сьогодні троха "вкусняшок": Купував це все добро в ПланетАвто, бо їх нова точка на Луганській найближче до мене, а в результаті ще й виявилось, що там порядком дешевші ціни, ніж принаймні я бачу зі своїм рівнем цін "Інтернет" на сайті Екзіст. Звичайно там нема такого супер модного сайту із каталогами, однак знайшовши потрібну річ на тому ж Екзіст її можна замовити і в ПланетАвто, хоча й не без затримок. Отож прикупив масельце Motul 4000 15W40 за порадою Олега М там за 290 грн (Екзіст 330), перед тим заливав Хадо 15W40, кажуть люди, що використання промивочного масла має як і + так і - тому обійдемося без нього. Фільтр Mahle (якось споріднений з брендом Knecht) 35 грн (Екзіст 47грн) Цього разу придбав антифриз Hepu (концентрат), кажуть ніби з кращих 60грн (Екзіст 75) минулого разу купував за порадою в магазині ось такий розбавлений Plyn: І нарешті придбав краник, який у мене підтікає і відповідно губить ОР по дорозі Hans Pries 35 грн (Екзіст 60грн) В результаті теоретично зекономив 40 + 8 + 15*2 + 25 = 103грн, чесно кажучи дивно, що контора, яка займається Інтернет торгівлею дає більшу накрутку ніж магазин, хоча не виключаю, що в реальності вони можливо дали б мені ще якусь знижку, словом поживем побачим Якщо хтось хоче конструктивно покритикувати вибір запчастин або щось цікаве додати, то буду радий почитати, бо машинку люблю і хочу для неї тільки якнайкращого
ще би було класно якби авто зменшення розміру зображень працювало як колись http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=5297 або може зтось підкаже як то вручну задати.
а той Motul - мінеральне масло? я собі aral 5w40 повну синтетику дешевше пробиваю? якщо мінералка - то прокоментуй якось вибір. маючи клубну картку(нашу) маю наступний рівень цін
Ще раз глянув на свій перед останній пост, складається враження ніби він проплачений одним магазином =)) насправді він просто близько до мене, а ще колись давніше я був приємно вражений гарним відношенням до мене, що в Україні чомусь є рідкістю, коли продавець щиро зацікавлений у тому щоб ти в нього купував товари.. Хоча у тих магазинах теж нажаль легко можна нарватись на хамовитих продавців, які псують і настрій і враження про цілу контору. Також мені імпонує їх цінова політика, але якщо хтось запропонує гарний альтернативний варіант, то із задоволенням ним скористаюсь мінералка, бо наразі моторчик підїдає трохи масло тому на пів-синтетику переходити боюсь, бо займатись ремонтом зараз не має де.. а саме це масло тому, що так порадив Олег М у мому випадку мінімальна різниця в ціні виходить 13% на маслі, а на кранику всі 70%, що не може не дивувати
Шпильки клапанної кришки Почало у мене більш інтенсивно сочитись масло через кришку головки блоку циліндрів (28). Пригадав, що коли ми останній раз міняли прокладку (29), то не вдавалося як слід затягнути гайки (40) шпильки (39), тому що на деяких шпильках була вже зношена різьба. Тому вирішив перед заміною масла замінити ці шпильки (39), а заодно і прокладку (29). У цьому контексті був би вдячний, якби хтось поділився зі мною подібним досвідом. Наразі мене найбільше цікавить, чи зазвичай ті шпильки важко відкрутити(?) і якщо важко, то яким методом це найкраще зробити(?) Наприклад я чув, що можна затиснути їх розрізаною гайкою і відкручувати цією гайкою. Далі мене цікавить, яку саме шпильку взяти, оскільки каталог elcats.ru пропонує: 1. без буртика, 2. з буртиком. Але так як на цій же схемі можна помітити комплект прокладок для шпильки з буртиком (026 128 025 A), то схиляюсь до варіанту з буртиком. Наскільки я розумію та й з каталогу випливає, що ці шпильки мають бути досить популярні, бо підходять для багатьох блоків двигунів. Але все ж чи дійсно їх можна майже всюди знайти і чи може є якісь нюанси, які потрібно мати на увазі при купівлі?
завжди відкручував шпильки двома гайками - накручуєш одну і стопиш її іншою - відкручуєш шпильку нижньою гайкою. для цього треба два ключа, щоб контрити гайки. успіху.
Як знімеш кришку, то подокручуй всі шпильки. Також мав гіркий досвід підтікання масла з-під кришки, вилікував тільки дотягуванням. Наскільки я розумію та й з каталогу випливає, що ці шпильки мають бути досить популярні, бо підходять для багатьох блоків двигунів. Але все ж чи дійсно їх можна майже всюди знайти і чи може є якісь нюанси, які потрібно мати на увазі при купівлі? В Володі на Зеленій точно знайдеш, тільки візьми зразок!
можу тобі запропонувати гумову прокладку (в комплекті є шпильки) VICTOR REINZ і забудиш за підтікання через клапанну кришку
Дякую за корисні коментарі, може ще хтось щось скаже про те, які прокладки кращі гумові чи коркові і які фірми краще себе зарекомендували, наприклад попередню прокладку я брав Elring. нажаль зразка немає, але загляну, що там є гарний варіант, але ще задумуюсь над тим щоб замовити кілька шпильок по оригіналу окремо від прокладки так як мені усіх міняти не треба. А ця прокладка VICTOR REINZ гумова чи коркова? цікаво чи оригінальні шпильки якісь кращі по якості..
виходить, що шпильки там без буртиків, і відповідно мені мабуть прийдеться замінювати всі шпильки. Думаю в оригіналі мали би бути шпильки з буртиком..?
знайшов свій попередні допис про заміну прокладки: http://volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=77442&postcount=118 так виглядає, що у мене шпильки з буртиками, хоча мене попередній раз, коли я купував прокладку, про це здається ніхто не питав
Недавно у мене тріснула передня пружина і відповідно я почав пошуки заміни. При цьому я натрапив на цей каталог http://www.lesjofors-automotive.com/...-catalogue.asp вибравши відповідну модель, двигун і рік (golf mk1, JB, 1979 згідно з vin) я отримав такий результат: є два варіанти пружин: 1. To year:1979/08 № 40 950 03 2. From year:1979/09 № 40 950 04 Якщо взяти до уваги що: Production year runs from August to July. So a car manufactured in October 1992, will be a 1993 model according to the VIN. То виходить що мені потрібен варіант 1. To year:1979/08 № 40 950 03. Але хотілося б для більшої впевненості знати чим ті пружини відрізняються, і як ще можна перевірити які саме пружини мають найкраще підійти. Буду вдячний за будь-яку інфу
Подивившись по різних каталогах на ті пружинки, зрозумів у чому їхня різниця: до 79 це здається пружини типу AA після 79 це пружини типу AC ось сайт, де можна порівняти різні типи пружин http://autospare.by/page/prujini тепер схиляюсь до варіанту "старіших" пружин + згідно з каталогом http://webcat.sachs.de/ новіші пружини йдуть після номера кузова "ab Fgst.Nr. : 179 3669 623" (у мене менший номер) треба буде ще раз на машині подивитись
Маю на продаж комплект амортизаторів від scirocco mk2. Передні стійки я купляв новими Cofap, пружини німецькі Fintec (-20 мм) http://www.fintec-federn.de/gutachten/VW/Golf - Jetta Typ 19E.pdf Задні пружини я купляв новими - Lesjofors. Стійки не мінялися з покупки. Все працює, дуже акуратно і мало їздилось на них
Дякую за пропозицію і фото. Можеш написати ціну або тут або в приват? Щоправда наразі не хотів би ставити занижені пружини. З фото видно, що пружини типу AC, але завужені зверху, це означає, що з під машини буде дуже важко роздивитись, якого типу в мене зараз стоять. Я думав вони знизу завужені.. Хоча в такому випадку можливо їх легше приспособити, помінявши зверху тарілку на яку вони лягають.
Питання з пружинами перейшло в нову площину: вирішив, що швидше за все пружини AA не завужені зверху, як на фото у mixonoffa. Проте виявилось, що такі пружини знайти доволі важко, при тому що новіший тип пружин - взагалі не проблема (від кольору до вибору). Тому якщо хто продає, то купив би тарілки під такі пружини.
Маю пружини і аморти з Сірокко mk2 1992р.в. Ціна пари пер.прж. = 200грн. 1. Амортизатори передні, розбірні, ціна 300грн./пара. 2. Амортизатори задні, ціна 300грн./пара. 3. Пружини передні, ціна 200грн./пара. 4. Верхні тарілки передніх пружин - 20грн./ пара. 5. Верхні тарілки задніх пружин - 40грн./пара. 6. Подушки задніх амортизаторів (4шт. + гайки, втулки, шайби) - 100грн./комплект, все оригінал VW. 7. Опорні підшипники передніх стійок з подушками - 150грн./пара.