Де можна пройти діагностику інжектора KE-Motronic

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Роман П, 22 кві 2009.

  1. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Підкажіть будласка де можна пройти діагностику роботи моно інжектора Пасат В3, твигун 9 А, ( на перфецьког, і на стрийській був - нероблять )
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Як то на перфецького не роблять?? Ще місяць тому там був мені майтер перевіряв мій інжектор.
     
  3. DimaLV

    DimaLV Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8RPMI 1988
    Клубна карта:
    000029
    Був на Кульпарківській на складах за лікарнею 95номер,тестували потім доробляли на Перфецького. Ще казали на гаражах є біля Гал.перехрестя Андрій але детально не знаю, до нього не попав.
     
  4. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    в автора теми не моновприск а механічний..
    на двигуні 9А вприск KE-Motronic
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Опиши проблему конкретно, попробую допомогти.
    Можеш їхати до Андрія на китайську стіну, але приготуйся до того, що він скаже міняти форсунки-свічки-дроти в сумі на баксів 300, і діагностика ні разу не дешева.
     
  6. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    В мене була така сама автівка тільки 1991 р.в і американець. Одним словом по яких майстернях я тільки небув а зремонтувати вдавалось тільки в Андрія (Китайська стіна, р-н "Галицького перехрестя") тел: 80672541046 (давно не дзвонив!). Він приймає понеділок - пятниця (найкраще приїхати і ставити його перед фактом!).
    Є ще один непоганий майстер в м.Гродок - звати його Павло, але його потрібно переконати на таке авто (попробуй 80679259487).
    Пиши, якщо щось бо в мене з тою автівкою було багато клопоту!!!;)
     
  7. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Дякую за поради попробую зробити в Андрія ( китайська стіна )
    Правильно в мене двигун 9А вприск KE-Motronic а в ньому вся проблема
    1- двигун працює нерівномірно
    2- деколи промадає тяга враження що двигун троїть, свічі дроди поміняв, перевірив працють шикарно
    3 знайшов біля такзваного паука обрив провода , зєднав двигун взагалі незаводиться , при робочому двигуні підєднання цього провідка приводить до більш нерівномірної роботи двигуна
     
  8. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Хочу завантажити фото проблеми невиходить
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Опиши більш детально, після чого з*явилась проблема, яка суміш, колір свічок. Дріт біля "павука" - 2 варіанти, якшо він на фішку 3 контактну справа від дозатора по ходу машини - то потенціометр напорного диска, якщо зліва 2х контактний - то на ЕГРД. І то і інше серйозно впливає на роботу двигуна, потенціометр відповідає за ХХ, прискорення, а ЕГРД за суміш в цілому.
    Також треба перевірити, чи робоча лямбда, тестером на працюючому двигуні подивитись шоб напруга скакала від 0,1 до 0,9 В із зміною 2 рази на секунду. Якщо напруга впирається в 0 або в 1 і не міняється, то або дохла лямбда або сіміш забагата/забідна. Тоді потрібно шестигранником регулювати положення нап. диска (за годинниковою - збагачення, проти - збіднення) з підключеним тестером на лямбді і дивитись, чи є реакція.
    При правильно підключеному ЕГРТ (сіра коробочка збоку дозатора, 2 контакти) і норм. суміші тестер в режимі амперметра (між ЕГРТ і його фішкою) на прогрітому моторі має показувати (коливатись) в районі 0 мА, при додаванні газу має іти в + (між +1 і +10 мА), при скиданні газу різко в - (до -10 мА). Якщо постійно показує +10 мА - суміш збіднена, -10 мА - суміш збагачена. Якщо постійно показує 0 і не міняється - знач здохла лямбда або обрив дротів до неї.
    Поміряй і відпишись шо до чого.
    Перевір весь впуск на предмет підсосів, мотронік дуже чутливий до них. особлива увага: район ДЗ, обдув форсунок (гумовий шланг до впускн. колектора в районі генератора), всі вакуумні трубки. Також ущільнюючі гумки форсунок - там теж може смоктати повітря.
    І ше: на вході в дозатор стоїть болт з сіткою, якщо сітка забивається - буде тупити при прискоренні. Те ж стосується сітки на бензонасосі.
    Також раджу скачати літературу по КЕ Мотроніку з www.volkswagen.msk.ru, поки сам не розберешся в принципі роботи, ніхто тобі не допоможе. На цьому ж сайті є не одна тема про настройку КЕ. Якщо будуть якісь питання - допоможу.
     
  10. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Markell Дякую за пораду, обовязкоко все перевірю і відпишу, обрив знайшов втикнув , з ранку почала заводитись краще, залишились плаваючі обороти, і деколи при температурі більше 80-90 пропадає тяга , постараюсь перевірити лябдазон .
     
  11. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Прочитав що можна дану систему діагностувати за допомиго блік кодівhttp://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=13729&st=0 , але в авто біля ручки КПП має буди два розєми чорний, і сірий ,
    блік коди можна зчитуваи задопомогою лампочки , або прибора я її підключити невідомо, і подруге в мене якісь мудак ( можлово попередній господар ) відріза фішки, лишилисЬ пять дротів , є +,і - , а решта невідомо, можливо хтось знає які кольори проводів, на л, І л лінії,
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Тут тобі допоможе тільки електросхема по твому автомобілю, на тому ж сайті пошукай, точно є.
    І не розраховуй особливо на діагностику блінк-кодами, вона дуже узагальнені результати видає, то не панацея. Хоча відновимти її працездатність не буде зайвим. Наприклад, видасть тобі "несправність контролера датчика кисню" - а ти вже думай, чи то мозгів вприску, чи ЕГРД чи може самої лямбди. По любому потрібно комплексно діагностувати і настроювати всю систему.
    Повторю, обов*язково скачай мануал по мотроніку для 9а, там є на рос. мові, шоб тьи принаймні зрозумів як воно працює і шо як називається. Система досить складна, але її можна настроїти без супермодної апаратури самому. Почитай подібні теми, як будеш мати якісь конкретні питання - відповім. На рахунок запчастин по вприску як шось буде треба - звертайся, також спробую допомогти.
     
  13. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Був сьогодні в Андрія ( біля китайської стіни ) Андрій робив практично те все що написав Markell , прийшов до висновку що забитий інжектор .буде чистити !!!
     
  14. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    і шо , почистив?
     
  15. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Почистив, при заміні паливного фільтра знайшов трубку яка іде від насоса погнутою, стало краще, але ще є трішки плаваючих оборотів і деколи провали тяги думаю лябндазон вчасно неподає сигналу деколи, корочи каприна ця ситема вприску.
     
  16. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    якшо не секрет, скільки коштувала чистка?
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    а я майже впевнеий, що проблема в потертих доріжках потенціометру напорного диска, справа по ходу машини від дозатора, фішка на 3 піни. Перевіряється тестером на предмет плавного росту напруги з підняттям НД, якщо є різкі скачки - знач доріжки потерті. В 0 положенні має бути 0,5 - 0,56 В, якщо не помиляюсь.
    Лямбда на роботу вприску хоч і впливає, але дуже опосередковано, і при прискоренні вона не дає різкої реакції.
     
  18. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    • Подобається Подобається x 2
  19. Роман П

    Роман П Початківець

    Авто:
    VW Passat В 3, 2.0 16V GT 1992 г
    Дякую за дописи, чистка коштувала 200,00 грн, хоч я недуже задоволений ( бо і фільтир палива, і краб були цисті ), мене цей двигун задовбав. сьогодні пропав холостий, нагрівся двигун все нормально поїхала, а деколи на гарячому неїде. відєднав датчик температури вроді все нормально поїхала, буду перевіряти все по можливості як розписано http://www.sergeynik.narod.ru/audi/inj/motr.htm хоч дещо немає чим заміряти., що з цього вийде напишу
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)