Цікавить мене таке питання: на спідометрі стоять відмітки для перемикання передач 0-30км/год - 1-ша, 30-50 км/год - 2-га, 50 км/год - 3-тя. Якщо систематично їхати на вищій передачі тобто при 35-40 км/год включати 3-тю мотор перевантажується? При переключенні по поділках обороти двигуна не падають нижче 1800об/хв. Тобто дизельний мотор працює в діапазоні 1800-3000 об Мене переконують, що навантаження немає, я вважаю, що є...
Відповідь: Їзда на низьких обертах: плюси і мінуси На низьких обертах при невеликій швидкості мотор можна завантажити на 100% (їзда в натяжку, під горку чи на вищій ніж треба передачі), і для двигуна це дуже шкідливо, так як чим нижчі оберти-тим гірше змазуються робочі поверхні. Така їзда - це пришвидшена виробітка, поява люфтів, імовірність хапнути клина. А ше в такому режимі непотимально згорає пальне, тому утворюється додатковий нагар. Тому при їзді в такому режимі реальна нагрузка на робочі поверхні ЦПГ і на КВ більша, ніж при 4500-5000 обертів для двигуна, в якого пік на 6000. І мотори після такої "дєдовської" їзди як правило заїжджені в штоц і мають еліпсоподібну виробітку в циліндрах. Це актуально було для старих москвичів і інших низькооборотних двигунів. Найоптимальніше триматись середньому діапазоні обертів, переключатись ближче до піку крутящого щоб мати запас по динаміці, а час від часу давати до максимуму потужності і крутящого, щоб очищався нагар на клапанах і двигун "не застойувався". А якшо навчитись в такому режимі плавно розганятись, чітко працювати педаллю акселератора (не тиснути більше ніж треба, а відчувати скільки саме суміші потрібно двигуну в цей момент і при цій нагрузці), то це буде і сама економна їзда по розходу пального. Якшо ж у двигуна пік крутящого 2500, то 1800 для нього нормальні робочі оберти (старі дизелі), в кожного мотора по різному, тре дивитись мануал і відчувати шо хоче двигун.
Відповідь: Їзда на низьких обертах: плюси і мінуси Читав десь, що найкраще експлуатувати двигун при обертах близькиз до тих при яких крутний момент найбільший. Що при тих обертах і економія пального, і двигуну супер ! В мене крутний момент найбільший при 3200 об/хв., пробував триматись цього показника - важкувато Хоча розхід пального дійсно менший ніж при низьких обертах.
Відповідь: Їзда на низьких обертах: плюси і мінуси це поради для експлуатації автомобіля з найменшою шкодою для навколишньго середовища, і найменшим рівне м шуму, і там ніде не написано шо від такої експлуатації двигуну буде краще чи на нього буде менша нагрузка. Точно так само мануали до нових машин не рекомендують гріти двигун (шоб лишній раз не забруднювати без потреби атмосферу), але це не означає шо непрогрітий двигун не буде більше зношуватись. Просто екологія їм дорожча за моторесурс машин, може і ми колись зможем собі таке дозволити. Крім того, я не вважаю компетентним джерелом відскановану книжку невідомого похордження. В деяких книжках по Джетті/Гольфу 2, які можна купити на базарі, є такі ідіотські поради, як лити мінеральне масло в 020 мех. КПП і затягувати ступичні підшипники задніх коліс динамометричним ключем з зусиллям 80Нм, і пишуть шо в 16кл ВАговських двигунах самонатяжні ролики ГРМ.
Відповідь: Їзда на низьких обертах: плюси і мінуси надлишково високі обороти то ті шо в червоній зоні тахометра.:!: