Постійно в маслі шланг, який на фото, в двох місцях сильно, в одному менше - місця показані стрілками. Всі хомути затягнуті по максимуму, один замінив сьогодні, але результату немає. Хто що може порадити? Поки немає робочого датчика масла 0,3, важко щось сказати про тиск масла.
Таваріщ Nick Wolf ще торшки забув сказати, що при включенні запалення опір між "-" аккумулятора і корпусом зростав з 2,9 Ом до 35 Ом!!!! Досить серьйозне упущення, от і датчики з "розуму сходили" Перечухали "масси" - попустило))
Попустило, але треба зробити, щоб комп. діагностика бачила і двигун також, а не лише АКПП. Про опір я писав у міні-звіті по зробленій роботі за що Вам окремо дякував
картерні гази, нічого не зробиш, колечки не нові вже вот і жене тобі маслецо і угар у впуск. Поки не прочистиш маслозйомну сеточку на клапанній кришці і не відкапіталиш двигун - буде підганяти.
Лише однією сіточкою не обійдеться? До помивки двигуна блін було набагато менше того масла, практично не було. Може цей шланг отримав якісь мікротріщини, на око не бачені?
100% ти правий)) Старість не радість!!!Але скіко старушку не марафеть, як губки не малюй, один х.... на цвинтар дивиться!!!!! __________________[/quote]
[/QUOTE] Який цвинтар, ти що!!! Он які грати по дорогах їздять і нормально, живі. Так що робочий одяг і вперед до роботи завтра з самого рання
ну хімія напевне порозїдала старе засохше масло, може й шланг порозїдала. Заїдь на кульпар і купи півметра маслостійкого шлангу, поміняй старий і подивись як буде. Лише сіточкою? - не знаю.
може малось на увазі ЕБУ, тобто мозги які управляють двигуном??? Бо щось з трудом собі уявляю як то ВАГ-ком може побачити двіжок.
Саме так. Ваг-тул і ваг-ком лише ідентифікують двигун (ЕБУ двигуном) та список помилок (якщо такі є, до прикладу при включенні лише запалення пише що не працює датчик Холла, що нормально), але не показують ніяких параметрів (пишуть що адреси задані невірно). А ось АКПП як ідентифікується, так і показує різні параметри (в т.ч. і не дуже параметри АКПП, такі як швидкість руху, оберти двигуна, % натискання педалі газу тощо).
Знову лампа мигає на гарячу, на холостих але при включеній передачі. На даному етапі лише коли машина стоїть під круту горку. Трошки газку і лампа гасне. Рівень масла, що прийшло перше в голову - в нормі, більше середини на щупі. Хто чим може "порадувати" з цього приводу?
Коли мигала раніше, на початку цієї проблеми, то оберти дійсно були сильно занижені, комп показував 600-660. Та вже оберти вроді вирівняні (Донецький зробив систему), то по слуху не менше 800-900. Сьогодні зупинився під горку і почало моргати, потім вже поки не заглушив і дав остигнути, моргало постійно як на великому підйомі, так і на малому, як тільки газ відпустиш, але лише коли машина якби вгору стояла. При русі, тобто лише легенько газку даєш, то лампа відразу гасне. Треба тахометр ставити. Донецький звільниться і поставить, маю надію. Тоді можна більш впевнено робити якісь попередні заключення.
Може і я, в іншій темі, про гідрокомпенсатори, бо далі стукають на гаряче при розгоні, але вже менше - трошки підкрутили кут запалення. Масло мотористи оцінили як нормальне. Лампа почала загоратися ще до заміни масла. Заміна масла та фільтра була першим кроком при пошуці причини миготіння тої лампи. Потім Донецький виправив малі оберти на ХХ при включенні передачі. Тепер оберти сталі, в межах 800-900, а коли машина встала під горку, лампа замигала на гарячий двигун. До цього проблема не з'являлась певний час. Під ту горку вставав, все було нормально. На вихідних долив десь 100-200 грам масла, бо на щупі було менше середини. Може співпало, може ні, але почала знову мигати на гарячу, поки що лише коли під горку встаю.
Треба дивитись на маслонасос.... видно він у тебе вже серйозно сідає. Зверни увагу як довго він у тебе після нічної стоянки закачує масло... тобто як довго при крутінні стартером і заводці горить червона лампа масла. Воювали з наслідками а тепер тре ліквідовувати причину.