А совість є??? Я вже налаштувалася, приготувала картку з олівцем - щоб занотувати цінні поради... А він мені про вареники в сметані.
Як його не називай... Мене справді цікавить це питання, бо! У моїй технічній книжці написано, що не варто тримати руки на ричагу коробки передач, бо ті самі вилки (чи виделки) дуже ніжні і можуть поламатися. У тих порадах механіка, які я знайшла в мудрому журналі і повісила в нас на форумі, написано, що це не має стратегічного значення. Звідси моє питання про ті злощасні вилки чи там виделки...
Е ні так не буває .... як корабель назвуть так він і попливе (відома ПО.....БЕДА). виделками їдють вареники, а вилками переключення перередач - переключають передачі. Ламаються такі вилки в основному коли передача чомусь не включається а її пхають що сили ручкою переключень впираючись ногами в підлогу
Дякую!!! Дико хочеться спитати, а чому ж вона, паганюча, не хоче переключатися... (бо знаю, як це виглядає), але боюся знов нарватися на пояснення типу - не впиратися в підлогу :D
Мудрі німаки, та й не тільки вони, придумали блокіратор перемикання, якщо параметри швидкості не відповідають. То виглядає щось на подобі, коли не дає ввімкнути задню, коли машина рухається вперед Так ось у більшості сучасних механічних коробок ви НЕ ЗМОЖЕТЕ ввімкнути 4ту передачу на швидкості 20км/год, і так само 1у на швидкості 80км/год.
Мудро... Нічо не скажеш... Але чому, наприклад, не хоче вмикатися третя (саме третя!!!), коли їй вже час і швидкість ?
Незнаю, хто які висновки і звідки робить. Але поясніть, чому коли на вулиці холодно, то передечі на коробці вмикаються важко, а якщо проїхати N кількість кілометрів і розігріти масло в коробці то це робити легко. Чому літом проблем таких не має, а зимою вони з"являються, особливо при переході з "2" на "3" і з "3" на "2" і "2" на "1". Те що обороти не співпадають невіть не пропонуйте. Як що хтось і вператься для того щоб загнати ту передачу чи іншу, то так сама мене не стосується. До переключення передач відношуся з повагою.
Цікаво, а на яких автомобілях ці блокератори стоять? Я ще не зустрічав жодного, щоб на незаведеному двигуні не можливо було попробувати як перемикаються передачі. Пам"ятаю хіба в батька на Москвич 2141 не можливо було з "5" перейти на задню передачу, бо вони там зовсім близько і навіть як що прекластися із силою то всерівно попадав автоматично на "4".
2 роки назад в мене вийшов з ладу сальник, мені на сервісі замінили на новий і залили Кастрол 75w90. Я проти них ніц злого не маю. А на рахунок того, що масло не міняєть, то я не згідний. Все має свій ресурс і рано чи пізно він вичерпується і старіє. Редуктор переробив певну кількість мотогодин, так бутьте ласкаві замініть масло. Це не военна техніка яка працювала колись по 150 років, нажаль. І метал давно вже не той...
Знаю точно що на хондах таке є (недавно співробітник мені таке про свій цівік розказував - я сам не вірив, та й він теж поки сервіс мануал не почитав), на мітсубіші нових також.
Читай інструкцію до своєї коробки там все написано.... як написано міняти то міняти як ненаписано міняти, або написано неміняти ио не міняти. А на рахунок довговічності то самому дивно.... недавно на 123 мерсі зняли КПП виглядало що їй кирдик... зняли розібрали і здивувались все чистюсіньке масло червоне прозоре не видно ніяких признаків зношенності масла (хіба невидимі, але на палець все нормально)... знайшли причину поломки ... регулюючий болт відкрутився ... зібрали поставили на місце і мерс поїхав..... все би було нормально тільки мерсу 28 років... власник сам пригнав його з німців 12 років тому і ніколи не міняв масла в КПП...після того я і не рекомендую міняти заводські масла. Таких старих фольксвагенів не розбирали але думаю там таке саме.
Міняти.... Не міняти.... Ось де питання! Моя думка така- Купив авто з нуля, тіпа з салону - їзди і парся!!!! Купив авто з рук - поміняй ремні, роліки, рідини, масла, - і тоді не парся!!!! П.Си. Ніколи не вірив, і вірити не буду продавцю, якийь запевняє, що все по0міняно, їзди і не ПАРСЯ!!!
Хочу поміняти масло в коробці. В магазині на Замарстинівській порадили: http://www.addinol.de/oilfinder/oil_details.php?id=720 Хтось щось знає що за виробник і може за саме масло? На банці написано що німецьке і є допуск по vw. Ціна 95гр. за 1л.
Я розбирав. Після 20 років масло залишається легко жовтим з зеленим відтінком у відбитому світлі. Видимих причин для заміни немає. Після заміни на Liqui Molly з'явилися проблеми з перемиканням після їзди у пробках, тугі перемикання в мороз, шуми а потім і стружка в мастилі. Зараз катаюся на кпп з заводським маслом (з ним і купив), знову все нормально вже третій рік. Тому висновок - не міняти масла в кпп на будь-яке інше у випадку відсутності критичної потреби.