Отже, раз мене вже попалили, мушу презентувати новий мартінімобіль Прошу знайомитися. Seat Leon SportWagen. Це означає, що під капотом 2.0 FSI на 150 коників разом із ручною 6-ступінчатою коробкою передач. Рік народження 2006. Проданий був у 2007. Від попереднього власника дісталися дві модифікації - тоновані задні фари і обтягнутий "карбоновою" плівкою дах. Окрім того об бордюр колись був розвалений передній бампер і після цього замінений на новий від комплектації FR. Пробіг на момент купівлі 50,7 тисяч км. За словами мого попередника, він їздив лише у вихідні, оскільки користувався службовим автом. Решту часу машина жила в гаражі. Чорні 17-дюймові диски, як виявилося, це не тюнінг, а йшли як опція з салону. Про устаткування: ксенонові фари галогенові протитуманки круїз-контроль двохзонний клімат-контроль датчики тиску коліс антибукс (відключається) підігрів передніх сидінь аудіосистема СД-МП3, аудіовходу я поки що, нажаль, не знайшов, можливо його нема, хоча на магнітолі є кнопка AUDIO електропідсилювач керма регулювання керма керування магнітолою з керма задній парктронік електропривід складання дзеркал електросклопідйомники по колу 8 подушок безпеки плюс майже нова зимова гума на залізних дисках, правда ще не забрав Перші враження дуже хороші. Підвіска хоч і жорстка, і нарікають на погану обезшумку леонів, але після корадо у мене відчуття такої тиші і комфорту... Їдучи по бруківці в місті, або по трасі 120 км/год можна спокійно, не підвищуючи голос, розмовляти із пасажиром чи по телефону. З іншого боку, відчуваю поки що певний дискомфорт. З корадо почуваєшся одним цілим. А тут так ніби мене вперше в житті взули в ковзани і сказали "біжи" Незвичні поки що габарити, посадка. Досить маленькі бокові дзеркала, причому якось дуже випуклі, тому об"єкти ззаду здаються набагато далі, ніж насправді, треба звикати. Втім, тут рятує парктронік. Кермо дуже м"яке, причому однаково м"яке, чи ти стоїш, чи ти летиш по трасі. А хочеться більше пружності, щоб відчувати машину. Ну, напевно до цього теж звикаєш. А ось перші фото з мобільного
Вітаю Машинка вогонь, комплектація взагалі чудова, а до машини звикнеться, просто трохи треба об'їздити таку гарячу машинку А ось би такі номери виглядали б чудово на такій машині
дійсно, до речі, про двигун нічого не написав Натискання на педаль акселератора дарує дуже класні відчуття. Коробка передач доволі еластична і на 2-3 і навіть на 4 передачі вже починаючи від 2 тисяч обертів потужності достатньо практично у всіх ситуаціях. Машина дуже охоче прискорюється навіть при 60 км/год на 5 передачі. словом, як всі зрозуміли, мій план під назвою "Мені потрібен тупо транспортний засіб" з тріском провалився Добре хоть двері задні є... Та й то не всі помічають
Вітаю!!! Класна, порівняно компактна машинка, як для таких розмірів і ваги (думаю вона не велика) коників з запасом, супер!!! Вітаю!
Двигун там добрий, гарний бензин = гарний підрив, а щодо задніх дверей = як на мене то взагалі чудова ідея = то вона 3 дверна, фокус = і ось вона 5 дверна, це гарна дизайнерська ідея
Поздровляю с покупкой!!!Реально прикольная машина!А номера действительно смотрелись ,еслиб были!!! То теперь у тебя КОРАДО по выходным????:D
Вітаю з машинкою,красуня...Але зніми ті вітровики з неї і рухайся десь до такого : [ http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=22&t=14057&start=840
про вітровики згоден. Оскільки вже два роки не курю, вони мені не потрібні у всьому іншому стандартна зовнішність мене влаштовує, тому рухатись до твоєї картинки я не буду До речі, це на фото Леон нашого Піонера (старожили памятають такого хлопаку в клубі) я б навіть карбон з даху здер, але боюся шоб то не спричинило пошкоджень покриття, тому най поки шо буде
то знаєш як буває, починаєш прицінюватися і бачиш 10-річна машина 100-200 тисяч пробіг, коштує 11-12 тисяч... І думаєш, куплю я її, і зараз всі болячки почнуть вилазити... Крім того я зважив всі за і проти і все таки від седана вирішив відмовитися. Дуже хотів А4 авант в кузові Б6 (2002-04 роки). Там вже бюджет 14-15 тисяч. Але пробіг тих машин ну не буває менше 200 тисяч. А тим часом за ті гроші вже починаються доволі свіжі Гольф 5 і Леон Але за ті гроші якшо чуть докласти , то вже починаються і нові машини з салону! Саме в тому мене переконував Орест "Як можна брати стару машину якшо є гроші на нову?!", казав він Ну, логічно. Я став вивчати цей сегмент. Там є Поло, Поло седан, Сеат Ібіца, Хундай Аксент, Фіати Лінеа і Браво, Форд Фієста... Але то все маленькі машинки, переважно з дуже маленькими двигунами, голі (з бідною комплектацією), з барабанними гальмами і твердою пластмасовою торпедою і не дуже вони мені подобалися як такі. Найліпше серед них всіх виглядала Ібіца, до речі. Але вона також маленька. А оскільки я все таки хотів уже купити повнорозмірне авто, то від сегменту бюджетних нових я відмовився і став шукати далі. Зі зрозумілих вам всім причин психологічно суттєвим для мене моментом було залишитися в сім"ї Тому пріорітет в пошуках мали ВАГи. Таким чином в фінал вийшли Гольф 5 і Леон. Машини дуже схожі. Але при аналогічних параметрах вік-пробіг-комплектація Гольф, як не крути, виходить на процентів 20 дорожчий. Причому в основному на вторинному ринку 1.4 і 1.6. А дволітрового я взагалі не бачив жодного, то вже мабуть був би GTI Я дивився два чорних леона 1.6. Комплектація була трохи бідніша, ніж те шо я взяв, пробіг 40 і 70 тисяч. Ціна десь межах 13500-14000. І, скажу вам, ззовні чорний леон мене якось не зачепив. Вирішив зателефонувати до того спортвагена. В оголошенні фотографії були якісь лєві натикані, на них толком нічого не було видно. Але як тільки я його побачив вживу, все, моя і його доля була вирішена Ось така історія