процес пуску машин в Польщу гарно описано в книжці Андрія Кузьменко "Я, Побєда і Берлін". а якщо серьозно, то лобове і передні бокові - нетоновані, колеса всі на місці, явно нічо не відвалюється, машина не димить, лобове без тріщин
Машини пускають всі,але без пошкоджень скла ну і без серйозних пошкоджень типу розваленого в хлам бампера чи складеного гармошкою заду по тоуванню то як повезе в 90% пускають тоновані (лобовуха навіть не підлягає обговоренню) але якщо не попадеш в тих 90% то прийдеться здирати з передніх вікон плівку
цікавить , набери мене 097 798 798 3 в мене є авто 1980 року яким я катаю на Польщу, всі нюанси розповім
У Німеччині міста поділені на зони. У зовнішню зону дозволено заїжджати всім. Ближче до центру вже треба мати допуск № 3, а щоби в"їхати в самий центр, допуск № 4. Такі допуски видаються на спеціалізованих станціях технічного обслуговування (напр., Dekra), де фахівці перевіряють за каталогами (авто не дивляться!), чи у Твоєму авті є каталізатор, який там викид відпрацьованих газів і т.д. У залежності від того видають допуск №3 або №4, за що платиться 5 євро. Такий допуск можна отримати також у Польщі (у визначених місцях), але він буде дорожчим - 8-10 євро. У Польщі не чула, щоби були потрібні якісь допуски. Стан авта в Польщі враховується при страхуванні. Якщо авто старше, то страхівка буде дорожчою.
це норми для новеньких авто які продаються там. народ ж їздить на раритетних авто якось. мені здається(але це припущення), що достатньо щоб авто відповідало нормам Євро-0. відрегульований карб+справний мотор ті норми виконають
Власне, про це і йдеться! На лобовусі в Тебе має бути приклеєна кругла жовта (№3) або зелена (№4) наліпка, без якої штраф ого-го, якщо Тебе зупинили в "жовтій" чи тим більше "зеленій" зоні - хоч би Ти їхав автом 2013 року випуску А відповідні станції ТО, думаю, мають свої правила, як видавати допуски новим, а як старшим автам. Це для того, якщо автор теми збирається їхати до Німеччини. Якщо ні - дзвонити до MrWolf777
розкажи тут будь ласка - людям ж тоже цікаво! по пунктах що має бути а що ні! і в мене на лобовому скол - то що міняти лобове? і плівку здирати?
Я теж досить часто їжджу за кордон. Скажу, що прпоускають всі авто в будь-якому стані. Думаю, не вартує розповідати про зони, які не стосуються громадян інших країн. Буквально минулого місяця бачив як кордон перетинає перевантажений УАЗ з розбитим склом і проржавілим глушником.
але прикол що я якщо проїду Польщу - то хочу поїхати в Італію на пару днів - там проблем не буде? по дорозі
Чим дальше відїжджатимеш від кордону на захід тим менше буде кордонів, поліції і проблем. Повір, там впевнено їздять машини і 50-х років випуску, їм лише особлива повага на дорозі.
Машины пропускают любые!Это зависит от того на какого мытныка ты попадеш!Про стекло лобовое ту тебе уже написали,за тонировку - зависит уже от митныка,и главное чтоб у тебя все открывалось втом числе и капот,и чтоб у тебя все лампочки светились!!!!А то поедиш в начало очереди!!! Насчет Италии - можеш поехать!Смотря какая виза у тебя стоит!Если пограничники в Польше или в Италий остановят заплатиш большой штраф и поедиш дамой!!!
Сам не одноразово бачив, що в деяких старіших авто перевіряють чи все робоче... це дійсно так !!! Але в мене питання: и чтоб у тебя все лампочки светились!А то поедиш в начало очереди Питу від того вони потім засвітять чи як ??? :D
Ні, просто поїдеш не просто в початок черги, а спочатку в магазин, купиш лямпочки, поставиш, в гіршому випадку найдеш СТО де тобі перериють всю проводку і знайдуть чому не світиться, а вже потім на початок черги...