Ну може і поїде... 140 моя корада їде на третій на відсічці (я думаю в тебе така ж коробка), десь 180 на 4, на 210 ще є запас троха на тахометрі. Розказували мені дядьки з чік банди що вр6 кора кладе спідометр... не знаю чи сток чи ні в сенсі коробки і відсічки. Десь мені розказував дядько Хат що ставив коробку від дизеля... тільки не знаю від чого саме, може 1.9 тді... то там на третій 170 на відсічці.
Ну я ж кажу, тахометр і спідометр на 5 передачі йдуть паралельно. Тому не обовязково розганятися шоб дізнатися максимальну швидкість
Але в голові лоскоче, так цікаво чи піде. Друг Мартіні, треба також враховувати опір повітря, чи протисне твоя потужність двигуна, наприклад, після 200км/год!!!
зараз з тими людьми втрачений контакт. і на скільки мені відомо гольф розбили нафік, і син пересів на форестер... повзрослів вже від "першої машини"...
На Поло 1,4 73 KW максимум розганявся до 190 на трасі Київ-Чоп (тахометр аж стогнав на 6000), правда розхід бортовий показував 13л/100. При середній швидкості 130-140 позавчора на Київ і назад розхід склав 6,5л (на зимовій резині, залив 95 на Шелл),
на закритій недоробленій дорозі досягав 162 км/год. можливо взяв би й більше, але дорога закінчилась ))
Не було у Львові 2.0 турбованого МК2, принаймні за останніх років 5. 2.0 16 ве один був америкос, 5дв темносиній америкос. Його розбили, пару разів, один раз окончатєльно, десь якраз років з п*ять тому. Такі машини не важко відслідковувати, бо в силу своїх технічних особливостей у Львові і області на пальцях можна перерахувати місця, де такі машини можна осблуговувати. 2.0 Т (К) це або вагенмоторспорт, яких 2000 штук на цілий світ було, або ацкій тюнінх на базі 9А/2Е/АБФ чи аудьовського 2.0 мотора. Іншого не дано. До речі, кпп 2у не дасть поїхати більше 210-215 без підняття відсічки мотора.
а попередніх 100 грн. хтось заробив??? )))))) нічого не буду стверджувати... і доказів не маю ) але, прийнято )
2.0 TFSI спочатку за спідометром не дивився, але мене товариш вчасно зупинив... думаю вона всеодно більше 250 не поїде