+ багато, я ще й поможу! бо поки такі тюнери розсікають по нічним трасам з в ти не тільки фари будеш бити а топікстартеру радив би для початку почитати для якої оптики призначені ксенонові лампи.
Рифлене скло фари буде давати великі засвіти зустрічного транспорту, тому рано чи пізно тебе або засліплять або отримаєш вязку ключів в лобове скло від зустрічної фури!!! А відповідаючи на твоє питання можна порахувати: якісний бі-ксенон починається десь від +-1000грн (пам"ятаємо про вищеописане), а тепер порахуємо альтернативу: дві китайські фари з прозорим склом -300-400грн, дві бі-лінзи 600грн, самий дешевий ксенон 400 і вище, в сумі маємо бюджет 1400грн + робота по інсталюванню лінз та матимеш приблизно таке світло Фото зроблене в підземному гаражі в 100м "тунелі"
Діма розписав все правильно. Фото твоє? Фари опущені в самий низ? А світить прям перед машиною та і світить не дуже, але головне показав, засвітів нема
сенкс таке і шукаю бо за АХУЄВ..Й ксенон сам фари псую а хочу зробити все гуд шоб світло було і мені неговорили шо інших парафіню а сам , я за ксенон але не за сварку на 6000кельвінів це різне,а цікавлюсь бо тольдо реаьно оптикою не обзаведений
Так фото моє, фари виставленні навіть трішки вище ніж з галогеном та за рахунок чіткої границі світла здається що світять перед носом. Якістю освітлення задоволений, фото неможе повноцінно передати якість освітлення, доречі порівнював своє світло з заводським ксеноном хюндай гренджер (авто представницького класу) то світло на рівні! Зона освітлення зустрічки приблизно 10м
Оптика заводська (фото зроблено ренохи), бі-лінзи китай, ксенон корея, все сховане в блок-фару так щоб ззовні ніяких додаткових дротів.
Я теж думав над таким варіантом, але вирішив взяти Hella Micro De і вставити ксенон. В лінзі світло буде супер. Дешевше, ніж доробляти лінзи в штатні фари і шукати прозоре скло. Ще не бачив варіанта, як воно виглядає на Гольфі 2 з вузьким бампером. Думаю вставити в сіточки під бампером (на рівні номера). Хтось таке робив?
Лінзу потрібно сховати від навколишнього середовища (вона не герметична), навіть якщо і герметична то сховавши за сіточку небуде доступа для протирання (миття), і головне лінза нематиме регулювання по висоті (електро-коректора). Справа твоя але я б рекомендував всетаки помучитись і вставити в рідну оптику (кріплення в бампер всерівно потрібно робити). Ось тема про такі самі лінзи лише на іншому авто http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7562&page=4, запитай у Vasintekc він якраз полірував.
Не сказав би що я є ярим прихильником чи противником ксенону. Але тим хто хоче собі ставити ксенон і вагається, пораджу цю статтю http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=73512&SECTION_ID=2158 читайте і вирішуйте треба воно вам чи ні