От в мене пассат б3 89 р. 1.6 ТD GL в мене стоять прості тормоза.і виникла проблеми з головним тормозним циліндром(клинять гальма передні) і його потрібно міняти.і от запитання чи можна собі доставити ABS?я так розумію що задні барабанні гальма треба буде замінити дисковими?
Не конче. По абс -треба всю проводку з мозгами, і по ходовій міняти і доставляти датчики то гіморно. Я б не ставив, дорого, гіморно.
а можеш ще скзати що треда доставити?по-детально.і скільки штук.в мене задні барабанні.і чи їх треба міняти.чи мохжна зняти б/у з б3 94 р. і поставити без змін на мій?
а що то за датчики ABS?я от знайшов що та різниця в головному циліндрі.замість вакуума там електричний насос і 1 датчик тиску.і там виходить що циліндр вставляється в корпус?раз без вакуума. а які деталі ще потрібно буде замінити?якщо доставляти ABS.
Tобі треба сам блок абc,цапфи з отворами для датчиків, гребінка,самі датчики і проводка з мозгами.Див Еxist.ru
але треба вибрати правильну систему АБС шоб часом не попалася така. яка підключена до електронного блоку двигуна
не ну різниця є,особливо зимою. в мене виникла така ідея через те що в мене клинить головний тормозний циліндр.його ціна 45 євро от я і подумав якщо вже міняти циліндр так можна поставити собі АБС але дізнавшись більше я побачив що там проблема не тільки циліндрі.от і я зараз думаю чи то купити той простий циліндр поставити і не придумувати всякої фігні))) чи краще шукати по шротах б/у з АБС і переробляти...
Чоловіче, не ускладнюй собі життя. Тим більше це не фігня якась, а гальмівна система, не треба з нею експериментувати, може погано скінчитися.
Я рахую не потрібно тобі АВС, це куча мороки. треба проводка, датчики на кожне колесо і спеціальні тормозні диски, на яких розрахований АВС. в мене є АВС, але із-за правого датчика, який не працює ця функція відключена. і ще: там стоїть електронасос в головному циліндрі і як він вийо... то це повна халепа
Між іншим МАРТІНІ правду написав. гальма - річ серйозна!!!. якщо вже так хочеться мати АВС, то краще купи іншого фольца з новіших. це не жигулі, що можна щось міняти і доставляти, а німець! а що німець придумав, те простому не під силу. В мене В3 91р.в. і я всерівно ним ще захоплююсь і знаходжу нові функції! наприклад вчора вияснив, що можна блокеувати задні двері спеціально для малих дітей. і це 91 рік!!!. Покажіть чи це є в ладі пріорі???
як блокувати задні двері? ну так я теж захоплений своїм там багато чого ще тоді придумали.але бдін в мене він якись не фартовий.от полетіли 2 циліндра щеплення і головний тормозний. хто як думає тормозний можна шукати б/у чи краще купити новий за 45 євро.?
на задніх замках є знизу переключатель,в одному з двох положень він з середини не відкриває двері :dance: це при справному замку)))
Однозначно купувати треба новий циліндр. Він починає текти тому що виробляється поршень в середині і корпус поршня, якщо купити на шроті б/у де гарантія що він в тебе непотиче через місяць? От і думай!
ну я так теж думав.але не гарантія що проблема в зажиманні колодок єциліндр. розказую всю ситуацію. при їзді перегрівається мотор і дуже нагріваються передні диски 1 раз вони диміли.поїхав подивилися на супорта сказали нема виробітку.причина циліндр.розібрав циліндр виробітка мінімальна раковин великих нема.і рідина не тече.склав те ж саме.там в циліндрі в 2 місцях трохи потмяніле. і з цилідрами щеплення та ж сама проблема.замінив недавно сальніки але за тиждень все стало як було.тобто коли довго вижимати щеплення наприклад коли стоїш в пробці під гору,педаль падає майже до поліка.нізодного циліндра рідина не тече,але потрохи кудась дівається думаю може в вакуум. от і я собі подумав взяти циліндри щеплення б/у. яка ще може бути причина?