Хочу вставити свої 5коп.! В мене авто чіповане ще 5 років назад в Києві(300у.о.), результат помітили присутні на з'їздах клубчани. Від себе: присутній приріст динаміки(потужності), авто розганяється шустріше! П.С. Зараз поставив двигун-2Е при теперішньому блоку управління і вприску(дігіфант), хочеться траси, адреналіну. Між РВ(1.8) і 2Е(2.0) різниця відчутна!!!!!!!!
я ще раніше писав в постах, що саме дало мені чіпування і чому воно варте тих грошей, котрі я за це заплатив, по цифрах - щоб остаточно закрити суперечку - пишу те що бачив на власні очі на дисплеї, плюс ці дані підтверджуються своїми враженнями і відчуттями "до" і "після". Тому і написав - не вірити цим даним ДЛЯ МЕНЕ немає сенсу. Єдине що об'єднує всі чіповані двигуни - потужність збільшується на 10 - 15 коней, і якщо їхній калькулятор видав 104, то мені всерівно чи це 103 чи це 110. Тому і пишу, те що побачив, а в темі починається доводження даних тез графіками та "теоремами Піфагора".
Справжнього вдосконалення заводських програм управління вприском немає. Всі заводські налаштування ЕСУ двигуна зафіксовані в середьостатистичному режимі... тобто трохи економічний трохи не спортивний трохи сімейний. можна зміною інтервалів вприску бензину на форсунках і базового кута запалювання вийти на так званий економ чи спорт режим. Це є пародія на вдосконалення бо в режимі економ машина тупіє...в режимі спорт ..розхід бензини росте, але ні там ні там серйозно показники двигуна не змінюються. Спавжнє вдосконалення коли полірують і міняють геометрію впускного випускного колектора, форсують циліндрову групу, під то роблять свою прошивку ЕСУ і ще багато чого роблять .....в результаті потужність росте на 30-40 КС..... і то коштує набагато більше ніж 300 американських.... то що у нас роблять то просто розвод, а результат чисто психологічний....я був там мені зробили.
Куме, друже не флудь - сказали що до табуна пристало троха коників після чіповки - значить пристало!!! Крапка. І нічого тут доводити не треба, це ж не теорема а аксіома! П.С. Щерез прошу вибачення у топікстартера за останній пост з флудом. Адміни можете видалити всі мої пости в даній темі.
Лишилося тільки оприділити чи справді пристало......чи здається що пристало. Тут вже хтось писав що реального стенду по визначенню потужності у нас немає...а все інше то емоції. Часом після звичайної грамотної регуліровки двигуна здається що він у два рази краще їде. Крапку рано ставити..... Багато людей не розуміють що то так звана "чіповка" , а другі просто розводять на то що хтось не розуміє..... а це не є добре. Дампи прошивок контроллерів ЕСУ є комерційною таємницею VW. Зчитати дамп можна, але грамотно його переробити неможливо, немаючи тої інформації що має VW.
Ну яж і кажу,це просто зміна показників, кожен показник має своє мінімільне максимальне значення. Це так само я приїхав на сервіс і попросив наставити в компі почергове відкривання дверей, підключили комп поміняли цифри у відповідному меню і все. В знайомого ланос є, так от він дуже тим зацікавився (Чіпом) купив шнур, лазить по форумах шукає інфу і експерементує. Раз так наробив що більше 120км не їхала:D А потім виправив розігнав його на 170 і казав що далі пішлаб, добився динаміки на 1,2,3 передачах. ПС тепер може запросто (чіпувати) ланоси, за гроші, розумні.
звичайно, що відчутна. особливо для Джетти. я на своєму Пасцаті на 2,0 буксувати не вмію))) бо передні колеса просто скачуть, підстрибують.))) так що і без "чіповки" мені вистачає. п.с. коли здох компресор на попередньому Жо-60, то "народні умільці" агітували мене за 100 баксів "зачіпувати" компа, що він не буде розрізняти того компресора і буде працювати мотор, як звичайнийтипу ПБ Дігіфант. Але мене стримувало одне - при чому тут чіповка, якщо компресор то механічний, а не електронний, поршнева група якраз і розрахована на компресор і т.д. і т.п. на ці питання, ті "народні умілці" знаходили якісь там відповіді, яким я навіть не придав уваги.
Доброго всім вечора. Бровзаючи в інеті натрапив на такий сайтик http://chipovka.com.ua/menus/view/157. Що думаєте на рахунок такого девайса?
в кожного думка своя,я думаю,що це просто блок для отимізації роботи двигуна,в тому режимі в якому хоче клієнт.ОПТИМІЗАЦІЯ.
Ну так потужності вона додає чи ні? Трохи порившись по відгуках, навіть скептики після тестувань визнавали ефективність цієї коробочки. Може хтось користується таким і поділиться враженнями.
Їду робити на Пасічну до Руслана.Потім розкажу що і як)ціна в нього на мою машинку 2 тис.гривень.каже,результат буде супер)