Короче така проблема: Ауді 80 1987р.в 1.8 бензин механічний інжектор. При їзді по трасі бензу жере відносно нормально. По місті пзц повний 20-25л/100. До цього всього постійно скачуть холості обороти на нейтралці і постійно свистить бензонасос. Обзвонив половину львова і не тільки (бош сервіси, ауді центр у львові, сто по інжекторах, часники по ремонтах інжек. і т.д) всі говорять шо такого не роблять багато гемору, нема стендів т.д. Читав на вашому форумі шо десь в районі китайської стіни є толкові майстри вроді Олег і Андрій чи шось таке. Знайшов вроді його номер але він виключений. Підкажіть хтось нормальні координати до цих людей. Адміни сорі за повторний пост але номера майстрів шукав толком не знайшов. Проблема неймовірно велика і серйозно бє по карману. Через це купа проблем з роботою і т.д. Дякую за розуміння!!!!!
пзц я в шоці звонив в чернівці бош сервіс говорить мужик шо у всьому місті нема спеців. відправляє в київ.....(((((
звонив в київ бош сервіс говорить шо тільки можна почистити насроїти не можуть. вже незнаю даже шо робити просто аху...ший з того всього....
звонив, говорив думаю в пятницю зможу поїхати тоді відпишу результат. назвонив ше у франківську тоже якись сервіс типу настройка чистка і т.д одним словом Vova$ поки шо дякую після діагностики скажу результат.
звони, в разі чого проведу тебе донього, бо він не в самій Коломиї. Про чистку мех.інжектора забудь як про страшний сон, можна такого наробити що взагалі хрєн куда поїдеш.
ЮркаУ звонив також до нього говорив з ним сказав шо може глянути але треба приїхати. одним словом буду у львові то заїду. дкую!!!
Будеш у Львові заїдь подивимось. Я з мехінжекторами на ти. Майже всі клубні Сцірокко в мене регулюються а у них мех інжектор. По опису в тебе виглядає що проблема з тисками.
ок як буде можливість заїду просто мені до львова 200км. але як притисне то на теке не буду дивитися пох поїду але зроблю. kym як буде можливість зразу дам знати.
код мотора DZ. 1.8. Незнаю чи це має значення: 1). деколи коли при заводці мотор заводиться скорше ніж стартер зробить пару обертів тобто мотор заводиться ніби швидше ніж повинно але деколи нормально. 2). Інколи при роботі мотора на нейтралці самі підвищуються обороти буквально на очах(1000-1100-1200-1300-1400) на педаль газу звичайно не нажимаю потім глушу мотор завожу ще раз і всьо приблизно ок(1000-1200) 3). Часто скачуть холості обороти мотора 1000-1200-900-1100. 4). Поміняв сівчки Бош привезені з Чехії 4 контактні. Мотор має просто звірську силу по трасі йшов 160 то ніяких проблем. Тільки дай чуть більше газу і колеса рвуть всьо шо є під ними.
і вот ше один випадок: раніше скакали обороти мотора на нейтралці 1000-800 і так постійно коли падало до 800 мотор починало трясти потім само витягувало до 1000 і знов на 800 і так постійно поки не дам газу. поїхав до районного ломастера зняв датчик холостого ходу і шось там почистив. сказав шою поміняти бо вже галімий і від тоді скаче не вниз а догори.
Я так читаю, багато схожих симптомів як було в мене моїй машині, але в мене 1,8 РВ повний інжектор, помогла заміна блока управління двигуном.
Мені з Польщі привезли найшов на алегро)) вийшло 280 грн за все. Якщо треба можу дати контакт, шукаєш на алегро скидуєш йому ссилку він каже ціну за яку привезе(людина надійна його на бмв клубі знають). Тут такого блока не було, але всі одразу стартували від 800грн, але так ніхто і незнайшов.
ок спочатку приїду щоб хтось глянув потім вже буду рішати шо як і звідки. млять робота зає...ла....шеф ніяк не дає добро хіба через пару днів.