Від недавна почала глохнути в мене машина (поло 1.3 моноінжектор 1994р), після того як заглохне не заведеш хоть трісни! Щоб знов її завести треба було чекати певний період часу ( Як мінімум годину )!!! І о чудо, машина знов завелася з пів оборота, але ненадовго, тільки но двигун трохи прогрівається знов глохне! Отож методом "научного тику " нібито найшов причину: взявши вольтметр перевірив форсунку моноінжектора (вона не подавала бензин в колектор двигуна), яка при заводці показувала 0,02-0,6В. Можливо вона і має так показувати, але якоїсь достовірної інформації не маю і не знаю де черпати!? Можливо я десь неправий і взагалі не туди дивлюсь! Хто стикався з чимісь подібним? Порадьте, що робити? Наперед дякую!!!
А може температурний датчик бреше та й все?? Якщо фішку зняти з датчика то заведеться чи ні? Бо я дуже сумніваюся що там шось з форсункою. Все ж думаю що датчик температури, просто на гарячу не хоче заводитися, а чекаєш годину, остигне і заводиться.
В мене дальнє світло працює виключно при заведеній машині і при включеному ближньому світлі.. Їдучи вдень без ближнього світла навіть поблимати не можу( В чому то може бути справа??
Відламалась ручка переключання позицій роботи двірників, просто поміняв її на іншу. Ніяких ремонтів проводки не робив. ну якби я щось не так підключив, переплутав чи ще щось, то дальнє світло взагалі би не працювало (я так думаю), а так дальні працюють тільки на включеному ближньому світлі...
Привіт Вимикачем включаються : 1 - габарити 2 - світло. А дальне чи ближнє - вибираєм підрульовим вимикачем. Короткочасне переключання ( без включення світла - 2 ) підрульового вимикача і буде моргання ( дальнє - ближнє ).
А хто Тобі нині дасть якусь пораду? Не бачиш - всі в бані Сидить собі наш Добрий Адмін на вході і через одного посилає... в баню...
тому приколу вже стільки, як апостолу Петру літ!!! просто плоскомоскжиє адмінів і насрательство на цю справу не дозволяє ввести новизну!!!!! хотя кому я пояснюю.............
це не давач температури бо через нього машина посеред дороги не зупиниться треба перевірити контакт 15 та 18 запобіжників і реле паливної помпи(67) можливі проблеми з давачем хола та різними розємами
Не факт, що свічки будуть закопченими У мене вони були в ідеальному, так сказать, стані, а перелив був по максимуму. Правда не із-за ДТОРа а зза дірявої прокладки інжектора... І не факт що мозги одразу не перейдуть в аварійний режим і їм буде нас..ть на ДТОР, і ще інших купу датчиків. Тут тре діагностувати - нехай комп покаже що там не так.