Так в тебе справа не в помилці а в тому що невідомо чи сенсори удару справні... наскільки я зрозумів.... а само нічого не робиться всюди рук і голови прикласти треба
навіть якщо сенсор удару несправний, то подушка не вистрілить, помилка буде світитись, всі датчики одноразові. в машині їх мінімум 3
існує 2 типи датчиків електромеханічні та електронні можна попробувати подати напругу і подивитися що на виході. Якщо в датчику щось болтаеться, то це йому точно пі....ц, це в електромеханічному. В електронному складно, треба купа приладів))))
вагком покаже на несправність системи і впинципі несравній елемент, але самий датчик ти ним не перевіриш, адже може бути і обрив до датчика
Якраз Ваг Комом можна перевірити. Запускаєш тестовий режим і іде провірка що самих подушок що сенсорів і з точністю до датчика вказується адрес і тип поломки. Більше того якщо датчик в замкнутому стані і чіпляєш подушку то при вкл запалювання дістаєш серйозно по морді......))))))))) за те що не дружиш з машиною.....)()))))))
Взагалі такі процедури найкраще робити діллерським ЕйСітроніком від боша. Сигнал на спрацювання подушок іде імпульсний, бо вразі ДТП після пострілу подушок і піропатронів система знеструмлюеться щоб не виникло пожежі. Якщо навіть і датчик замкнений, то система не дасть сигналу на спрацювання, бо не пройде самодіагностику. Для прикладу-ваше авто сильно вдарили на стоянці, деформували датчики, ви приходите до машини, відкриваете її , і отримуете подушкою по пиці???? - бред)))))))
Bosch ESI[tronic] - база даних з з/ч від боша плюс програми по ремонту, нормогодинах діагностиці. Прибор який використовує ці прграми називається КТС. І цей прибор не є діллерський. Діллери отримують Васю від Фольксвагена, а КТС то є БОШ. Описана ситуація не може бути в принципі бо сенсори удару спрацьовують при певній силі удару, яку неможливо створити на стоянці хіба хтось на швидкості більше 50 км вріжеться в стоячу машину. Бо тоді якщо треба дати комусь по морді вистарчить копнути по бамперу. А подушки стріляютьм і щей як... Недаром і в Васі і в ВАГ СОМа перед входом в групу подушок видається попередження щоб провірити готовність системи і вигнати водія з машини (це так по простому).
Щось мені з висоти донбаських териконів непонятно, то бош це гавно, то судя по темі чіптюнінгу - круто))))))Якась непослідовність....Напевно ви троюрідний брат дєда того дядька Боша, чия бабка у війну сиротою лишилась)))))))))) Або НІХЕРА НЕ ЗНАЕТЕ, а тупо піарите свою кантору.........Стидна внатуре.......
Що не зрозуміло... що Bosch ESI[tronic] не робить діагностики а робить КТС.... так то всі знають. Я ніде не писав що БОШ г...но. Бош робить своє...... Вася своє. А все решта флуд. Тут ніхто нікого не піарить....на форумі помагають порадами... якщо чоловік може сам зробити то робить як не може то радять куди поїхати. Стидно піднімати тему в якій поверхові знання........
КТС - це тупо універсальний адаптер, а ейсітронік-діагностична програма)))))))))) і це одне ціле))))))))