Доброго вечора панове після миття двигуна, на панельці почала блимати лампочка масла! (але не відразу, а після 10-15 хв роботи двигуна). Зняв усі клєми..... повитирав, думав може десь вода попала, але лампочка і далі собі блимала. заглушив, почекав, заводити знову..... уже не блимає)))) поїхав на роботу, лампочка не блимала. машина постояла 2-3 години, завів.... знову почала блимали. зняв знову усі клеми, заглушив, завів не блимає!) саме більше мене зацікавило, що коли мотор заведений, зняті клеми з датчиків, на панельці усе тихо, не блимає, не пищить. глушу мотор, включаю запалювання лампочка масла блимає (клеми зняті) заводжу..... лампочка гасне.))) то так і має бути, чи якась біда з тими датчиками???????? десь місяць тому міряв тиск масла манометром....... казали що тиск внормі.
Вибачаюсь, що влажу в чужу тему...але в мене схожа проблема...коли двигун прогрітий блимає лампочка масла...прогазую не блимає деякий час....мастило та фильтра міняв...не допомогло...хочу поміряти тиск манометром...але не можу знати того хто може це зробити
спочатку перевір тиск механічним манометром. а вот в мене лампочка ніколи не блимала)))) уся така чудосія сталася після миття двигунця((
Мав колись таку саму проблему , міняв масло, фільтри , навіть промивку пробував , присадку для очистки давай ,потім поміряв тиск, тиск був норм замінив датчики все стало норм , але варіантів є багато може ще проблема в фільтрі , якщо ставити дещеві то вони можуть погано пропускати масло !
Ні, датчики ще не міняв...сьогодні знайшов інформацію як їх перевіряти....завтра попробую спочатку перевірити їх...
Та ось як раз шукаю цей манометр...бо на ближніх СТО такого не роблять....а як кудись їхать на топливо більше грошей піде чим придбати самому цей манометр...розхід в мене зараз просто космос
1 - двигун в підпис 2 - не варто влазити в чужу тему де ще немає рішення. Потім всі плутаються хто що кому радить. Доброго вечора. Рік машини скільки датчиків і якого кольору
1992 року народження. 1,8 ABS/ на фільтрі три фішки.... отже датчиків три. температура, малого тиску, та більшого... а вот якого кольору, то нескажу, якось не звернув увагу
Значить так це твої датчики тиску Низкого- НормальноЗамкнутый. Высокого- НормальноРазомкнутый. ІТОГО: блимає при включенні запалювання низького тиску (синій). При заведеній машині блимає він же. На нього має йти чорний провід, на білий датчик - жовтий. На малюнку немає датчика т-ри замість нього заглушка. Який тут провід незнаю. Якби вина була білого датчику то приборка би скандалила зумером після 2000 обертів, а блимає я так розумію на холостих. Тепер. Коли фішка на синьому датчику то при включенні запалювання лампа блимає бо датчик замкнутий на землю. На заведеному моторі при нормальному тиску масла (більше 0.3) лампа не світиться бо датчик розмикається від землі. Коли фішка знята то приборка думає що є тиск і не блимає Це мені не зрозуміло. Перевір ще раз чи при чорному знятому проводі не доторкаючомуся до маси така сама поведінка.
сьогодні перевіряв знову..... до знята клема з датчика низького тиску, вкл запелення лампочка блимає, як тільки заводжу то перестає. маси ніде не доторкається! і дійсно, якщо знята клема з датчика високого тиску, .... 2000 обертів і починає блимати лампочка і пищати зумер
Уточни будьласка чи лампа починає блимати прилюбих обертах і не перестає поки не заглушиш? А далі якщо знов завести? С мабільнава дєвайса
сьогодні цілий майже цілий день катався, лампа не блимала...... блимає літьки якщо зняти клему з датчика високого тиску та підняти обороти до 2000 обертів. тоді пищить і блимає. якщо зняти клеме з датчика низького тиску, то лампочка блимає тільки коли включене запалювання, машину заводиш і не блимає. Думаю, що то просто волога попала кудась там......
Я так розумію, що питання AndriyKo вирішине....тепер хотів би сам задати кілька питань....В мене двигун 1,8 ААМ...мигає лампочка мастила, коли двигун добре прогрітий...якщо прогазувати...на деякий час перестає мигать....Заміна мастила і фільтра, проблему не вирішила...хотів перевірити датчики...знаю їх має бути 2...1 - на головці, 2 в фільтрі....але знайшов на фильтрі 2 штуки...обидва чорні...як на фото в горі....на ГБЦ ще повинен бути датчик?
має бути 2 високого та низького тиску , вони знаходяться на кронштейні масляного фільтра більше немає