Шановний, вам би тільки діймати інших ? у мене габарити і ближнє вмикається однією кнопкою, ще питання ?
погоджуюсь з Басом! Nick Wolf, задумуючись про те, що тема має бути в юридичній гілці, ви підписались під цим (див. цитату)
Все як завжди з тобою, але ти від своїх слів не відмовляйся так швидко. Бо ти написав мені з претензіями чи болить мене палець габарити включати. Мова не йшла ні про одну кнопку, ні про ближнє світло. Вистачить вже лицемірством займатися, та гетьманщиною. Я все пояснив, а ти навіщо пишеш незмістовні бздури знову?
назву і прайс в студію! Розумієте, діло в тім, що завод ставлячи ксенон на автівку дбає про їх роботу. тому впевнений, авто де має використовуватись ксенон має таки ДХВ. Якщо ні, то слід було подбати про цю економію до придбання власного авто. дивна у вас параноя. втім, втретє повторюсь - поставте реле від замка запалення і питання вирішене.
Чесно: ні. Я просто не розумію, що для себе ви хочете вияснити? Що таке конструкція авто? То для цього є інструкція від виробника - читайте, і в неодмінно знайдете чи у конструкції вашого авто передбачні дхо. Чи те якими документами буде користуватись даєць, коли буде казати вам, що у вашому авто дхо не передбачене (а ви і без цього допису знаєте що так і є)? Для мене не важливий номер інструкції і списку моделей в ньому, як і аналогічниі довідники в мрео в тех.інспекторів(всі про них знають але нікому ще не прийшло до голови їх оскаржувати)
Я більше не відповідаю на беззмістовні звинувачення. А відповідь на питання я таки отримав сьогодні, можна сказати, що це офіційне роз'яснення того "покращення". На жаль, не тут отримав відповідь. Тут лише бздури. Кому дійсно цікаво, кину в ПП. А хто там починає звинувачувати і шукати собі ворогів свого поганого життя серед ближніх, я скажу так - не там шукаєте. Всі Ваші вороги зараз дуже компактно зібрані, шукайте їх там. Адресу знаєте? Подивіться новини, якщо не знаєте.
Я собі знаю, а ви собі думайте І взагалі, ви всі тут даішники, київстарівські боти і проплачені донецькі тролі!
Не розумію, що Ви тут сперечаєтеся, в правилах все ясно прописано (спеціально прописали, щоб питань не виникало). Я вважаю правильним те, що ДХВ є тільки ті, які встановлені заводом і передбачені конструкцією. Для прикладу, цікавився в знайомого як в нього працюють штатні(заводські, встановлені заводом і передбачені конструкцією авто) ДХВ і питав чи вони часом не сліпить в ночі і чи може вони вимикається, так от відповідь була наступною: Цитата: В день вони світять в повну потужність, але коли настає ніч вони переходять на половину потужності, щоб не сліпити зустрічні машини. Якщо поставити ДХВ самостійно і не розвести правильної проводки (а підключити до габаритів, як наші люди і роблять) то вони будуть 100% сліпити зустрічні машини, так як в них не має регулювання як в ПТФ чи ближньому світлі (буде таке саме як зараз зубила їздять з ксеноном в ПТФ або в рифлених фарах і світять тобі прямо в очі). ІМХО: я за то, щоб таких "розумних людей" почали штрафувати за незаконне переобладнання автомобіля і заставляли знімати цей кохоз з машини.
Зараз для себе зробив блок управління ДХО на мікропроцесорі, тестую на своєму Г2. Поки реалізований наступний функціонал: 1. Автоматичне ввімкнення фар після старту двигуна (в планах реалізація плавного включення ламп, продовжує їх ресурс) 2. Вимкнення ДХО при вмиканні габаритів. 3. Можна запрограмувати % яскравості 40-100%, (це якщо підключати на дальні фари) В планах наступне - в Г2,Г3,Б2-Б5 відсутні реле на фари, всім керують вимикач на панелі/підрулювий, відповідно хочу зробити для таких авто 2в1 ДХО + розвантаження ланок ввімкнення головних фар через реле. Цікавий буде пристрій 2в1?
Краще поставити датчик освітленості, і по його показах вимикати ДХО коли темніє. А з цього який сенс?
Вчора не мав чим зайнятися і подзвонив на гарячу лінію Дай з цього питання. Мені дали відповідь, що у випадку старих авт, де немає ДХО, вдень потрібно включати тільки ближнє свіло фар. ПТФ, доставлене ДХО чи дальне у пів-накала це порушення ПДР про ближнє свіло + незаконне переобладнання ТЗ. Відповідно маємо 2 порушення. Спеціально дзвонив дайцям, щоб знати як вони той пункт трактують і відповідно що будуть говорити на дорозі. Тому, хлопчики і дівчатка, знімайте той колхоз і не забувайте на трасі вмикати ближнє.
3. Це якщо хтось захоче все-таки поставити автомат не на ближнє а на дальнє. Датчик освітленності - всерівно прийдеться вмикати ближнє в ручну, то для чого ускладнювати схему, а що як заїдеш в темне місце і т.п.?
Це все легко оспорюється, нічого знімати не треба Є сертифіковані ДХО, чи галогенки, також є модні фари в яких ДХО вже вмонтовано, і нічого тут даєць не докаже бо є світові стандарти. Звісно є китайщина підвальна взагалі без будь-яких маркувань, от тут можна попастись.
таке враження що частина дописувачів читає тільки те, що хоче прочитати або не суперечить їхнім внутрішнім переконанням. я хочу подивитись як ти будеш в суді доказувати, що були передбачені конструкцією твого транспортного засобу Ще раз даю цитату з ПДР, де чітко розтлумачено що таке ДХВ і хай твої ДХВ будуть 200 разів сертифіковані, але якщо заводом-виробником твоя модель авто ніколи не комплектувалась даними світловими пристроями - то твої самовільно встановлені сертифіковані ДХВ ні разу не ДХВ. Це діло кожного особисте. Але якщо дуже хочеться поексперементувати то ставте на свої машини ДХВ (сертифіковані і не дуже), а потім нам розкажете чи вартують вони потрачених часу та нервів на доказування гіїшнікам законності своїх ДХВ.
Привіт Маєте жигуля 70 року випуску, де не були встановлені заводом виробником ремені безпеки. І Вас ви...ть за ремені .
запросто.., головне мати всі папери на ДХО і правильно їх встановити. Якщо йти за твоїми міркуваннями, то на машину взагалі нічого не можна ставити, бо це не передбачено заводом, в цей перелік можна внести і диски 17-18 і заниження і спойлера різні і оптику ітд.. В нас це не заборонено і проходити ТО після переобладнання не потрібно, а значить дозволено.