Ми говорили про ДХО, до чого тут ближнє світло Якщо заїхати в темне місце типу тунелю, то тобі всерівно прийдеться включити ближнє світло, бо на ДХО ти по тунелю не будеш їхати і за правилами це не законно. Але то таке, то була просто пропозиція, що можна доробити То все так, але в правилах чітко прописали, що вони мають бути передбачені заводом, має бути спеціальне місце в бампері чи в фарах (проводка відповідна) і так далі, якби цього не прописали, тоді можна було би спорити з дайцем і казати, що в тебе вони сертифіковані, але ще є один нюанс, якщо навіть вони і сертифіковані, вони мають бути встановлені на сертифікованому СТО і має бути сертифікат від СТО про переобладнання (що воно відповідає всім стандартам встановлення ДХВ), бо ж їх можна причепити на дзеркала для прикладу чи на лобове, чи навіть на пісялки на капоті і все рівно чи вони сертифіковані чи ні, встановлені вони ж то не правильно
Пристрій який я зараз тестую призначений , для автоматичного вкл./викл. ближнього світла після страту/зупинки двигуна, на авто не обладнаними ДХО. Що-до датчика освітленості його можна приліпити з ціллю нагадування водію про необхідність ввімкнення габаритів/фар, тобто при недостатній освітленості буде лунати зумер нагадування, водії вмикає фари, блок ДХО автоматично вимикається, система освітлення працює в штатному режимі.
Ось знайшов цю схемку. Можна зробити включення "Денних ходових вогнів" без кнопки, а напряму - тоді вони будуть вмикатися разом з запаленням. При ввімкненні ближнього чи дальнього "ходові вогні" вимикаються автоматично і фара працює в штатному режимі. Така схема дозволяє не втручатися в оригінальну проводку, і при бажанні можна в будь-який момент перейти на заводську. Для виключення нападок про колхоз - в багатьох старших машинах в Скандинавських країнах часто використовували дальнє в півнакалу для ДХВ. Десь попадалися відомості навіть про використання аналогічного принципу і для Гольфів для Скандинавії, але не впевнений.