Народ,шукав тут не знайшов.Питання про йожика,а саме його поголити,чекаю на відповідь.Можливо між наших хтось таке робив.Тема напевно стара і всі чули.Чекаю на відгуки.Дякую.
Читав на мск.ру що треба мінімум 1,6 так як сам давно хочу таке зробити але все руки не доходять. Давай Кама роби подивимся на результат, йожика найду недорого
Щось я не зрозумів а що ви хочете зробити в принципі ....забрати систему підігріву бензини...чи зменьшити опір проходження суміші у впускний колектор...??????
Юра,я стараюсь практикувати,бо вилив впускного коллектора я думаю є індивідуальний і з показів водіЇв дав результат(можливо не великий),але я хочу попробувати.Їжак (напевно) трішки мішає проходженню пальному,ну я думаю практика покаже.
Їжак з однієї сторони мішає, а з другої строни то була спроба розпилити бензин...так як зараз форсунки роблять. Тут навіть трудно щось сказати що ліпше..... Фольковські інженери щось рахували.... Я думаю що спилювати їжака треба би було разом з поліровкою впускного і другими речами. Причому випускний грає наіть більшу роль як впускний тому що глушак по любому тормозить гази... Я думаю до цього тре комплексно підходити.
Все правильно їжак розпилює бензин тому на карбюраторних двигунах стригти його нема смислу , це треба пробувати робити на моноінжекторах.
Процедура стрижки "йожика" не виправдана. Прибавка може бути мізерна, і то тільки на високих оборотах, зате зимою будеш мати "троїсті музики" під капотом. Якщо вже робити щось комплексне для покращення постачання повітря, то це : -фільтр нульовик (і то не факт, досвідченні тюнігери дослідно встановили що нульовик має таке саме проходження повітря як і новенький стандартний паперовий фільтр) - збільшена дросельна заслонка на карбі - в впускному колекторі мають бути забрані всі шви і зрівняний стик між колектором і ГБЦ, колектор зсередини не полірувати, а залишити легку шершавість -впускні отвори розширити як в ГБЦ, так і в колекторі. -в ГБЦ забрати лишній метал і шви навколо впускних клапанів. Все це збільшить кількість коней в районі високих обертів, коли проходження повітря стає критичним фактором. Якщо зробити щось одне а інше не чіпати, то залишаться вузькі місця. Тому робити треба комплексно. До всіх цих маніпуляцій потрібно змінити розподільчий вал на більш гострий, з більшим підйомом клапанів, ну і ще для того щоб перенести робочий діапазон двигуна в зону більш високих оборотів. А до того всього треба коротку коробку щоб швидше двигун виходив на високі обороти. Це все тяне купу грошей, краще відразу ставити інший двигун і коробку. Або навіть не починати.
, якщо зняти взагалі глушак і лишити тільки штани, то машина стає взагалі тупа. Мусить бути спеціально під двигун зроблена випускна система, з налаштованим резонатором, в спорті може і не бути глушака, але там є випускна труба певного діаметру і певної довжини.
Коробку шукаю (2Y) тому хочу довести до ладу впускний колектор,а от на рахунок розподільчого вала можеш порадити який шукати.Знаю РОС поставив собі якийсь спорт-вал і дуже задоволенний.Дякую за поради.Скоро напевно йду до вас на роботу.
З коробкою 2Y треба міняти диск зчеплення (там різна кількість шліців), також треба заміряти розмір фланців, в 2Y - 100мм. З валами тяжко, нові вони коштують 200 євро, Schrick, а б.у. тяжко знайти. Та ще й під деякі вали 288, 302 треба міняти пружини клапанні і розрізну шестерню ставити. Якщо машина на кожен день, то нема змісту вали ставити більші ніж 264 градуса, бо не зможеш по місту їздити, холостого не буде. Під карбовий двіжок вали купляти неоправдано. Хіба що стоять делорти якісь. Якщо так прикинути по грошам, то легше відразу ставити 16ве, там вже ні валів не треба ні розточувати - воно валить і все. Звичайно пізніше хочеться більшого.
Так в курсі що треба маховик і диск бо в мене 90,а якщо голову пошукати від гті карбового,це дасть якийсь результат.
Ніколи не було GTI карбового, GT ніби моноіжекторні були. ГБЦ від PF і PB є інжекторні, там по ідеї мають бути більші впускні та випускні клапана.
Трохти не так... Сама труба в якійсь мірі є резонатором. Випускний має стільки розгалужень скільки циліндрів кожне розгалуження має свою довжину розраховану так щоб в місці зєднання поступали гази максимум з двох циліндрів.І чим більша швидкість виходу газів(тут уже діє закон Паскаля) тим краще очищуються циліндри від відпрацьованих газів і тим краще горить суміш. В спорті є обмеження на децибели і через те ліплять прямоток карбон і інші всякі причуди. А тупа машина робиться бо треба кут запалення інший... Попробуй колись відчіпи трубу поправ кут і подивишся як полетить.... тільки наушники треба....))))))