Лию собі Carlube 10W40, масло Англійське, супер вже проїздив 10 тис. масло світле і ніякого конденсату, як брав пассата то німака походу мінералку ляв бо був нагар, зараз нагару немає так що задоволений
о тут ти і помиляєшся, пояснюю чому, якшо масло світле і в процесі робочому не темніє, то воно не вбирає в себе всі нагари,і бруд(нерахуючи фільтра), а то в свою чергу відкладається на стінках двигуна і забиває масляні канали., Добре масло повинно мати в собі миючі засоби(присадки які миють і запобігають відкладеням), і за 10 тис.пробігу ти з тим маслом зливаєш всьо погане- нагоріле.
А тут я з тобою незгідний, я не сказав що масло чисте, а сказав що воно світле, тобто воно не чорне, чорне масло допускається тілки на дизельних двигунах, після 7000-8000 км.
Як раз на дизелях масло чорніє через 2000-3000 тис., а на бензинових через 7000-8000 тис. , і чорніти воно має і повинно бо якшо 10000 а воно світле чи чисте то воно ні до чого. ( я працював на фірмі яка займається продажом авто мастил і різної хімії до авто) фіми не називаю бо буде реклама ,а масло до нас приходило на пряму з Німеччини з міста Ульм. то , то масло дійсно супер і всім його раджу їзджу тільки на ньому і шо я зі своєю джетою не витворяв дигун шептав." Масло Лікві молі 10в-40 легкий хід."- але є підробки на базарах польські.