Куме не ругайся, два раза мерил, в разных местах, в обоих случаях сказали, что с масло насосом все оки. ну и к тому же если замена щитка не чего даст то явно пришел злой зверек писец. при этом всем это началась до ремонта движка, так и после него продолжается.
спасибо. без обид. хотелось как то пояснее выложить картину происходящего. а про сестру - лаконичность за втыкал.
друзі, вибачте невмію створювати свою тему, тому пишу може ви поможете. В мене чомусь при морозі навіть -8 витікає масло зі всіх які можна дирок можливо хтось підскаже щось???
Перша дирка з якої тече - щуп. Причина - сапун забитий і замерзший конденсат проблять свою справу. Як лікувати? Міняти сапун . Забивається він від того що двигун пускає багато картерних газів що свідчить про те що він вже далеко не новий. На 1.3 1.4 ця проблема взимку існує. Щоб не видавлювало при прогріві можеш спробувати відкрити кришку маслозаливної горловини.
До питання про ці лампочки і зумери. Сьогодні була можливість по експериментувати на старенькому гольфі. Як на диво там оказався ще рідний датчик масла на ГБЦ. Так от на рідному (VW...Audi) датчику оказується цікава градація.. 0.15 +/- 0.45 бар. На всяких замінниках стоїть 0.15 або 0.3 бар. На двигуні на ХХ моргає лямпочка. Чуть газу добавиш пропадає...чуть збільшили ХХ пропадає. Переміряли мех.манометром на номінальному ХХ - тиск 0.13 бар. Збільшили на 100 оберти 0.16 бар.Заміряли нижній тиск - 2 бар на 1500 об.- 4 на 2500. нормально ... насос качає добре. Колись міряли на зовсім новому насосі то на 2500 давав 6 бар. Розібрали ГБЦ зверху а 5 з 8 гідрокомпенсаторів мають люфт в гніздах . 3 стоять твердо. Завели без клапанної кришки а з тих 5 гідриків з люфтом масло фонтаном....з трьох чуть булькає. Висновок: Цей експеримент ще раз підтвердив що в більшості випадків винувата не електрика і датчик, а виробітка в гніздах гідрокомпенсаторів в ГБЦ. Міняючи масло на густіше і збільшуючи оберти на якийсь час можна позбавитися і лампочки і зумеру, але причина не ліквідовується. Справа в тому що самі гідрокомпесатори зроблені з якісного металу, а посадочні гнізда в ГБЦ алюміній... і алюміній від неякісного масла або від поганого масла. або від старого масла виробляється набагато скоріше ніж самі гідрокомпенсатори. Тут навіть не відбудеться заміною гідрокомпенсаторів... не поможе... треба втулити самі гнізда... а операція не з дешевих. Одне гніздо 120-150 грн плюс потім шліфовка ГБЦ бо все робиться на горячо. Фактично то нормальний тиск на ХХ на верху повинен бути 0.5-0.6 бар, якщо вірити градуюванню заводського датчика. Все що нижче означає виробітку гнізд гідрокомпенсаторів в ГБЦ
Цікава версія. Ще ніколи такої не чув. Треба буде її проаналізувати. Тобто ти маєш на увазі що коли ГК чи гнізда пропускають масло то тиск в голові падає?
Однозначно. Провірити досить легко.... знімаєш клапанну кришку і заводиш машину на пару секунд.... якщо з під гідрокомпенсаторів масло бє фонтаном що обливає двигун то значить є виробітка, якщо, чуть чуть , або булькає то значить ще не зовсім