От як з вами не погодитися? Прочитала ще раз інструкцію на десять слів на тих плящинках з лаками, а там понятною німецькою мовою написано, що застосовувати при температурі не нижче +15 С. Доведеться чекати до Паски. Хлопці, а ви впевнені, що в командному рядку правильну адресу написали?
По темі. Бачив в Практікері такі олівці для замальовування дрібних подряпин, різноманітні кольори. Чи щось це вартує чи треба півкрила розкурочувати шліфмашиною, щоб замалювати маленьку подряпину?
олівці Дякую, Nick Wolf, за інформацію про олівці. Знаю, що це таке - користувалася, коли мала Карінку. Але їй було 12 років і вона мала багато бойових шрамів, тому не було шкода. А тут металік, та ще й новий. А олівець буде видно 100%, та і я вже маю оригінальну фарбу з лаком із Вольфсбурга. Питання тільки грамотно накласти. Але в інструкції написано - має бути не менше +15 С надворі, та і хлопці радять зачекати до Паски (назбирати побільше шрамів ). То так і зробимо. Але на Паску!!! Що би там kym не пророкував (не впізнаєш авта, майстер обматюкає та інше) замальовка шрамів БУДЕ ПРОВЕДЕНА !!! :
Не так в якості інформації, як в якості хто б порадив що то за бяка. Чи щось вартує. Маю гарну білу (до грунту) царапку зліва, от думаю може з весни вартувало б замалювати
Що би на тому олівці не було написане, якщо у Тебе колір металік, то такого ефекту олівець не дасть. Це по-перше. По-друге, олівець є олівець. Він висихає, замерзає і піддається всім іншим впливам атмосферного середовища. Тому після кількох мийок я отримувала всі подряпини назад і треба було замальовувати знову, хоча й пробувала відразу після роботи олівцем покривати авто воском і т.д. По-третє, олівцем треба замальовувати подряпину ПЕНПЕРДИКУЛЯРНО :D до подряпини! Це важливо! Але, якщо Ти замалював і забув через пару хвилин відполірувати, то в Тебе на борті залишиться не дуже гарна картина - штрихи від олівця, які будуть змиватися набагато довше, ніж олівець з подряпини - закон западла : Висновок: олівець - то добре, але це просто забавка, а не вихід із ситуації. ПиСи. "хоча й пробувала відразу після роботи олівцем покривати авто воском і т.д." У Польщі олівець продається часто як додаток до півлітрової пляшки рідини кольору авта. Так от, ефект від олівця був кращим і тривалішим, якщо після використання олівця я полірувала ціле авто тією рідиною, але все-одно, це було тимчасове!
Щиро дякую за пояснення. Буду знати А це просто для гумору Класно полякам, відразу закусь, яка б не була, але відразу є
Nick Wolf, Ти ще всього не знаєш!!! На тому олівці, що додається до пляшки, написано GRATIS, що за правилами української вимови треба читати "ГРАТИС". No comments.
Вирішила тут продовжити тему в трохи іншому руслі. Днями в нас на форумі хтось запропонував на продаж прилад, який вимірює товщину лаку. Причому, було запропоновано з мотивацією, типу, не дайте себе надурити при покупці, що, тіпа, авто не було бите... Може, я чогось не розумію, але... Свого хлопця я маю від першого кілометра його життя. І то я його вже тричі підмальовувала. Причому серйозно! Перший раз (на другому тижні мого хлопця "в миру") хтось у мене в подвір"ї пройшовся ключем по обох дверцятах з боку пасажира. Майстер сказав, що, щоби добре зробити, треба повністю знімати лак, грунт, робити розтяжку кольору і ще якісь там заморочки (обох дверцят!!!). Другий раз на паркінгу з сусіднього джипа об двері мого Гольфа відкрили їхні двері так, що в мого зробили заглибину, відскочив кавалок лаку разом з грунтом. Що було робити? Лишити, щоби гнило? Але тільки не фарбувати??? Довелося знімати карту, вистукувати зсередини заглибину і знову малювати дверцята. Втретє якась блондинка (не виключаю, що могла бути й чоловічого роду) з"їхала з мого бампера на виїзді з парковки з-під Посольства України у Варшаві, де є купа відеонагляду. Крім своєї синьої фарби на моєму бампері і купи здертого до живого лаку, "блондинка" порушила також кріплення мого бампера. То в мене питання: Коли прийде час попрощатися зі своїм хлопцем, мені також будуть тицяти під ніс той прилад для вимірювання товщини лаку і казати: не бреши - він був битий? Що ви про все це думаєте?
Будють. Спочатку будуть казати, що битий, ну щоб ціну збити, а як побачать що ніяк, то будуть просити щоб розказала саме цю історію, що навела нам вище
Таких девайсів є немало, але як на мене, вони не дуже інформативні. Переважна більшість машин, які виїхали з автосалону є "легко биті". Тобто крила, двері, бампери. Відповідно після таких випадків машину рихтують, шпаклють і малюють. Такі види робіт абсолютно не впливають на безпеку їзди чи збільшений знос деталей автомобіля, а тільки на зовнішній вигляд. А випадки коли зрушило з місця лонжерони чи кузов трохи пішов цим пристроєм виміряти неможливо. Даний пристрій при покупці може допомогти в двох випадках: для того щоб скинути ціну на автомобіль, яких хочеш купити, або для визначення авто з яким треба бути більш обережним при купівлі. Тому готуйся при продажі скинути декілька єнодиків такому покупцю.
Або знайти іншого... покупця Але поки що ми з моїм Гольфацио живемо душа в душу (тьфу-тьфу!), любимо одне одного і розлучатися не збираємося
ви не зовсім правильно оцінили функціонал даного пристрою - основне призначення даного пристрою показати місця на кузові авто, де рихтовщиками була використана шпаклівка для виведення правильної форми тих чи інших елементів кузова пошкоджених внаслідок ДТП. Якщо неправий - знавці поправлять.
та як же не зовсім правильно? Якраз все правильно і оцінили, шпаклівка була використана? Значить ДТП, і звідси вже або збивати ціну або ... збивати ціну) Ну ще можливі варіанти, що будуть дивитись уважніше або шукати інший екземпляр