Захотілось мені помалювати супорта розкажу все як було може комусь цікаво. 1. Значить треба: термостійку фарбу (який хочете колір), розчинник, фен, скоч, воду і тряпку 2. Добре миєм супорт, головне непропустити ніяких щилин шоб небуло піску болота ітд. 3. Для пришвидшення роботи я взяв фен і просто сушив мокре так скорше 4. Незнаю як вкого но вмене на супорті є така пружинка незабутьте зняти ато негарно буде виглядати 5.Берем розчинник і гарно всі щилини і поверхню обезжирюєм 6. Гарно і акуратно заклеюєм скочем ті місця на які немає потрапляти фарба 7.Наносим фарбу, я наносив три слоїб небуло пропусків і яскравіший колір 8.Ось таке получиться 9. Знімаєм папір і скотч: 10. Вуаля готово катаємся наздоровя, доречу дуже класно дивиться раджу всім:mrgreen:
Відповідь: Малювання Супортів Вітаю, нарешті ти від віртуального тюнінгу перейшов на реальний Розкажи де і яку фарбу купував? Кіко коштує?
Відповідь: Малювання Супортів Купляв на базарі, точно непомятаю врайоні 65 грн. таку порадили ато супорт дуже гріється а та фарба для високих температур, а нарахунок тюнінгу то невсе дороблю ще дещо і викладу:mrgreen: Просто блище до прав і стала охота щось робити, і згадав за клуб ато давно тут небував тай мене всі вже забули:mrgreen:
Відповідь: Малювання Супортів Підписка до фото: На фото зображено: Відро, дріт, цегла, домкрат... Але поприте звіт класний. Ріспект
Відповідь: Малювання Супортів У неділю малював і я супорти. Але в мене все було простіше. Супорти були зняті і я готував їх до встановлення на мою машину. Супорти замалював термостійкою фарбою для камінів і груб. До учора на сірку стояли стандартні вентильовані супорти під 239 мм диски спереді і ззаду стандартні барабани. Учора на перед були встановлені збільшені 256 мм супорти(з 16В скірокко) з новими дисками Феродо і колодками Феродо. А на цих вихідних або через вихідні будуть встановлені задні дискові гальма з Пассату Б4. Також спереді були замінені на вихідних шарові, опорні підшипники, і всановлені оригінальні нові пружини. Після встановлення передніх супортів були прокачані гальма. За весь комплекс робіт було сплачено 120 грн. Ось декілька фот(знімав телефоном, тому сорі):
Відповідь: Малювання Супортів Класне рішення! Тепер на дорозі буде безпечніше. P.S. Бляха-муха, чому ціни такі класні мусять бути там, де я я не живу!
Вирішив переробити собі тормозну систему.. так як тепер будуть по кругу диски а спереду шей здорові супорта не стидно покрасити їх на червоно :-D як хто собі красив?? як їх підготувати до покраски так шоб потім не красити кожних пів року? так як всі супорта зняті можна по-людськи їх покрасити, але як їх почистити добре.. пробував дротяною щіткою (ну нах) болгаркою з дротяною щіткою непробував але думаю не далеко втікне... є варіант попіскоструїти!!! кажуть зніме до білого металу але там резинки на самому супорті.. вони знімаються?? бо їх похєрить наніц тою піскоструйкою :? наступний етап покраска.. хтось давав грунтовку чи зразу красив?? і скільки разів....
Відповідь: Як помалювати супорта? Обдирав щіткою і насадкою на дрель і на кутовій шліфмашині. Кращий варіант - пескоструй, але для того потрібно весь супорт розкидувати. Красив термостійкою фарбою, після обезжирування. Грунт не юзав. Кіко слоїв фарби - не знаю. Багато. На передні супорта зі скобами пішло 400 мл фарби. І на задні стількиж. Все вийшло гут. Поки що нічого не відвалилось.
Відповідь: Як помалювати супорта? Красив кілька разів. І на колишньому гольфі і на корадо. Прямо на машині, закривши все зайве газетою. Гарненько відмив антибітумом і бензою, троха наждачкою ту всю накип також. На мою думку фанатізма з піскоструйкою не треба до білого металу - і так потім супорт засреться. Так шо якості аж такої не треба. ІМХО. Красив і нікчемним балоном лакодек і балоном для супортів. Ніякої різниці. Краска не вигоряє. Наждачку мілку, бензу з тряпкою - пару годин приємної роботи - і лялька. Красив в два підходи - в два слої. Без всякї грунтовки. Лиш після покраски троха проїдь приторможуючи - бо слабшають гальма через попадання фарби випадкове на диски тормозні. За 10 хв все в норму вернеться. Успіху. І ще одне. Якщо в тебе задні барабанні і працює ручнік - ні в якому разі не давай їздити на машині панові Мартіні.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Відповідь: Як помалювати супорта? та в мене вони зняті.. і в тому своя перевага.. зара попробую болгаркою з дротяною щіткою.. Scirocco GTi, а та резинка велика не знімається??? Додано через 2 хвилини то як?
Відповідь: Як помалювати супорта? Знімається, але я не знімав. І з болгаркою обережно. Я єю тількі відкриті поверхні драв(їх дуже мало). Там, де викривлення - дріль. Особлива увага тому, де резинки. При фарбуванні всі резинки закривав малярним скотчем. розкидати = розібрати. Додано через 1 хвилину Ще при малюванні всі направляючи були зняти, відчищені від старої змазки і при сборці все було змащене по новій.
Відповідь: Малювання Супортів Pioneer, в тебе фарба ше тримається?? бо таким способом як ти написав я красив собі супорта і барабани в чорний колір.. несь раз на рік треба підкрашувати :-/
Відповідь: Малювання Супортів Сумнівно з точки зору фізики і логіки необхідність використання термостійкої фарби на супортах (на барабанах треба!) ось чому: 1. джерелом високої температури є тертя диска і колодки, тому найбільше нагрівається диск і поверхня колодки... Диски ми не фарбуємо... 2. матеріал колодки - не метал, а якась асбесто-чогось там суміш, яка погано проводить тепло, тобто до корпуса супорта тепла доходить небагато... внутрішня ж колодка (та, що на поршні), має або спеціальні проставки, або не має безпосереднього контакту з корпусом, щоб передати йому тепло... на підтвердження моїх слів: температура кипіння гальмівної рідини з 3% води близько 135 градусів, + захисна гумова манжета на поршні, яка не згорає, будучи дуже близько! висновок: максимальна температура супорта не більше 100 градусів, а таку температуру витримає звичайна фарба... повірте авіаційному інженерові зі стажем....
Відповідь: Малювання Супортів В теорії все правильно, але мені здається, що пікова температура трішки більше ніж 100 градусів. Думаю, Markell докаже, що весела їзда може зробити диски червоними, відтак, якщо це місто, металеві диски з поганою тепловідбірністю та вентиляцією і в супортів поганий обдув - Там коло 200 градусів. Інколи кипіння рідини ве відчувається на педалі. Як відомо, температура кипіння чистого ДОТ4 - 232 градуси, якщо з водою то мінімум 155. Отже, враховуючи, що я міняю тормозуху кожен рік-другий, можна припустити, що мої супорти грілися до 200 градусів. І це при литих колісних дисках та вентильованих гальмівних.
Відповідь: Малювання Супортів Отож є два варіанти-- для тих, у кого не кипить--думаю, звичайна емаль витримає градусів 150 без суттєвої зміни кольору, до того ж, зовнішня поверхня хоч трохи, та охолоджується навколишнім середовищем... для тих, у кого закипає--фарбувати супорти не треба--при нагріві їх до 400 градусів вони будуть неяскраво світитися в темряві! стильно, дешево і з димком! трохи доповню-- здається мені, замість очистки до голого металу є смисл залишити трохи іржі, перетворити її на синю сполуку кадмію перетворювачем (справжнім і якісним!) іржі, а вже потім фарбувати...такпокращимо адгезію фарби.. бажано також під фабу грнт--це класична технологія захисту металу...
Відповідь: Малювання Супортів порадь якийсь конкретний засіб для очистки від іржі.. бо передні навіть чистити нетреба а на задніх трошки корозія є
Відповідь: Малювання Супортів Використовую вітчизняний, якась назва на "Т", пластикова непрозора банка,1 л, намальований лицар в залізних прибамбасах, ціна в Києві-10.50 грв. треба пробувати--нанеси на іржу, має стати глибоко-темно-синього кольору.. а перед тим-щіточкою дротяною, ручною, або дрилькою, якщо десь відслоюється, то краще відідрати зовсім.. той шматок--все одно відпаде..
Відповідь: Малювання Супортів Сенкс!!! а резину вона не зіпсує??? бо на піскоструйці знімуть ітак все, а там де недоступляться через резинки тим засобом би попробував..