Коли скидаєш, або добавляєш газ на 1й - 2й передачі машина починає дригатися, на низьких оборотах, якщо ж різко дати газу - все нормально. І буває що заводиш і обороти низькі і тре давати полюбому більше газу, а буває що навпаки високі... Думаю проблема з інжектором, чи помиляюся, що порадите?? дякую. (прошу вибачення в адміністрації, зачитався на форумі і випадково створив її не там, будьте добрі перемістити, ще раз дякую;-) )
Відповідь: машина дригається... Ну лямбда просто мінялася десь 3 місяця тому... Доречі вчора їздив на СТО і її перевіряли, сказали шо все нормально...
Відповідь: машина дригається... Якщо не важко, можна конкретніше як це зрозуміти, бо не дуже шарю.. ненаю шо таке форсунка...
Відповідь: машина дригається... приблизно 9,5 літрів по місту... 2 ДЕмо: дякую, але я не хрозумів як їх може переливати...тобто я зрозумів, але якби переливало, то навпаки б оберти збільшувалися, якшо я вірно зрозумів, а в мене навпаки різко падають....
Відповідь: машина дригається... Переливання це коли через неправильну форму розпилювача при малих подачах не утворюється хмарка суміші а крапають крапельки. Неправильна форма може бути від забруднення низькоякісним пальним а також від зносу (стирання абразивом в пальному) робочої поверхні сопла форсунки. Частіше допомагає просто чистка. Щодо ситуації - не знаю, в чому сумнівається Sasa, бо бачу пряму відповідність причини - На низьких обертах через неутворення хмари суміші в деяких циліндрах не відбувається запалювання, що призводить до шарпання. Коли дається більше газу, форсунка знову починає створювати якісну суміш. В даному випадку високі оберти на холостих викликані перезбагаченням суміші крапельками, що витікають з форсунок і випаровуються під дією тепла. Інколи цих крапельок забагато, тому запалювання в певних циліндрах без додаткового повітря (настискання педалі газу) не може відбутися.
Відповідь: машина дригається... Уууу=) навіть так=) це добре)) Тоді де порадите це перевірити, чи це форсунки?? і скіки приблизно коштуватиме їх почистити??
Відповідь: машина дригається... Перезбагачена суміш (перелив) це затухаючий (або взагалі глохне) або плаваючий ХХ, завищений ХХ може бути від підсосу повітря, неврахованого розходоміром, або через поломку/підклинювання КСХХ, недокінця закриту ДЗ чи неправильне керування КСХХ (глюк ДТОР або проводки). На моніку здається немає КСХХ, але є система регулювання ХХ з штоком на самому моноінж., може шток заїдає, може ДЗ треба почистити, а найімовірніше шо подушка моноінжектора подуставша і з під неї смокче повітря.
Відповідь: машина дригається... Впринципі в мене раз завищені, раз занижені оберти на ХХ. Восновном низькі... Буває так шо машина взагалі мало не глохне... А дригається вона коли плавно пускаєш газ, вона просто різко кидає оберти і різко набирає... Ясно, тоді порадите то всьо перевірити, інжектор, форсунку... ??
Відповідь: машина дригається... на холодному двигуні ХХ при багатій суміші таки підвищуються. На гарячому так як ти кажеш, тухне. та таких сервісів маса. Серед дорогих - ауді-центр на Навроцького. А взагалі раджу зайти в Євромотор на Тургенєва 63,там є такий Руслан, він знає багато сервісів з чисткою, скаже де краще.
Відповідь: машина дригається... На холодному підвищуються оберти через те, що при низькій темп. двигуна більше відкривається КСХХ, а відповідно і Д/З, (або підсос на карбьорі дає більше повітря). Якби на хол. двигуні тупо лилось більше бєнзи (без подачі додаткового повітря), двигун би залило і він заглох би. Перезбагачена суміш-однозначно нестабільний, занизький чи плаваючий ХХ. Зависокий ХХ - підсос повітря, несправний підсос карбьора, неправильне регулювання ХХ, глюки КСХХ. А по суті це забагато повітря або суміші в цілому.
Відповідь: машина дригається... Не згідний. Пропорція суміші для старту холодного двигуна і його прогріву повинна бути більшою ніж на тепло. Як доказ, нагадаю про існування підсосу, тобто ричага збагачення суміші в старих машинах. Він закриває заслонкою підсоса вхідний диффузор карбюратора, тобто збагачує суміш на час прогріву. В новіших машинах це робить електроніка, зокрема за посередництвом сигналів датчиків, мозгів, КСХХ ітд. Зауважу, що при включеному підсосі в машини робляться вищі ХХ, тобто якраз переливання форсунки може таке викликати. Річ в тім, що на холодно відбувається гірше пароутворення, крапельки бензину менші і більше конденсуються на стінках циліндра, колекторі і клапанах. Тому для збільшення ХХ до робочих обертів потрібно збагачувати суміш аж до нагрівання двигуна. З іншого боку, перезбагачення на горячо може привести до падіння обертів, а при наявності КСХХ до їх плавання. Власне подібні симптоми спостерігаються в автора гілки, тому варіант з форсунками є досить реальний.
Відповідь: машина дригається... при включеному підсосі іде більше повітря (включаючи підсос ти вручну відкриваєш заслонку камери, через що в першу чергу іде більше повітря), в карбюраторі це зумовлює подачу і більшої кількості бєнзи, а в інжекторі мозги дають команду лити більше бєнзи (відповідно до даних ДТОР і потім лямбди), і паралельно на КСХХ дають команду відкрити заслонку на більше січення, що також впускає більше повітря. Для перевірки на практиці попробуй на свому сірку повністю перетиснути шланг до КСХХ на хол. машині, і мотор заглохне, бо його залиє бєнзою. На гарячій не станеться нічого! навіть оберти не зміняться. Погоджуюсь, що на хол. двигуні суміш готується більш збагаченою, ніж на прогрітому, але вищі оберти ХХ досягаються тільки тим, що в циліндри попадає більше суміші (а не бензину). Тому через перезбагачену суміш підвищеного ХХ не може бути. Ще один приклад - перелив на ХХ на жоптроніку: -мотор працює на ХХ-через неправильне регулювання/глюки суміш стає надто збагаченою-оберти починають падати-мотор майже глохне-мозги бачать падіння обертів і дають команду КСХХ відкритись на повну-попадає більше повітря!!!-оберти починають рости-коли оберти вищі за 1200-1400 мозги бачать зависокі оберти і дають команду КСХХ закритись до робочого січення-оберти починають падати і через деякий час оберти ХХ через надто збагачену суміш знову опускаються нижче норми і все повторюється по кругу. Так оберти плавають через перелив, якщо закрити КСХХ (тобто заборонити доступ додаткового повітря), мотор заглохне, попрацювавши перед цим на пониженому ХХ, бо свічки залиє бензином. А от через підсос повітря, який не рахується розходоміром, завищений ХХ може статись!
Відповідь: машина дригається... Не так. Підсос відрізняється від педалі газу тим, що збагачує суміш і при його активації іде більше бензину а не повітря. При нормальній суміші в пропорції 1:15 (а точніше 1:14,7) холодний двигун буде працювати крайньо нестабільно з причин, описаних мною вище. матчасть матчасть матчасть матчасть В усіх наведених лінках є доказ моїх слів про основну функцію підсосу - збагачення суміші. Проти матчасті непопреш.
Відповідь: машина дригається... "Однако есть кое-что общее в автомобилях отечественного производства. В частности, на панели приборов (или под ней) располагается рукоятка «подсоса», которая управляет воздушной заслонкой карбюратора (рис.16). Если прикрывать эту заслонку (вытягивать на себя рукоятку «подсоса»), то будет увеличиваться разряжение в смесительной камере карбюратора. Вследствие этого топливо из поплавковой камеры начинает высасываться более интенсивно и горючая смесь обогащается, что необходимо для запуска холодного двигателя." Як бачиш, я не сперечався з тим, що на хол. двигуні готується багатша суміш (бо частина бєнзи випаровується по дорозі до камери згорання, на карбових двигунах, а та частина шо попала менш ефективно горить), але суть підсосу в карбі-пустити більше повітря, а от далі повітряний потік висмоктує більше бензину (так є в карбі, в інжекторі бєнзою і повітрям керує мозг). Ручка підсосу керує повітряною заслонкою карба, мозок інжектора-клапаном ХХ, і дає команду пустити більше повітря для більшої кількості бєнзи, через що і ростуть оберти КВ на ХХ. Працювати буде нестабільно, але через збільшення кількості бензину в суміші при тій самій кількості повітря оберти ХХ ніколи не стануть зависокими. Має збільшитись розрідження в впускному колекторі за рах. недозакритої ДЗ, відкриття КСХХ або повітряної заслонки карба, шо в свою чергу призведе до збільшення кількості бєнзи під більшу кількість повітря. Ніхто і не сперечається, мова велась про завищений ХХ через перелив бєнзи, чого бути не може.