Відповідь: машина дригається... Форсунки не мінялися, а чистилися. Вони саме переливали, бо були забиті... Не мінялося більше нічого, тільки форсунки... помоєму сірокко правий...
Відповідь: машина дригається... Ні разу не зустрічав форсунок, які б переливали через те, що забиті. Таке неможливо, забита форсунка може давати неправильний розпил або недостатню кількість бензину, але аж ніяк не завелику.
Відповідь: машина дригається... Шоб не розводити купу балаканини ми з тобою про це якось в реалі поспілкуємось, зараз немаю багато часу. Повторю тільки, що форсунка не дозує пальне, а тільки його розпилює. А в механічних інж. тиск відкриття форсунки не впливає ні на що (в межах відмінності 0.5 бара, тобто 3.5 або 4-побарабану), головне щоб не підтікала в закритому стані. А коли в форсунці клапан не став на місце через засмічення-то вона лиє постійно, і завести таку машину практично неможливо (бо бензин з неї протече навіть на заглушеному моторі на залишковому тиску і залиє свічки), або ж якийсь з циліндрів зразу перестає працювати. Але я такого (протікання через засмічення) ше не бачив, хоча інжекторів різних накрутився достатньо, як правило форсунка тече через знос клапана (точніше плунжера), або його ущільнювача, і такій форсунці вже не допоможе нічого.
Відповідь: машина дригається... Це якщо сильно відкритий. А коли просочується, то до відкриття впускного клапану в впускному каналі назбирується більше бензинової пари ніж треба, а це є ніщо інше, як перезбагачення суміші, про яку йде мова в темі.