коротче кажучи зимою вирішив поміняти масло , з того шо я памятаю там було ШЕЛ , залили hykomol і тут почалося , коротче на холодну до повного прогріву працє ше так собі а потім починається коробка починає терти , особливо на малих швидкостях , передячі включаються з дуже неприєним звуком і так далі , чому думаю , що то масло бо перші 5-10 км їде іддеально а потім починається то одне то друге , я думаю , що при нагрівані з тим маслом робиться шось не адекватне , ще одне коли міняв масло , то з коробки злили всього 1 літру масла , а залили 2.5 літри при нагріванні того масла почалися протікання , тобто масло почало розширятися і витікати , куди йому хотілося , одного разу при нагріті коробці перевіряли рівень , то з коробки виллося десь 100-200 грам , пізніше коли все остигло злили те масло , коли почали заливати , то гарячого масло влізло 2.3 літри , можливо кут був не той і на підйомнику , влізло менше , коротче працює коробка так собі , то скрипить то ні , остаточний вирок який я прийняв для себе , це поміняти масло , хочу почути пораду , особливо тих хто не давно міняв масло , яка масло залили і як воно ходить , цікавлять коментарі суто тих , хто після заміни масла про це не пошкодував , параметри не зміння 1.3 4 ступка
соррі, але що то за моча? пів року тому на моєму гольфіку брат перекинув коробку. я привіз з Польщі мотюл 2л (в мене 4S коробка). залив його - і щастя.. нічого не тікає, нічого не шумить. а взагалі, може вже коробка мертва, а може таки і масло.. почни з дешевшого - купи нормальне масло
1. Скоріш всього, шо синхронам вже гаплик, або куліса гавкнула (при таких включеннях). 2. Тертя може бути від сцеплення. 3. Якщо тікає масло, то вірогідніше, що тре поміняти сальники, в тому місці, де внутрішні гранати. 4. Масло лив Тотал або Ельф, трансмісійне для механіки. (маркування точно не пригадаю, шось типу 75v80 чи ше якось) 5. Об'єм масла в 5-ти ступку мого Г2 = 1,6-1,8л. П/с/ по-ходу з об'ємом ти переборщив.
Міняв масло 1 рік назад. В мене 4-х ступка, влазить до 2-х літрів (на Гольфах або до 2-х або до 4-х літрів), ти напевно перестарався, хоча на форумах читав поради, що добре заливати більше, щоб не гуділа 5-та передача. Собі залив Elf 75W-80 NFJ. Нарікань немає. Стосовно гарячого масла влізло менше ніж холодного - воно збільшилось в об’ємі, може тому і знайшло слабкі місця.
Ельф гімняні масла , мотюль і кастрол норм. Яке масло заливалось по специфікації ? Джіель 5 може ? ))
У всі механічні коробки і торсени лиється масло 75w90. А виробник то вже питання релігії кожного окремо. Ось приблизна витримка мовою оригіналу:
Значна частина масел 75в90 що є на ринку є джіель 4-5 , такі масла однозначно підходять що до кпп , торсенів та редукторів , а от джіель 5 тільки для мехазмів без тертя кольорових металів типу синхронів ,, для кпп тільки джіель 4 або 4-5 , додатково перевірено на особистому досвіді )
з того шо я зрозумів чим вище GL тим краще , і кращим маслом дешеві коробці ніяк не зашкодиш , правильно ? тобто якщо я залию GL 6 скажімо в коробку запорожця чи жигуля , то навіть в таких машинах те масло піде на користь , чи якщо залити таке масло , то коробка заклина , я не зрозумів
а чи 75W80 чи 75W90 - вирішуй сам. Є можливість, бери 75W90 (воно дороче +- в 2 рази). Я вибрав 75W80 - бо зненацька виявилось, що в мене в коробці лишалось 700 гр, а в той момент був напряг з грошима.
коротче кажучи купив таке , ціна адекватна , різницю відчув поки з сервісу до дому їхав , машинка справді м’якше їде і того дурного скрипу і тертя вроді як нема , але одне но злив 2.1-2.2 тої сечі , а залив 2 літри нового , думаю ті 100-200 грам сильно ролі не зіграють, чи зіграють . Cкажіть я зробив помилку , що купив те масло чи ні? і ще одне якщо комусь потрібно 2.2 тої сечі , то вона на сервісі ТАчки на Перфецького , масло проїхало 1000 км максимум 80W90 я так розумію , те масло не призначене для тих коробок фірма hukomol
Залив в авто на днях XADO Atomic Oil 75W-80 GL 4 Авто Golf 2 дизель ,коробка механіка 5-ти ступка .Злилось близько двох літрів . Всі продавці по своїх каталогах видавали ,що в коробку мені заливать 3л 200граммів . Зливав через нижню пробку - заливав через викручену "жабку" заднього ходу через лійку та трубку ,контроль проводив через верхній болт. То з "контрольки" потекло десь через 1.5 л. От і вірь тепер продавцям !Залив 2л та й катаюсь далі . Злилось доволі чорне масло ,як з мотору .
В мудрій книжці до пассата пише обєм в коробці 2л 75w90 GL4. Не міняти і не контролювати на весь час експлуатації. Цікаво який час експлуатації німці мали на увазі. Я думаю ресурс двигуна але явно не 30 років. Але тим не менше якийсь мудрий вже до мене туди вліз інакше як пояснити оту вварену гайку в заливну пробку . Та ще приварена так що головка заходить може 3мм ледве відкрутив. Відкрутив заливну пробку з відтам витекло десь 100 гр масла коричневе як болото . Вирішив замінити масло , злив через зливну пробку, було десь 1,5л , трохи густувате схоже на мінералку. Залив ось таке купив в нас на ринку , каже шо возить сам з польщі. Залив десь 1,3л і з заливної пробки почало витікати масло..? Думаю , зад піднятий , стоять проставки і ще передні зимові колеса трошки нижчі 175\65р14. Підняв домкратом ліву передню сторону , долив ще грам 300. Загалом десь 1,7 л. Що робити , доливати ще до 2л.?
Всім привіт! Маю таке питання: планую замінити масло в МКПП. Специфікація - GL4 (75W-90). Завод виробник авто(не ВАГ) каже що із заводу залита синтетика. Помилково була куплена напівсинтетика з тими самими параметрами. Питання: варто лити чи ні? П.С. Подивився що виробник масла пропонує для моєї моделі саме це масло, але потрібних рекомендацій на банці немає
скажу так після тої сечі я залив Венол вище читай походу рік вже проїхав , коробка трохи дурні звуки видає , але дядько Степан казав забити , якщо мене вже аж так сильно дратує сторонній звук то треба купити коробку поставити і надіятися шо буде все ок , тому чекаю поки та коробка здохне , але за прогнозами того ж Дядька Степана , воо ше років 5 поїздить
Я це залив сєпарського лукойла 80W-90 GL4. Було мною заливане до цього 75W-90 ARAL. Допоки різниці не відчув, але знаю що мінералку доведеться міняти кожні 50-60 тисяч. Чую що доведеться знову лити синтетику 75W-90. Поміняв через те що трішки на гарячу важко вмикається перша передача, а задня з хрустом. Зчеплення бере майже в самому полу. Скоріше це вже сцепі кирдик приходе.