Питання таке: Якщо у мене є двіжок G60, всі кажуть, що в ньому ненадійна турбіна. Ось мені цікаво, якщо турбіна не робоча, то я буду мати простий нормальний двіжок 1.8 , чи мушу міняти турбіну шоб їздити на ньому?
Відповідь: Мотор G60 Так у тя есть такой движек или нету? Если есть мотор. но турбина умерла, то ездить он будет, но вопрос как! Под турбину дефорсируют мотор и уменьшают степень сжатия до 8, если не ошибаюсь. И лошадей с турбой у мотора 160 а без оной 75! Но некоторые умельцы компрессор от Мерса ставят Итон и есть в инете отчеты на эту тему. Вот Итон как раз практически не убиваем!
Відповідь: Мотор G60 понятно, значить тачку з G60 брати не будем. Я то думав , шо той мотор з дохлою турбіною буде їхати так само як і мій без турбіни. А з цим я в принципі готовий був змиритися
Відповідь: Мотор G60 2.0 16V ABF. 150 коней. ставимо собі двоє таке - і йдемо валяти всі клуби окрім нашого клубняка. Як Орест буде чемний - то візьмемо і його з 139 конями.:mrgreen:
Відповідь: Мотор G60 див сюди, на мотори 3 гольфа. В нього і крутний момент 180 - покручє ніж сучасний міцубісівський 2.0. В міцубісі тіко 176 при тих самих обертах. Кажуть один з самих хороших моторів у всіх відношеннях, цей ABF. http://www.doppel-wobber.de/
Відповідь: Мотор G60 Якщо турбіна не робоча, в тебе буде коло 80 к.с. Невеличке доопрацювання головки і (в основному) електронний вприск. Правда, у вартості моторів різниця більша ніж 14 к.с. - робочий АБФ в більш-менш порядному стані менше 1500з не знайдеш. Поки ти тут демагогією займаєшся, в мене в табуні від вчора з'явився приріст ;-)
Відповідь: Мотор G60 А якщо в ідеальному стані - реально знайти? Тобто 98 року там, їздили тіко в церкву на вихідні і т.д. Якби хтось мав донора битого якогось (в зад! а не в мотор) свисніть будь-ласка. Цікаво, якщо новий FSI брати - чи реально, де і за скіко. Він ж тоже має влізти без проблем в гольфа двойку. Тут люди-модератори тюнінг клубу казали що від всіх фольксів до всіх мотори стають... :-D Якщо гуляти то гуляти... FSI - і всі будуть смокта..и в нашого клубу.:-D
Відповідь: Мотор G60 1500, як я писав, - це тільки в більш-менш нормальному стані. Думаю, що тобою описані вимоги на 2000-3000 можуть потягнути.... Такі мотори треба шукати окремо - знайти таку биту машину буде майже нереально. У Києві вартість АБФ до 3000, як на мене то неокупно, за ці гроші звичайний 9А можна до 200 кс довести. Тому рекомендую шукати в Польщі, там, принаймні можна розраховувати до 2000. На ФСІ ти мене, звичайно не заставиш займатися оральним сексом, але мотор добрий, не сперечаюся. Щодо універсальності кріплень - не зовсім так. На гольф-двійку ставили мотори, що сумісні з гольфами-джетами-борами-пасатами першого, другого та третього поколінь (Пасат до 4-го). Далі їх дещо видозмінили, тому мотори вважаються не взаємозамінними. Хоча наші кулібіни при правильному заохоченні можуть і від ЗІЛа мотор в гольфа пхнути. Вартість нового 2,0 ФСІ зашкалює за 10 000 євро.
Відповідь: Мотор G60 Есть Шкода РС32 перевертыш 2006 года. Пробег чуть больше 1000. Мотор в и подкапотка в порядке. Доков уже нету. Хотят за нее 5000 уе.
Відповідь: Мотор G60 Это Шкода, только заряженная с завода по МАХ. Там 1,8 турбомотор чипованый с завода, своя подвеска спорт с завода и т.д и т.п. Времени сейчас нет найти комплектацию машины.