Я розумію, що ця тема спливає на кожному форумі, але всеж таки цікаво, чи є сміливці які пробували цю рідину на практиці і які результати отримували? Хотілося б всеж таки почути сміливця, який реально лив у масло рідину. Після кап ремонту двигуна гольфа 3 1.6і я таки вирішив спробувати и вже з повторною заміною (з новим маслом) проїхав десь 400км. По тязі та росходу нічого конкретного не скажу, оскільки не заміряв ніколи фактичного росходу, а по тязі просто могло здатись, ніби трохи краще прискорюється, але що точно відчув, так це зміну звуку роботи двигуна. Правда не знаю добре це, чи ні... Обовязково напишу коли відїжу хочаб 5000км. Цікаві реальні відгуки та враження крім моїх.
Якщо це така офігенна, корисна для двигуна штука, то чому автовиробник не лиє її в двигун на заводі? Чому не каже лити з кожною заміною масла? Чому нема під капотом спеціального бачка для тої рідини? Чому виробники масла не додають ці компоненти в свою продукцію?
а чому ми до сих пір їздимо не на гібридних або електрокарах, а залежим від цін на нафту? Чому строк служби і ремонтопридатність машин з року в рік падає а сервіси розквітають як гриби після дощу ? чому кожен виробник винаходить свої внутрішні стандарти таких речей як діаметр амортизаторів і т.д. і елементів кріплень тим самим не даючи можливості використовувати шось універсальне ? не захищаю нанопротек просто хочу сказати шо невикористання автовиробником його з заводу не є аргументом на користь того шо він поганий. Всьо завязано на бабки і жоден виробник не прагне до досконалості кожен виробник прагне до балансу якість\продажі(дохід). по темі: собі того не лив і в принципі незбираюсь покищо. Хочу почекати деякий час і поспотерігати чи то не виявиться якийсь черговий "гербалайф"
Колись зустрічав подібну тему на UA VW Club,але це було присвячено "Хадо". В принципі, різниці напевно немає:D А ле пам"ятаю, що нічого хорошого про цю панацею не писали...
У нас теж про Хадо була тема і також дійшли висновку, що ця шняга небезпечна для двигуна. Наскільки я розумію, принцип дії Нанопротеку такий самий - створення керамічного шару на поверхнях які труться. Зараз цю штуку дуже активно рекламують на Першому Автомобільному. Реклама настільки нав"язлива і примітивна, що довіри особисто в мене не викликає, але я думаю що інтерес до своєї продукції вони привернули конкретний. Мені наприклад теж цікаво як воно насправді працює, якщо працює взагалі, але на своєму авто робити експериментів таких я не готовий.
там не створються ніякого керамічного шару,там зовсім друга технологія! Раджу почитати http://nanoprotec.ua/
Років 4 тому був на семінарі від "SHELL", згадувалися ці всі додаткові присадки Ген. директор сказав: 1.Люди ж мусять начомусь заробляти гроші; 2.Масло має свою певну концинстенсію з певними присадками і т.д.,яку не можна порушувати! Заливаючи додаткові присадки руйнується властивість масла.
Я би сказав не руйнується, а змінюється, а єто 2є бальшиє разніцы. Коли мене діставав зуммер датчику тиску і нічого не помагала то присадка спасла мій мозг від руйнування. Вона мені дозволила відчутно підняти тиск масла і ще +4 роки відкатати без проблем, жодних ужорів масла клинів шумів і тд. Я мотор не вскривав ні разу з часу купівлі (6 років) і до мене незнаю чи вскривали... і після мене впевнений що у вскритті він не нуждався так як його робота не погіршилась... принаймні по обєктивним відчуттям. Присадки не обовязково зло. Погоджуся тільки з тим що лити її просто так без приговору лікаря смислу немає.
До речі, у кого гольф 3 1.6i 97`цікаво який росхід по місту, я сьогодні спеціально виміряв, що в мене коло 8.5, при тому, що я не "екномонлю" і час від часу доводжу двигун до 4 - 4.5к обертів. Нажаль не можу сказати який росхід був до використання nanoprotec, зимою 10 точно брала. В кого як з цим? Нарахунок хад чув доволі позитивні відгуки від наших таксистів, які на ланосі на вбитому двигуні їздили ще не один десяток тисяч км. Тільки тому і вирішив спробувати щось подібне...
Нанопротек Хто використовував КС "Нанопротект" в двигуні - надішліть, будь-ласка, свої відгуки. (Прошу не сприймати дане повідомлення як рекламу :D)
я користувався,нарікань ніяких,мотор тихше працював,менше брав масла,менше грівся,стук гідриків пропав
Був у мене клієнт який неганивно відгукувався про дану продукцію, у нього опел 95року, після заливу - за 500км заклинило двигун, з його слів сказано що заклинив палець на поршні , при розібрані двигуна стало видно що там поршні двигуна начебто залиті супер клеєм, блискучі і застиглі в одній позі, їх розігнули в пальцях лише молотком.Визивали представників нановпротекту, лише пожали плечима.... Як на мене є багато інших присадок для сзахисту двигуна , на більш доступнішій для поніманія основі, наприклад - кераміки.
От комбінатори... все щось нове шукають...))))) Майже всі ваші двигуни півмільйонники..... лийте добре масло і вчасно міняйте..... і не псуйте двигунів присадками. То вже як хтось перегрів чи проїхався на пробитому картері то можна пробувати різну хрень добавляти. а так вистарчить ресурсу двигуна щоб викинути кузов... а двигун потім ще можна до якого трактора чи фіри присобачити.....