Народ поможіть - не включається вентилятор, машина гріється. Радіатор гарячий, вентилятор напряму працює, датчик температури поміняв на новий. Що ще можна зробити???? Чи грає роль який дріт до якого контакту підєднаний в датчику? Їх можна просто зєднати - і тоді вентилятор почне крутити?
Відповідь: Не включається вентилятор Як то вентилятор на пряму працює? а ти впевнений що датчик добрий? (новий) запобіжника ще подивися. хоча якщо включається взагалі то має бути добрий.
Відповідь: Не включається вентилятор Датчик працює, запобіжник цілий, все паше - а вентилятор не крутить. Пустив напряму від акумулятора мля, хай работає. Схоже обірвані дроти десь...
Відповідь: Не включається вентилятор Ну а фішку в принципі ти неміг нетак поставити? (тобто другим боком)! Ну то перевірь дроти і побачем!
Відповідь: Не включається вентилятор є різні датчики з різними температурами вмикання вентилятора. Якщо у тебе двозоновий датчик (дві швидкості вентилятора), тоді може бути таке, що в самому вентиляторі спалена обмотка повільної швидкості, а на пряму ти втикаєш тільки найшвидшу, до якої в процесі їзди температура не доходить. Якщо зі швидкостями все гаразд, купуй тестер і міряй струм на дротах - від запобіжника по роз'ємах до самого вентилятора. Цей спосіб 100% повинен показати, в якій ланці обрив. Успіхів.
Відповідь: Не включається вентилятор Як мені перевірити чи включається вентилятор, або при які температурі ОР він має включатися???? Бо шось є підозра шо він не включаєтя.... Раніше працював. Стрілка перетинала середину , потім включався вентилятор (це я так думаю), і після цього температура падала. А сьогодні стрілка дойшла десь до 98 напевно і температура не падала. Але я вимушено зупинився бо знов спрацював той зумер на тиск мала. Як перевірити вентилятор або датчик охолодження рідини??
Відповідь: Не включається вентилятор Поперше перевір запобіжник (Radiator fan). Від мотора вентилятора йдуть проводи на датчик який вкручено в радіатор (в бічну стінку). В датчика є 3 контакти що забезпечують 2 швидкості роботи вентинятора. Туди підходить жгут: 1 червоний провід(постійний +) і 2 проводи червоно-чорних(комутаційних які включають вентилятор при 95 градусів ОР і 105 на першу і другу швидкість відповідно). Знімаєш з датчика фішку, береш будь яку перемичку (найзручніше пінцет) і в фішці замикаєш Червоний з одним червоно-чорним і дивишся чи крутиться вентилятор. Те саме робиш з другим червоно-чорним. Якшо ні одне ні друге не прашює шукаєш з тестером куди "+" дівся. Якщо працює то датчик той що в радіаторі під заміну - але то врядлі, вони майже не ламаються. Якщо не працює то на вентилятор напряму подай 12в. В мене було що провода окислилися в місці скрутки (якої відповідно не має бути), ті що йдуть від датчика до вентилятора і давали дуже великий опір і вентилятору напруги не вистарчало на запуск. ПС якщо вентилятор клинить то вилітає запобіжник. Сіра вента поміняв 5 запобіжників за день поки ми йому новий вентилятор не поставили. Доречі може бути що в тебе не працює 1-ша швидкість тоді мона провода тимчасово перекинути щоб при 95 градусів друга включалась. Будуть питання - пиши. Удачі.
Відповідь: Не включається вентилятор Дякую дуже. сьогодні напевно попробую, так зробити. Але в мене датчик стоїть по моєму девяточний, так казав попередній власник, і там два контакти а не три (я ше перевірю). Sasa, а як перекинути провода шоб включався при 95 і чому то тимчасово, а на постійно шо не мона так зробити??? Додано через 14 годин 13 хвилин Дійсно в мене на радіаторі датчик має тільки два виходи. Від вентилятора іде три провода але один обрізаний і заізольований.[/IMG] шо робити Додано через 15 годин 31 хвилину
Відповідь: Не включається вентилятор Мда... чим хороша нова машина - тим що в ній нема колхозу який розвів попередній власник. В моїй коли вона куплена була вентилятор не всасував повітря в моторний відсік через радіатор, а навпаки його видував, що обумовило передчасний вихід вентилятора з ладу. Поміняти "комутаційні" провода місцями в фішці, що йде до датчика або до вентилятора, одне з двох. В даном випадку є 1 швидкість і баста. Наскільки надійні девяточні датчики - не уявляю. Судя по сфотографованому колхозу на скрутках береш тестер і вперед. Щоб перевірити чи працює датчик - знімаєш з нього фішку, замість неї ставиш тестер включений на ОМи (прозвонку) і грієш мотор градусів до 95-100. Якщо датчик спрацює на цій температурі то тестер тобі й пропищить. Можна, але 1. не привикай до колхозу! Як бачиш попередній колхоз вже виліз боком. 2. якщо в тебе і друга швидкість перестане рулити і ти часом десь завтикаєш - перегрів мотора і будь здоров. Те що було описано вище, якщо нема можливості дістати оригінальний датчик. ПС: Коли зєднуєш провода в машині привикай їх припаювати а не просто скручувати.
Відповідь: Не включається вентилятор Дуже дорогий оригінал І яку фірму ти б порадив??? Буду старатися!!!!
Відповідь: Не включається вентилятор Я мав на увазі шрот. Про фірми важко казати... О! Найшов. Фірма яка заслужила мою повагу (коли міняв датчик в коробці) називається EPS(Italy). Її лого на коробочках виглядає так:
Відповідь: Не включається вентилятор Є такі датчики тільки з якогось білого сплаву, з якого точно не знаю, а от питався за латунним корпусом сказали що нема таких, тільки білі. Чи то нема різниці з якого матеріалу корпус? А з шроту нормальний буде датчик, чи краще взяти ЕСП, але новий? П.С. як би ти зробив?
Відповідь: Не включається вентилятор Я би пішов на шрот, якщо там нема (або з вигляду покоцаний) то шукав би EPS. На шроті теж бува фігня польська попадається, рідко але буває, тому шукай оригінальний ваговський номер на деталі (хочаб щоб був на ні номер).
Відповідь: Не включається вентилятор Можливо поставив нетой датчик.Є різні 2-4 виходи.Колір кольца на них теж є різний жовтий.синій ...Дивився ЕТКУ маю 7 ver.
Відповідь: Не включається вентилятор Сьогодні перевіряв, він є гарячий, але з тої сторони де датчик, радіатор холодніший був, пробував моторчик від вентилятора, то він теж був навіть дуже теплий. Але може то він нагрівся від вентилятора, а не від того що включався....