Якшо та сама кількість контактів в роз*ємі і той же рік - можеш пробувати підставити. А шо точно знати - повторю 3-й раз: подивись в ЕТЦІ!
Бензин попадає в циліндри під дією розрідження, а розподіляється колектором, і взагалі, до чого це тут? Форсунка відкривається-закривається по команді ЕБУ на підставі датчиків ОР, ПДЗ, лямбда-зонду, формуючи тим самим правильну суміш з повітрям в стехіометричній пропорції. І якшо ЕБУ приходить кирдик, то він або загалі не відкриває форсунку, або керує нею в х/з якому режимі.
На днях була проблема - стартер крутив, але не хапало. Причина - здох датчик температури(давав не ті опори, шо мав давати), після заміни все гуд
Дякую всім за поради! В суботу міняв Електроний блок управленія. Заводив - працює даже краще. Подивимося скільки бензіну буде хавати... Мені ще повезло бо я купив його за 50 доларів, вчора був на базарі там він коштує від 80 до 100 доларів. Оказалося шо той блок шо у мене був - він був не рідний бо він 1990р. Ніж (443 907 311 B) - (443 907 311 E) майже ніякої різниці немає. Ще раз дакую!!!
443 907 311 В - заменен на блок 443 997 311 AX, который ставился на мотор RP Ссылка: http://www.exist.ru/price.aspx?pcode=443 907 311 B&rnd=527424 Теперь дальше. Тот, что ты нашел, 443 907 311 Е тоже недоступен, на смену ему пришел 443997311CX по идее система такаяже, как и твоя, т.е. 'MONO-MOTRONIC' Ссылка: http://www.exist.ru/price.aspx?pcode=443907311E &caid=8&sr=72 Но ставился он на мотор ААМ. Чем отличается твой мотор RP от ААМ я незнаю.