Отже опишу ситуацію. Є АБС на мому авто моделі ATE Teves Mark 20. Тобто блок керування АБС знаходиться під гідравлічним блоком, а не під заднім диваном. Відповідно дроти від 4-х датчиків сходяться туди ж. Проблема полягає в тому що абс сама спрацьовує навіть не тиснучи на педаль гальм під час їзди, тобто їдеш собі, хочеш гальмувати, тиснеш на гальма а там великий спротив педалі, подолати який можна тільки дуже сильно натиснувши на педаль, гальмування при тому відбувається не всіма колесами і авто пробує розвернути. проблема зявляється час від часу і в основному в місті, на трасі глюків майже не буває. Крім того абс толком і не працює, колеса виходить блокувати навіть на сухому асфальті. Раніше загальновідомим донецьким, було виявлено що є помилка від переднього лівого датчика, датчик тупо замінено на іншому сто(оригінал), але при тому нічого не перевірялось. Проблема залишилась. Вирішив сам розібратись. Підключив ваг-ком, виявив помилку переднього лівого датчика типу сигнал поза межами допуску(непостійно). Проїхався і зняв логи з 4-х датчиків(додам в наступному пості, бо тут не можу вставити зображення). До самих дротів для продзвонки ще не добрався бо ні ями не маю тай доступ до бк поганий, але спробую Отже в кого які думки, враховуючи характер сигналу з графіку - знову глючний датчик, проводка, некоректний зазор між датчиком і вінцем, торба блоку абс чи ще щось? До кого можна звернутись, щоб виправити і перевірити зазор(треба знизу глянути) і чи існують фахівці які зможуть зремонтувати це все
Сам графік і збільшено його одна ділянка. Червоним кольором позначено швидкість від переднього лівого датчика абс. видно як приходять некоректні дані
якщо не помиляюся то на цій сиситемі не мае вакумного підсилювача гальма , там сам насос компенсує додатково зусилля ноги під час гальмування - виходить що насос некорктно працює , ------------------------- попадалися на ремонт пассати але років "93 там як раз і блок стояв під заднею сідушкою - кліенти жалілися на те що дуже важко гальмувати ... всіх трьох авто давно вже не працювали датчики ( в одного навіть передні кулаки б\ули без вінця ) але на гальмо при умові процюючого блоку и насосу гальма були як в нормальному пасаті без ABS....
Ну насос тут точно ні при чому бо Ваг показує електричний імпульс з датчика.... Таке враження що або на вінці зубів бракує, або ступиця крива.... передній підшибник не щумить...? На графіку видно що при однаковій швидкості частота імпульсів різна і один є дуже низький. Взагалі цей датчик - це проста катушка, яка генерує імпульси по принципу датчика Холла, якщо не добрий зазор то імпульсів взагалі не буде... хіба що ти попав на саму границю зазору і датчик ледве спрацьовує (з врахуванням того що зуби на вінцю можуть бути забиті ржавчиною в якій є залишки металу). Можливий варіант що сигнал датчика спотпорюється по дорозі до компютера, або в самому компютері. Щоб розділити датчик і компютер розєднай датчик на розйомі і підключи тестер з частотоміром ...... крути рукою колесо і рахуй оберти і буде видно чи точно справа в датчику, зазорах чи ще в чомусь на колесі.... якщо там все добре то тоді дальше йти треба. З тим АБСом дуже мінінгітна справа, коли в нього спорадична помилка --- можна цілий день провозитись і не знайти причини. ПС. Попробуй стукни по датчику легенько ... зміни зазор ... і ще раз зніми логи
не шумить чого нема того нема окремою запчастиною без дротів я думаю що насос і всю систему ьак плющить від таких вхідних даних, бо система думаю, то що 1 колеса заблоковане, то що 3 підблоковуються, а одне на великій швидкості валить. думаю була б ще система едс, то їздити взагалі б будо неможливо Kym, до тебе десь на тижні після 18.30 можна підїхати, щоб нарешті розпрощатись з проблемою?
Датчик холла а індуктивний датчик -це різні речі .... індуктивний датчик_ надломаній провід або датчик може давати такі такі "стрибки"
Не зовсім так... якщо в тебе система сама спрацьовує..... це значить що в компі щось відбувається.... А система АБС побудована так що при поломці любого датчика система відключається і працює в звичайному режимі без АБС . ЦЕ ТОРМОЗА з ними шуткувати не можна і виробник це передбачив. Тобто якщо твій лівий датчик дає неправильний сигнал то АБС повинна відключитись, а вона цього не робить --- так що поломка в тебе, якась не хороша Підїхати можна, але тре подумати, як то скоро визначити.
нарахунок проблем з гальмами, то недавно робив ходову, міняв передні гальмівні диски, колодки, відновили роботу задніх гальм і ручника, один супорт мінявся і все перевірялось. глючило і до того. ще згадав, коли глючить, то чітко чути роботу насосу абс і на педалі характерна вібрація, такщо це абс робить такі глюки 100% ще треба спробувати вирубати нафіг абс і поспостерігати за роботою, тільки що вирубати незнаю, бо не знайшов нормальної схеми саме для цього абс
справа в тому що в мому варіанті запобіжник абс фіг зна-де.його не має в 20-ці стандартних запобіжників, він схований
ельза каже що 1 і 2-й запобіжники над панеллю реле ( в мене там 3 запобіжника). буду мати можливість, перевірю
Завеликий зазор між давачом ABS і вінцем(можливо нерівномірно поставлений на своє робоче місце)Тестуй ще раз,чи точно той ,що міняли в помилці
Saturday,06,October,2012,18:09:23 3A0 907 379 ,,ABS ITTAE 20 GI V00, ,Group A:,'001,,,,Group B:, ,,,,Group C:, ,,Wheel Speed,Wheel Speed,Wheel Speed,Wheel Speed,,,,,,,,,, ,TIME,Front Left,Front Right,Rear Left,Rear Right,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, km/h, km/h, km/h, km/h,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,65.65,40.0,63.0,63.0,62.0,,,,,,,,,, ,66.05,63.0,63.0,62.0,63.0,,,,,,,,,, ,66.45,63.0,63.0,62.0,62.0,,,,,,,,,, ,66.88,64.0,64.0,63.0,64.0,,,,,,,,,, ,67.25,64.0,64.0,63.0,64.0,,,,,,,,,, ,67.68,64.0,65.0,64.0,65.0,,,,,,,,,, ,68.11,65.0,65.0,64.0,66.0,,,,,,,,,, ,68.54,65.0,65.0,67.0,65.0,,,,,,,,,, ,68.97,65.0,65.0,65.0,65.0,,,,,,,,,, ,69.37,65.0,65.0,65.0,65.0,,,,,,,,,, ,69.82,65.0,64.0,63.0,64.0,,,,,,,,,, ,70.20,64.0,64.0,63.0,63.0,,,,,,,,,, ,70.65,63.0,63.0,63.0,63.0,,,,,,,,,, ,71.08,63.0,62.0,62.0,63.0,,,,,,,,,, ,71.50,62.0,62.0,62.0,62.0,,,,,,,,,, ,71.95,62.0,63.0,62.0,62.0,,,,,,,,,,
покищо незнайшов прихованого запобіжника АБС, але відключивши всю шину X (вийнявши 18 реле) прокатався по Антоновича(там на нерівностях завжди проявлялись глюки) і виявив що нічого не глючить, тобто це точно зі сторони абс той паразитний опір на педалі гальм