можеш просто центральний дрій на корпус дати і подивитись чи є іскра тіки не дотуляйся до кузова бо тр,,,не трохи током
І напруги нема на котушці, тому іскри і не буде - поки не виясниться чому при увімкненні замка запалювання напруга не подається на контакти котушки запалювання.
Ні при яких обставинах на даний момент напруги на котушці нема. Пороздруковував схеми іду сьогодні знову з тою байдою махатися.
Подивись чи проскакує іскра на центр. дроті в самий момент ввімкнення запалювання і ше попробуй банально завести машину "з толкача". Ящо заведеться, в момент вівімкнення є напруга, а потім немає - міняй контактну групу.
Проблему частково ідентифікували. На котушку не приходила напруга від шини 15. На цій шині повинна бути напруга +12в коли замок запалювання увімкнений. Перевіривши замок запалювання і сигналку, побачив, що вони пропускають напругу, а от далі вона не йде. Щось коротить. Тому дали напругу на котушку запалювання напряму через опір одразу після контакту сигналки, таким чином обійшли ділянку, яка коротить. Правда зявилося декілька недоліків з панелю приладів: 1) при увімкненому габариті, без запалювання горить лампа сигналізації масла, 2) при увімкненому запалюванні і габаритах ВИМИКАЄТЬСЯ підсвітка спідометра і годинника, 3) сигналізація дального працює навпаки, тобто світиться синя лампочка при ближньому, 4)не працює в задній фарі задній хід. Знаю, що колхоз і небезпечно їздити, але пару днів прийдеться помучитись. Далі буду проводку дивитися докладніше. Не відмовлюсь від порад що робити далі. Дякую за пропозицію - пізно побачив.
Судячи з наслідків, напругу ви дали не тільки на котушку запалювання, а і на інші виходи, через що і почалась світомузика. Чи це сталось через то, шо ви замкнули зайві виходи, чи через те, що десь коротить - невідомо. Я б дзвонив всі виходи з приборки/замка запалювання, а на котушку дав + з того вихода замка запалюв., звідки він має іти по схемі, просто новим дротом (щоб обійти той, який перебитий/коротить), а старий відключив би зовсім.
Саме так і зроблено, правда старий не відключений від шини 15, але вона зараз без напруги. Дали тільки на котушку одразу після замку запалювання і сигналки.
Нарешті роздобув всі схеми і головне знайшовся час на вирішення проблеми описаної вище. "Світломузика" з не правильним світінням датчиків закінчилась ще місяць тому сама по собі. Але досі напруга чомусь не доходила на 15 шину. Грішив на якийсь перебитий дріт біля панелі релюшок. А як виявилось все банальніше - чомусь сигналка звар"ювала і замість того щоб обезточувати цю 15 шину при взломі машини і спрацюванні захисту від угону - вона її постійно робила обезструмленою. Напевно буду сигналку по гарантії міняти. Дивно - я це коло і раніше перевіряв, але такої банальної і очевидної причини не помітив. Нарешті закінчилися моя їзда з лампочкою під капотом включеної замість дроту з опором P.S. тему думаю варто перенести в розділ "електрика"
шось серйозно замкнуло, попробуй відключити розєм від комутатора і подай + від акумулятора ше раз, якщо далі буде грітися дріт, то замикання в проводці клеми 15на корпус