Вчора перебрали мені коробку. Майстер, який розбирав і збирав, казав, що все там в ідеальному стані, все ціле, шестерні, підшипники просто ляля. Перебирати довелося через те, що текло масло, виявилася тріщина в корпусі, яку успішно заварили. На моє щастя, та біда була помічена вчасно і всередині нічого не встигло накритися. Повторюся, усе виявилось в ідеальному стані. Коли коробку поставили на місце, масло, звісно, більше не тече, передачі втикаються гарно і чітко, як і до того. Але з"явилося дві фігні, яких не було до цього. 1. При натисненому щепленні чути якесь наче шелестіння. шшшш-шшшш-шшшшш. Відпускаєш - затихає, натискаєш педаль хоча б чуть-чуть - шелестить. Що це і звідки могло взятися? 2. При досягненні 2 тисяч оборотів починається вібрація, після 3 тисяч майже зникає. Це і на нейтралці на стоячій машині і під час руху на всіх передачах. Доходить до 2000 - починає вібрувати. Питання те саме - що це, звідки взялося і як побороти?
Відповідь: Новини з коробки передач то шумить Вижимний підшипник. його ти не міняв а треба було його завжди міняти треба коли коробку скидаєш томущо він не настільки дорогий скільки мороки з скиданням коробки.
Відповідь: Новини з коробки передач Фіг його зна. Поїду в п"ятницю до того майстра, то глянем подушки і будем думати шо з тим підшипником робить
Відповідь: Новини з коробки передач В коробках 020 які ставилися на Г2 і Г3 вижимний міняється без зняття коробки!!!
Відповідь: Новини з коробки передач В мене така сама тєма-грішу на зношене щеплення (корзина, фередо, вижимний). Свист може бути через послаблені лепестки в корзині. Доречі, вібрація при рушанні і на невеликих оборотах може бути також через підуставші пружини в фередо. Але я вже їжджу так більше 10 тис.-все ніяк не зберусь щеплення замінити. ІМХО, щеплення краще міняти в зборі, порахуй вартість запчастин і порівняй з роботою, розглянь імовірність того, шо поміняєш вижимний, а потім знов попадеш в роботу з корзиною і фередом...Щеплення не таке вже і дороге, а новий комплект тобі довго відходить, і спокійно буде на душі.
Відповідь: Новини з коробки передач Причина вібрації була в недокрученому маховику. Закрутили церез отвір знятого стартера. А от з NCRPI я не зовсім згоден - коли погані подушки, це стає ясно при зміні навантаження на двигун (нейтралка, їзда). Тоді сила вібрації змінюється, а Мартіні написав, що завжди однаково.
Відповідь: Новини з коробки передач В мене на Венто були зношені всі подушки так на кузов йшла така вібрація, як в літаку який сідає на львівське летовище! П.С. Венто було 1.9 TDI
Відповідь: Новини з коробки передач Ну такої вібрації я не пам'ятаю в жодній машині А взагалі я говорив про метод визначення а не симптоми
Відповідь: Новини з коробки передач Вітаємо у нашому клубі! А ти сам непробував їх міняти, там немає нічого складного?
Відповідь: Новини з коробки передач Якщо нехочеш сам то можеш підїхаті на сервіс який знаходиться біля прехрестя Стрийська Наукова! Там є такий Сергій! Робить супер! Якщо їхаті з Наукової на Сіхів ,за перехрестям другій поврот наліво, буде дуже погана дорога-дали направо і ти там!
Відповідь: Новини з коробки передач Якщо ти про сервіс Бош, то краще заїжджати з Наукової біля Ювелірки!!!
Відповідь: Новини з коробки передач А якщо самому поміняти підшипник - є десь мануал, а то ніби руки з нормального місця ростуть, тільки знань не вистачає..
Відповідь: Новини з коробки передач Це не сервіс Бош, Бош це х..я! Це можна сказати взаді Автобусного і заїзд там один - той що я написав!
Відповідь: Новини з коробки передач Ні немає, але я навчився з допомогою книжки. Якщо передній, то краще на сервісі бо його бажано запресувати. А якщо задній то головне мати чим його вибити!