Відповідь: обслуговування інжектора напевно треба вчасно міняти фільтр бензиновий , а також, повітряний, вчасно масло і масляний фільтр. а форсунки відкручуєш опускаєш в бензин або в рідину промивочну і нехай там трошки помокнуть (деколи до сутки) а потім даєш їй 12 вольт згідно полярності з певною частотою і слухаєш. А якщо хочеш краще то купляєш стенд для промивки форсунок де під тиском провіряєш. (до речі тиждень тому на торпедо був стенд 450грн я не ризикнув взяти бо незнав, чи потрібен він мені.)
Відповідь: обслуговування інжектора Вінсом, комплексно, на заведеному двигуні, з підведенням рідини на центральну подачу, а обратки-в якусь каністру прозору, шоб бачити скільки срані вимилось.
Відповідь: обслуговування інжектора Ще є генератор для форсунок. Він ємулює роботу інжекторних мозгів і дозволяє мити форсунки удома. ЗІ Можу пошукати той пристрій, якщо він тобі потрібен. Він продається у Київі.
Відповідь: обслуговування інжектора Про форсунки це так, але от питання було як почистити інжектор вдома - я особисто не раджу того робити - якщо їде, нехай їде з Богом. Безпричинне втручання в тих справах може обернутися безстроковим менінгітом.
Відповідь: обслуговування інжектора Орест, на єлектронному впроску нема де ковирятися, там нема дозатора, як у тебе! ;-) Там усе просто паливна рампа(по суті паливні магістралі) дозатор повітря(от в ньому краще не ковирятися) і мозг, який і управляє відкриттям форсунок. Частіш усього на єлектрониці засмічуються ті самі форси. Ось для їх чистки і зробили той генератор ємуляції.
Відповідь: обслуговування інжектора Ну імхо електронний інжектор це не тільки форсунки. То і паливні магістралі і акумулятори і мозги ітд...
Відповідь: обслуговування інжектора Якщо насос у паливній рампі качає потрібний тиск, то паливні магістралі я б не ліз мити. Аккумулятор паливной.... не знаю, є чи ні він на Діджифані. А мозги ніхто і ніколи не чистить! ;-) Там бензус по ним не тече. Ітого у сухому остатку отримуємо, що потрібно перевірити через трійник тиск у паливній рампі і якщо з ним все гут, то знімати і чистити форси. Ну й чистити потрібно з тин "Геною".
Відповідь: обслуговування інжектора Повторю, шо електронний інжектор (Сімос, Дігіфант, Дігіджет, який якраз іде на 2-ки) бажано мити на робочому двигуні рідиною типу Вінс, тоді все миється в комплексі крім бака і магістралі до рампи. Зняті форсунки під час промивання, по-перше, не нагріваються, як в природньому для них середовищі, по-друге немає вібрації працюючого двигуна, шо вкупі сприяє кращому відслоєнню мікрочастинок нагару і прочищенню форсунок впринципі. Магістральний тиск перевірити манометром, він в електронному інжекторі, до-речі, принципового значення не має. ДТОЖ, лямбда і ДПДЗ (коли є , то і ДТВВ) перевіряється за допомогю тестера по показах, вказаних у мануалі для кожного конкретного інжектора. На бензонасосі чиститься сітка. Перевірити всі невраховані підсоси повітря (стики повітряних патрубків, вентиляції картера, вакууми до адсорбера, ГТЦ, пов. фільтра і тахометра, і т.д.). В бак крім бензи нічого не лити. Здається, все.
Відповідь: обслуговування інжектора Тобто ви рекомендуєте ніяких присадок в бак не лити, а знімати форсунки, але розкажіть що то за рідина і скільки коштує. Детальніше розкажіть процедуру промивки форсунки. Чому не важливо який тиск палива в електичних інжекторах.
Відповідь: обслуговування інжектора Читай уважно пости: інжектор я рекомендую мити на працюючому двигуні, тобто не знімаючи форсунки, підводячи рідину Вінс на центральну подачу (а не лиючи в бак), а обратку з інжектора-в каністру (шоб вимита срань не попадала в бак). На кожній машині специфіка під*єднання промивочного блоку до інжектора може відрізнятись, треба заглянути під капот, тоді стане ясніше (якшо є мінімальні технічні навики, і бажання навчитись, то там нема нічого складного, в протилежному випадку ліпше не лізти самому). Промивочний блок робиться з 1.б/у бензонасоса (від того інжектора, який треба мити, або КРівського), 2.бачка омивача від 2108 (або каністри), 3.кількох шлангів і 4.штуцерів/зажимів/хомутів. Пункт 4 залежить від конструктивних особливостей інжектора. Рідина Вінс (саме для промивки інжектора, бо бувають і інші типи) коштує від 50 до 75 грн. за літрову банку, як знайдеш.
Відповідь: обслуговування інжектора а можна відєднати шлан від бензобаку і підєднати до даної рідини і цим самим промити і всю іншу систему ?
Відповідь: обслуговування інжектора Не бажано, бо тоді вінс буде проходити через бензонасос і відповідно фільтр, який стоїть після нього. З сітки бензонасоса, самого бензонасоса і фільтра і стінок бензопровода він вимиє купу срані (розчинить всі відкладення), яку зажене в форсунки, рампу і т.д. У всякому разі практикується спосіб під*єднання промивочної ситсеми на центральну подачу вже в рампі або біля неї як такий, шо найкраще себе зареклмендував.
Відповідь: обслуговування інжектора якщо покласти б/у насос він також буде засорений і тоже може піти грязь в рампу, не краще буде промити власний насос і систему, а не чужий.
Відповідь: обслуговування інжектора 2 Маркел. Орест взагалі не радить мити форсунки а їх міняти при потребі. Я прихольник чомусь мити їх, але чому ти кажеш що мити їх на системі (працюючому двигуні) краще, чому не краще на стенді знімаючи їх і дивлячись як міняються покази і яка срань випливає?
Відповідь: обслуговування інжектора Вище я пояснив, чому варто промивати на двигуні. В Дігіфанті, Сімосі, Дігіджеті і інших електронних інжекторах є зміст промивати форсунки, бо вони реально промиваються, а в механічному (Джетроніку)-немає, тільки заміна.
Відповідь: обслуговування інжектора Я тебе можу розачорувати. Форсунки мені мили і на Джетроніку. І мені показували розпил форсунок до миття і після. Після він став ідеальним. До миття форсунка "сцяла".
Відповідь: обслуговування інжектора На Джетроніку форсунок мив комплектів 10 точно, і навіть розрізав пару штук заради інтересу (до і після промивки). Промивка форсунок механічного інжектора в силу їх конструктивних особливостей помагає як мертвому припарки, бо ніфіга ти там не промиєш. Сітка всередині форсунки зроблена таким чином, шо промити її можна лише в зворотню сторону, а це фізично неможливо. Навіть якшо це зробити суперпотужною хімією (яка частково розїсть сітку), форсунка стане негерметичною при спаданні тиску, а це ше гірше, ніж неправильний конус розпилу, так як на гарячому моторі буде дуже складно завестись з підтікаючими форсунками. Якшо промити дозатор (забитий)-буде ефект конкретний, а форсунки-самий мінімальний. Стане трохи краще (бо вимиється срань) з самого сопла і клапана, але так форсунку можнапросто зверху помити, створюючи в ній тиск балоном карбклінера (шоб відкривалась). А якшо в форсунці забита сітка, то мий-не-мий, пофігу їй буде. Я навіть в ацетоні їх відмочував пару діб, ефект майже нульовий. Нарахунок того, шо тобі показували: якшо показували на стенді, то спочатку подавали правильний тиск, а потім влупили атмосфер 7-8 (стандартний ход коньом), от і почала форсунка правильним конусом розпилювати. Не повірю, шо промита форсунка, яка раніше лила, почала розпилювати правильним конусом на всіх режимах роботи.
Відповідь: обслуговування інжектора Знаю, як мили. Вони відмочували форсунки на протязі 3-х діб у карбклінері потім доставали і ще мили створюючи в ній тиск балоном карбклінера. Цикли повторювали. Показували тим же балоном карбклінера. Але потім я чистив ще й дозатор. То коли його чистили, то теж перевіряли розпил, так сервісник сказав, що у мене дуже гарний розпил у всіх форсунках. Отаке.
Відповідь: обслуговування інжектора Значить, несильно забиті були (сітки були чисті), обійшлось легкою терапією (промили сопла, зняли нагар з робочої поверхні). Я з розібраної форсунки діставав сітку забиту (механічні частинки бруду вимиваються, але в сіточці дуже дрібні отвори, які просто забиваються всякою сранню, яка розчинена в нашому чудовому бєнзі), її можливо промити тільки під тиском в зворотню сторону (проти руху бєнзи в форсунці). Не розбираючи форсунку цього зробити неможливо, а розбирається вона ножовкою раз і назавжди. В такому випадку промивка форсунок недопомагає, тільки заміна. А форсунки, які відкриваються під дією електричного сигналу, можна промити майже в любому стані забруднення, головне шоб механічних пошкоджень небуло. В них немає сіток, і механічних клапанів, які відкриваються/закриваються від певного тиску. Короче, хто як хоче так і робить, моє ІМХО-мити забиті механічні форсунки-трата часу і грошей, а от профілактика карбклінером в легких випадках їм допоможе.