Доброго вечора ! Чи може хтось допомогти з такою проблемою(можливо я такий не перший, але думаю, що і не останній): зранку, після прогрівки двигуна хх оберти 800-750, після недовгої їзди ( 5-7 км), коли скидю на нейтральну оберти можуть впасти до 200, двигун задихається, ящо не рухатись, то за кілька секунд піднімаються до 700-800, або перезапускати двигун. При цих смптомах такий попандос буває не кожного дня(коли двигуну заманеться).Машинка Г3, 1,8 МІ,двигун ADZ. P.S. Якщо то поможе в здогадах, то всі фільтри поміняні( відносно недавно - разом з маслом, яке міняю що 8 тис.), дроти на свічках не пробивають.
Щось дуже подібне на перелив ... ваглядає що якийсь датчик,що формує суміш здох... Як з розходом бензини...? То треба на компютер на діагностику повинно показати що не працює
У мене тпке було коли злетіла фішка (підозріваю що то маса, бо дріт одножильний/одноконтактний і грубий) з інжектора (десь іде з нижньої частини інжектора, від сторони салону). Поставив назад - і фсьо гут.
hyp, по місту менше 10 він здається й не бере...чи я помиляюсь? можливо в тебе як в мене раніше на гольфі здох датчик холостого ходу?
Всім доброго вечора ! Завтра їду до майстра на діагностику(за попер. інфо. - накрився регулятор ХХ), але треба спочатку збадати. Буду вдячний якщо хтось підкаже скільки приблизно той датчик коштує.
Окремо датчик тільки новий.... новий буде як пів машини..))))))) Звичайно ставлять б/у і продають в комплекті з цілою моноголовкою - ціна - 400 +/- 100 грн. Можуть окремо продати але ціна така ж
Та ти його і сам можеш перевірити чи він. Опори поміряй на ножках, поітм подавай по 12В на ножки і дивися чи моточки крутиться. Якщо щось не гуд - розбирай, думаю можна реанімувати якщо туди ніхто не лазив. там нічого складного немає. я свій реанімував. Кум підтвердить. Буває що відгниває контакт в середині, буває шестерня черв"ячної передачі злітіє і він не крутиться. Причин море може бути. Купити то останнє шо варто робити як на мене, бо невідомо чи краще купиш, я купив інжектор взагалі з неробочим, він був привідкручений, щоб стояти тіки в певному положенні і привідкривати ДДЗ, щоб холостий тримався. Пустив його на смітник, там моторчик сам здох. А ціна інжектора на шроті на Іскрі 400грн. Буває що окремо продадуть і регулятор ХХ, десь 150-200грн. Але рідко. П.с. зараз знайду які опрори мають бути на ножках і яких. Додам пост.
http://www.ex.ua/view_storage/783642117980 тут залив 2 файли. У файлі bosch_mono-motronic_rus.pdf здаєть на 8й сторінці написано як продіагностувати регулятор ХХ і потенціометр ДЗ. В неті можеш погуглити як ремонтувати ргулятор ХХ, є теми на volkswagen.msk.ru
На сервісі зробили комп. діагност. і стерли помилку, бо була фішка(регулятора ХХ) в маслі. Фішку промили, почистили, сказали поїздити, подивитись чи не повториться проблема, бо міняти регулятор ХХ ще рано. Наразі, другий тиждень все в нормі. Дякую всім !
потрібно буде моник пиши в мене є і знаю шрот недорогий де є, але там їх два типи точно знаю,подивись скільки в тебе контакрів на фішці моника так найлегше, як буде потреба
В мене якась біда почалася... Зазвичай прогрівочні оберти, навіь в -10 градусів були десь 1100-1200, потім падали десь до 900, не менше. А от недавно почалася фігня. (Доречі, Юра(кум) після того як ви бігунок поміняли, або після того коли коробку робили). Оберти стабільно 750-800. На прогріві в -20 то ледве 1000 є. Коли нагріється падає до 800, і на нагрітій машині коли прогазую і скидаю га - оберти падають десь до 650, машина дусуться і вони виходять на рівень знову ж тих 750... А орієнтовно на 900 обертах на прогріві в машині вібрація страшна стоїть. Регулював запалення - все виставив добре, детонації нема, все ок, але з обертами біда...
Ну кробка до обертів на прогрів і ХХ взагалі нічого не має, а бігунок тільки тоді коли він зовсім спалений- тоді двигуном дуже ковбасить. До прогріву і обертів мають безпосередній стосунок ДТОР, ПДЗ, і РХХ. Попробіуй такий хід - затисни шток РХХ до кінця і заміряй напругу на 2-гій ніжці ПДЗ і дай сюда і провір опір ДТОР на холодно а потім на 80 град.
Ну коротше проблема себе доконала. Стоїть машина під хатою вже 3й день. Не хотіла нормально їхати. Дава газу вона тупила і через 1-2секунди її пробивало на різки підрив. Під"їхав під хату, повитягував фішки з РХХ, ДПДЗ і ДТОРу, переміряв опори. ДТОР в нормі, що на холодну що на гарячу опір в межах допуску. На ДПДЗ теж не грішу особливо. Недавно його міняв жеж разом з інжектором, та й опори в нормі ніби. Самому просто досить тяжко міряти і крутити ДЗ. От питання з РХХ, він їздить якось не зрозуміло то відкриває то закриває, не може собі місця знайти. З мозгів на нього приходить 5В, жодних проблем. Тепер опишу проблему. Заводжу машину, оберти стають на позначі 1700-1800, машина працює в такому режимі секунд 10 і просто глохне. Відчуття що заливає жостко бензиною. Заводжу другий раз - те саме. Якщо завести і дат газу то глохне відразу після натиску на педаль. Відповідно ще більше заливає. Виникла думка відразу подивитися до повітряного фільтру, але там все в нормі. Якщо фішку з РХХ зняти машина не заводиться поки не дати газу, якщо дати газу і тримати його, то вона працює, як тільки відпустити глохне. Отже, підозра що проблема з РХХ, але тоді не можу пояснити той факт, що машина працюючи 10сек на 1800об\хв глохне, або як тіки дати газу... Можи таки десь інше собака зарита?? Щось порадите?