В багажнику піднімаєш кавролін і справа ближшк до задньої сідушки побачиш чорну кришку на 3-х винтах. Зняв вінти, зняв кришку. Далі побачиш кришку насса на баку. Знімаєш з неї фішку, знімаєш 2 паливні шланги закріплені хомутами. Приготуй якісь 2 карандаша щоб ті шланги заткнути бо з них (особливо не з обратки а з прямого) поллється бєнза. Далі треба відкрутити кришку. Для цього треба або ваговський спецінструмент або молоток і тупе зубило. По периметру кришки є бортіки в які треба впирати зубило і бити по ньому молотком. Це бажано робити з двох сторін одночасно (з напарником). Без зубила руками цю кришку відкрутити мені ні разу не вдалось. Далі знімаєш кришку і маєш прямий доступ в бак. Бачиш насос. Його повертаєш на 90% проти годинникової стрілки щоб він зійшов з кріплень і дістаєш.
В принципі ці насоси в оригіналі досить надійні.Ще можеш багато кілометрів відїздити... але на суху без бензину не крути. Крім того бензин ще й охолоджує насос.
Ну якщо на спідометрі так тик ~400 то вже навряд чи. Щітки стираються. Редагую. Подивився в гараж - 220 тик написано. Якщо пробіг рідний то щіткам ще далеко до "0"
?? бачу з зніманням насосу є трохи гемору сьогодні залив 40л 95 і ніби тихіше - можливо таке? вже 230тис. км., пробіг я думаю рідний (принаймі ще є total) Дякую всім, хто відкликнувся і останнє питання лізти туди чи не лізти????
Конєчно можливо. Візьми якусь жужжалку і кинь в ванну з водою - тихше жужжить? А тепер витягни її на 3/4 над водою - голосніше? Не лізти
В мене інша проблема - полетів бензонасос, той що стоїть на блоці. Сам бензонасос придбати не проблема, а ось дістати ебонітову прокладку, яка стоїть між блоком і насосом - проблема. Вирізав з параніту, але вона не тої товщини, прийшлось шаманити та й не знаю на скільки її вистарчить. Питався по магазинам - розводять руками, кажуть їх вже не випускають. Може в когось часом завалялась така?
Хотів створити тему про паливний фільтр, але може то проблема в насосі? На 1,3 карб, після заміни паливного фільтра все ок, але через 3-5 тис пробігу починає тупити, дьогратись, нестабільні холості на холодну. Поміняю фільтр - все ок. Хто якими фільтрами користується для карбюраторних двигунів, бо в мене колись стояв Кнехт вроді, але зараз ставлю прості прозорі по 3 гривні. Може не варто? Чи це теж бензонасос на підході?